Biraz heyecan katiyim bu bolume dedim. Eheheh iyi oldu iyi. Derslerim bu hafta basliyo, o yuzden bende son bos zamanlarimda olabildigince bölüm yayınlamaya calisiyorum. Insallah begenirsiniz. Biraz kısa oldu ama idare edin artik. Multimedyada bolumdeki onemli karakterlerin yani yaren ve yigitin, rabia tarafindan yapilmis bi fotograf calismasi var. Hepinize iyi okumalaaaaar...... :))
" Yarenin Ağzından "
Ben niye nehirin aklina uydum lan ? Zaten olcay bana ayazinki gibi buyuk bi surpriz yapmis degil. Şimdi ilk adim benden gelmis olacak. Ama o da sevgili olmadan once bi alisveris arabasi dolusu yiyecek almisti bana. Hatta arabada gezmistim. Ayy canım yaaa. Evet evet, bi daha dusundum ve hakettigine karar verdim. Yapicam bunu.
- habibe kamerayi acabilirsin.
- tamamdir. Basla. ( habibe )
*****
- ben senin aklina fikrine tukureyim yaren. Daha kisa surede bitebilecek bi halt bulamadin demi ? Hayir yani bi cumleyi soylemek ne kadar zor olabilir ki ?????? ( habibe )
- offf amma şikayet ettiniz. Tamam bitti iste. Sen bilgisayarda kesilecek yerlerini kes. Sonra bana verirsin. Ben sinemaya gidiyorum. Ayarla sende gel.
Şu anda ihtiyacım olan kisi habibe. Digerleri otelde nehirin yanında kalabilirler. Benim icin sorun degil. Zaten onun isi daha uzun. Herneyse.
- yareeeen. ( habibe )
- ne oldu ? Ne bagiriyosunuz ?
- lan telefonu unutmussun. Olcay ariyo. Al. ( habibe )
- aaaaaa. Ne diyecem ?
- mal misin yaren ? Aç. Aksam sinemaya gidicez de. Kapat. Birlikte gidersiniz zaten. ( habibe )
- iyi tamam. alo canim ?
- yaren nerdesin sabahtan beri ? Kac kere aradim. Neden donmedin geri ? ( olcay )
- ben bu gun biraz fazla uyumusum. O yuzden. Napiyosun ?
- napiyim, seni merak etmekle mesguldum. ( olcay )
- Tamam iste artik baska biseyle mesgul ol.
- ne gibi ? ( olcay )
- aksam sinemaya giderken ne giyecegin, bana hangi çiçekten alacagin, taksiyle mi yoksa baska bi aracla gidecegimizi dusunmek gibi mesela.
- aksam sinemaya mi gidiyoruz ? ( olcay )
- aaaa neden plmasin canim ? Saat sekiz gibi alirsin beni. Hadi öptüm bay baaaay.
- ahahahah lan yaren sen var ya.... Hahahah ( habibe )
- napiyim kizim ? Ipleri elinde tutacaksin. Hahaha
- ahhahaha. Hadi git sen. ( habibe )
Disardan nasil göründüğümü umursamamaya çalışarak, tam olarak osimlendiremedigim bi hizda sinamaya yol aldim.
*****
- yuh artik.
- anlamadim ? ( bilet satıcısı )
- pardon ama filden once kısacık bi video izletmek icin istediginiz ucret biraz fazla degil mi ?
- buraya kaç kişi kisacik film olmadigini ve hemen filme baslayacaklarini sanarak geliyo biliyo musun ? Hani zamanlarini caliyoruz o açıdan yani. ( bilet satıcısı )
- tamam ama indirelim biraz.
- son fiyat seksen lira. Kabul ediyosan videoyu alayim. ( bilet satıcısı )
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇOK DA GÜZEL İYİ OLDU.
Humor- ne ?!?! kızın adi toprak mı ? hahahahah lan sen deniz o toprak. çocuğunuz oluncada adını çamur koyarız ay ne sevimliiiii. yada dur dur, elementleri tamamlayalım; hava olsun yada ates. yada ruh olsun lan düşünsene "" RUH "" cidden cok "" HAVALI ""...