*Następnego dnia rano*
/Renee/
Obudziłam się wtulona w Luke'a. Strasznie brakowało mi jego bliskości. Chłopaka już nie spał tylko bawił się moimi włosami. Cieszyłam się z tej chwili i starałam się nie myśleć o wczorajszych wydarzeniach.
- Hej- spojrzałam na blondyna.
- Jak się spało? - powiedział i dotknął mojego policzka.
- Dobrze. Fajnie było w końcu porządnie się wyspać i to jeszcze przy tobie.- położyłam dłoń na torsie Hemmings'a.
- Ja też się cieszę, że mam cię przy sobie.
Nagle usłyszeliśmy pukanie do drzwi. Spojrzałam na chłopaka, a ten westchnął.
- Otworzę.- powiedział i wstał z łóżka.
Założył swoje spodnie i ruszył do drzwi. Po chwili usłyszałam odgłosy szarpaniny. Podniosłam się z łóżka i wybiegłam z sypialni.
-Miałeś się do niej nie zbliżać!- warknął mój ojciec popychając Luke'a na ścianę.
- Przestańcie! - wrzasnęłam i podbiegłam do nich.
Mama odciągnęła ojca trochę od blondyna, a ja zasłoniłam chłopaka swoim ciałem.
- Mówiłem temu szczeniakowi, że ma się trzymać od ciebie z daleka! - krzyknął tata.
- To ja będę decydować z kim się będę spotykać.- warknęłam.
- Przez niego cie porwali.
- To bez znaczenia. Pomógł mi z tego wyjść.
- Moimi pieniędzmi. Beze mnie by nic nie zrobił, więc nie życzę sobie go w tym mieszkaniu.
- Ja go kocham!- krzyknęłam - I nie obchodzi mnie wasze zdanie! Chcecie to oddam wam te pieniądze albo nie.. Mam inny pomysł. Weźcie sobie pieniądze, które dla mnie trzymaliście.
- Renee!- wtrąciła się w końcu mama.
- Nie ważne jak bardzo go nienawidzicie, ale będziecie musieli go zaakceptować!- poczułam w oczach łzy.
- O czym ty dziecko mówisz? - zapytała spokojnie mama gromiąc ojca wzrokiem kiedy chciał się odezwać.
- Prawdopodobnie jestem w ciąży... A jeśli to prawda to bez wątpienia jest to dziecko Luke'a- po moich policzkach zaczęły płynąć łzy.
- Księżniczko- poczułam głos blondyna nad uchem, który delikatnie objął mnie od tyłu - Nie płacz.
- Jak to możliwe?!- krzyknął ojciec.
- Doskonale wiesz skąd biorą się dzieci i jak się je robi.- fuknęłam.
- Nie pyskuj.
- Ja wcale nie....- w tym momencie poczułam jak kręci mi się w głowie.
Po chwili przed moimi oczami zaczęło robić się ciemno. Nie czułam nic... Może oprócz dziwnego wrażenia jakbym się budziła..
---
No i w następnym wszystko naprawię xD
Żeby nie było.. Rozdziałów dziś tak dużo, bo muszę się ich wyzbyć, żeby mieć motywację do dalszego pisania xD
Ponownie zapraszam na moje FF o Zayn'ie i Luke'u pt. "Kogo wybrać?" Czytelnicy będą mieli wpływ na fabułę XD Uważam, że to spoko pomysł. Start: 13.04.2017 xd
Inne opowiadania:
► Hooligans || Z.M.
► Hooligans: Life is Brutal || Z.M.
► Hooligans: Life is Hard || Z.M (sequel Hooligans)
►Random Knowladge || Z.M.
► Wyzwanie: Psychiatryk
► Akt Miłości || L.H. ~ Ale to raczej znacie xD
► Wakacyjna Miłość || L.H. (sequel Aktu Miłości) ~ Ale to raczej znacie xD
► Kogo wybrać? || Z.M. & L.H. ~ NOWOŚĆ!
CZYTASZ
Powrót Miłości || L.H (sequel Wakacyjnej Miłości)
FanfictionCo się stanie jeśli powróci stara miłość? Część I - "Akt Miłości" Część II - "Wakacyjna miłość" ***** UWAGA!! Opowiadanie może zawierać przekleństwa. Czytasz na własną odpowiedzialność. #930 w Fanfiction 30.11.2017r. #831 w Fanfiction 02...