*17*

56 1 1
                                    

"Rina beni dinliyor musun? En son anlattığım konuyu anladın mı?" Chanyeol'un seslenmesiyle başımı yukarı kaldırdım.

"Rina beni dinliyor musun? En son anlattığım konuyu anladın mı?" Chanyeol'un seslenmesiyle başımı yukarı kaldırdım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Afedersin Chanyeol. Dalmışım." Yarım saattir tarih dersindeydik. Chanyeol ile yakın olduğumdan dolayı dersi dinlemekle kasmıyordum kendimi.

Ders ile ilgili tek ilgimi çeken konu Poseidon'un Zeus'a ihanet etmesi ve bunu yaparken Apollo'nun da yanında olmasıydı. Sehun'un nefret ettiği iki kişi aynı zamanda Zeus'a ihanet edenlerin çocuğuydu. Ne hoş bir tesadüf.

"Bugünlük bu kadar yeter. Yemekten sonra herkes antrenman yapacak." Herkes onaylar anlamda mırıltılar çıkarırken ben ayağa kalkmış Chanyeol'ü bekliyordum. Birlikte yemeğe gidecektik.

Herkes çıktıktan sonra Chanyeol yanıma gelerek :" Neyin var? Son günlerde çok sessiz ve dikkatsizsin." dedi.

"Herkes dikkatsiz olabilir Chanyeol." Gözlerini devirerek :" Tabi ya ne demezsin. Daha dün attığın ok Kris'i sıyırıp geçmişti. " dedi. Sesimi çıkarmadım. Haklıydı. Kris beni dövmeye geliyordu da Kai ve Chanyeol engel olmuştu.

" Tessa ile hala konuşmuyor musunuz?" Başımı olumsuz anlamda salladım. " Konuşmak istedim ama kabul etmedi. Biraz da haklıydı. Kai ona kırıcı sözler söylerken bir şey diyememiştim. Sahi Kai ve Tessa arasında tam olarak ne oldu?"

Düşünür gibi yaptıktan sonra bana döndü. " Sanırım partide Chorong ,Kai ile dans etmek istemiş ve Kai de hayır diyememiş. Tessa'yı da biliyorsun ağzına geleni söylüyor. Oldukça fazla söylenmiş ve Kai'de patlamış. Falan filan. Çok umursamadım. Yakında barışırlar. Biz, siz kızlar gibi çok takmıyoruz bu konuları."

Yine hiç bir şey demedim. Buraya kadar ikisi de aynıydı. Ancak yemek sırasında Kai'nin dedikleri ağırdı.

" Diğer yandan tek moralini bozan konu bu olamaz. Baekhyun ile mi ilgili?" Chanyeol beni iyi tanıyordu sanırım.

" Sanırım. " diye mırıldandığımda kafama yavaşça vurdu. "Uyuz uyuz konuşup durma. Böyle saçma salak şeylere kafana takmazdın sen. Baekhyun'un da şuursuzca hareketlerine aldırış etme. Bir daha bu tür bir şey yapacak olursa at tekmeyi kaç."

Kafası direk sonuç odaklı çalışıyordu çocuğun. " Denerim."

"Deneme . Yap. " Derin bir iç ektikten sonra bir anda kafamı kolunun arasına alarak yumruğuyla başımı kaşımaya başladı.

Hem nefes alamıyordum hem de gülüyordum. Tuhaf görünüyorduk.

Yemekhaneye geldiğimizde Chanyeol Sehun'un yanına oturarak yemeğine gömülmüştü.

Yanlarına oturamazdım. Etrafta Baekhyun'un olup olmadığına baktıktan sonra boş bir masaya geçtim. Öküz Chanyeol hem benimle geliyordu hem de bana bakmadan yemek yiyordu.

Arada başkalarının bana bakıp konuşmalarına kulak asmamaya çalışarak yemeğimle oynamaya devam ediyordum. Aynı şey devam ediyordu. Hakkımda oldukça dedikodu yapmaya başlamışlardı. Tessa'nın kurduğu saltanat yıkılmak üzereydi.

Olimpos Melezleri  [EXO Fanfic]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin