*25*

39 1 2
                                    

Herkes revirde toplanmış bazıları kolyeyi incelerken bazıları farklı köşelere dağılmış derin düşüncelere dalmıştı.

Ben ise yanımdaki aynadan çaktırmadan boynuma bakmaya çalışıyordum. Baekhyun'un nazik hareketlerle çekip aldığı kolyenin izi kendini yavaş yavaş belli etmeye başlıyordu.

Aynı zamanda çocuğun  yüzüne bakamıyordum. Diğerleri geldiğinden beri gözünü bir saniye olsun kıpmadan beni izliyordu yaslandığı masadan. Sehun, Kai ,Kris ve Chanyeol dörtlüsü kolyeyi incelerken Luhan dağılan etrafı topluyordu.

Tessa yanıma oturduğunda çenemi hafifçe tutmuş yukarı kaldırarak boynumu incelemişti. "Baekhyun mu yaptı?"

Sorusuna cevap vermek yerine Baekhyun'a bakmamla cevabı verdiğimi düşünüyordum.

Hala bana bakmaya devam ederken ne düşündüğünü anlamak imkansız gibi bir şeydi. Tessa da kısa bir an gözlerini o tarafa çevirmiş sonra bana bakmıştı.

"Garip biri. Senden hoşlanan birinin boş bakması saçma, öte yandan hoşlanmayan hatta nefret eden birinin de sana yardım etmesi saçma."

Düşüncelerini benimle dürüstçe paylaşırken başımı salladım sıkıntıyla. "Acıyor mu boynun?" Sorusuyla elim tekrar boynuma gitmişti.

"Şimdi daha iyi."

Diğerleri kehanetin devamı hakkında konuşurken Tessa ve ben de Chorong'un dedikodusunu yapmaya başlamıştık. Baekhyun ise ortalıkta yoktu.

"Kahine danışalım." Kris'in konuşmasıyla tüm dikkatler onun üzerine toplanmıştı.

"Böyle çok yavaş ilerliyoruz. Aynı şekilde devam ederse düşman bizden öne geçecek."

Hep birlikte dışarı çıkmış ilerliyorduk. Kahin dedikleri kimdi ve neredeydi bilmiyordum. Sadece arkadan onları takip ediyordum.

Tessa yanımdan ayrılarak Chanyeol ve Kai'nin arasına girmişti. Kai'ye sarılırken Chanyeol' sataşıyordu. Bu durumdan tek zevk alan tabi ki Tessa'ydı.

Kris en önde ilerlerken Jessica aklıma gelmişti. Uzun zamandır onu görmüyordum. Onunla konuşmayı aklıma not ederken biraz önümden oldukça derin düşüncelere dalmış Sehun'un yanına ulaştım.

"Ne düşünüyorsun?" Bana bakmadan cevapladı. "Birçok şeyi."

Devam etmesini beklerken gözlerini yerden ayırmamıştı.

"Bu işin sonu nereye gidecek? kehanetin devamı nereden çıkacak? Devamı için başına tekrar bir şey mi gelmesi gerekli? Ve..." Bakışlarını sonunda bana çevirmişti.

" Baekhyun niye son zamanlarda sana farklı davranmaya başladı? İşte sanırım cevaplarını hemen bulamayacağım sorular bunlar."

Bunları düşünmesini beklemiyordum. Benim hakkımda endişelenmesini ve bunu dile getirmesini beklemiyordum. Sesimi çıkarmazken :" Tekrar Poseidon soyundan gelen biriyle uğraşmasını istemiyorum..." diye mırıldanmıştı.

Tam olarak ne olduğunu soracakken Chanyeol'ün geldik diyen sesiyle dikkatimi karşıdaki eski eve verdim.

Tam olarak ne olduğunu soracakken Chanyeol'ün geldik diyen sesiyle dikkatimi karşıdaki eski eve verdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Olimpos Melezleri  [EXO Fanfic]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin