4.část

1.1K 66 7
                                    

Takže jen chcem poděkovat za votes a komentáře to fakt potěšilo  tento díl si nečetla moje kmoška ( vždycky opravuje chyby) takže se omlouvám jestli tam nějaké budou a tento díl chci věnovat- Jaje44441  :3

No tak doufám že se vám to bude líbit :3

 

Harry

 

Louis měl dobrý nápad jenom se bojím aby když uvidím rodiče že se k sobě chováme hezky abychom spolu nezačali jezdit  na výlety atd.Potom co jsme se domluvili tak jsme šli spát.Ráno mě probudilo silné bouchání na dveře.

Taťka:Harry !! Louisi ! pojďte dolů!

Harry:Jo už jdem ! řekl jsem ospale .

Louis ještě spal tak jsem šel k němu a trkl do něj.“Vstávej“ řekl jsem a on se jen otočil na druhou stranu.No tak Louisi!!! Okamžitě vstaň ! „Hmmmm ne nechci „ řekl a dal jsi polštář na hlavu.“Jak chceš“ šel jsem pro studenou vodu a vylil jí na něj.“Ty jsi takovej debil!!“ zakřičel Louis a klepal se jako Chivava .“Začal jsem se strašně smát protože když byl mokrý vypadal vtipně ale i roztomile.NO počkat co ? Přestaň Harry říkal jsem si protože mě ta myšlenka dost vyděsila.“No moc vtipný no“ zanadával a odkryl ze sebe deku bylo léto ale on i tak spal v tričku a boxerkách a ještě k tomu byl přikrytý to jsem moc nepochopil jako by se styděl být bez trička a deky na sobě z přemýšlení mě vytrhlo jemné žduchnutí.“Koukej jak jsem mokrej !“ Když stál přede mnou nemohl jsem se na něho vynadívat mokré tričko se mu lepilo na jeho tělo takže jsem měl možnost vidět každý jeho sval.Měl krásné tělo a ktomu byl tak roztomilý ..ježiš Harolde na co to zase myslíš ! Je to blbec a navíc jsem na holky, opakoval jsem si furt dokola.Když jsem se probral ze svého přemýšlení tak Louis nebyl v pokoji.Kde je ? řekl jsem si a pak si uvědomil že je asi ve sprše.

Louis

Jen tak se převaluju v posteli a najednou ten blbec na mě vyleje vodu! Ale musím přiznat že když se smál byl tak roztomilý nikdy jsem ho neviděl se smát ale já jsem však měl na tváři vážný výraz.Nevím jak dlouho to budu muset ještě vydržet ale doufám že se naši rodiče rozejdou.Dál už jsem nepřemýšlel a soustředil se na kapičky vody které mě stékali po celém těle.Vždycky jsem si první pustil studenou vodu abych se probral ale to jsem však nemusel ,protože se o to postaral už Harrold.

Když jsem vylezl ze sprchy viděl jsem Harryho stát přede mnou a čistit si zuby.Tak jsem se lekl že jsem uskočil zpátky do sprchového kouta.“Ty se snadno vyděsíš co ?“ řekl Harry a zase se smál.“N-ne jen jsem nevěděl že tady někdo je“.Omotal jsem si ručník okolo pasu a dalším ručníkem si sušil vlasy.

Potom jsem vyšel z koupelny a šel do pokoje se obléct.“Harry,Louisi pojďte dolů“ křičel Greg.

„Jo“ zakřičel jsem a seběhl schody dolů.

Greg:Takže já a Jane jsme se rozhodli že…..

Louis:Co ?? No tak mluv!

Greg:Počkáme ještě na Harryho.

Harry seběhl dolů a zptel se „No co se děje?“

Greg:No s Jane jsme se rozhodli že teďka dopoledne odnosíme všechny věci  z garáže do domu a odpoledne by jsme si mohli zajet do zábavního parku.

Charlie:Jooooo

Louis:“Hmm tak jo“

Harry:Super!

Greg:S Harrym jsem tam byl jen párkrát ale to byl ještě docela malý a teď tady má Louise takže byste se tam mohli společně bavit ne??

Harry:Jo super !To bylo asi proto že jsme se domluvili abychom

 to před rodičema předstírali .

„Tak jo pojďte do garáže každý si vezme věci a odnese je jo?“

Šel jsem  do garáže a vzal si jednu velkou krabici ve které byli těžké věci né že bych si chtěl machrovat že jsem silný ale chtěl jsem toho mít víc než Harry.Na tu krabici jsem si vzal ještě jednu s docela těžkými věci .Když jsem šel po schodech docela jsem se kýval ze strany na stranu když jsem vyšel schody neudržel jsem to a jedna krabice začala padat přímo na mě.Ale najednou se objevila něčí ruka která tu krabici chytla.A já padal i s druhou na zem ale najednou mě chytla i ta druhá ruka.Otevřel jsem oči a nad mou hlavou byla Harryho hlava.Koukali jsme se přímo z očí do očí.Kdyby to bylo na mě hned bych ho políbil ale za 1.Nevěděl že jsem gay a za 2.On gay není takže mám smůlu.

Louis:Ehm….díky“ řekl jsem a postavil se na vlastní nohy Harry byl ale furt nějak mimo.

Harry:N-nemáš zač „ vykoktal apoložil krabici na zem.“A jseš v pořádku?“

Louis:“Jo“ řekl jsem a usmál se na něho.

Harry

Nevím co se to semnou stalo ale v tu chvíli co jsem se koukl do jeho očí nemohl jsem se pohnout ani nic udělat.A ještě k tomu když se usmál bylo to poprvé co se na mě usmál co jsem ho vůbec viděl se usmívat.Furt nechápu co se semnou stalo.Ptom jsme nanosili zbytek věcí k nám do pokoje.

Když bylo 11:00 tak jsme se šli obléct. Oblékl jsem si bílé tričko,šedou čepici   a černé rifle.Dneska venku foukalo takže to na kraťase moc nebylo.Najednou přišel do pokoje Louis.“Já se jdu oblíct“ řekl a jakoby čekal až odejdu ale chtěl jsem ho provokovat takže jsem dělal že mi to nedošlo.“Jo jen pojď vždyť je to teď i tvůj pokoj.Louis jen stál a asi přemýšlel co má říct abych odešel.

Louis

Nevěděl jsem co mám říct aby odešel.Nechci se převlíkat před nějakým jiným klukem styděl jsem se.I bych měl na sobě boxerky.

Louis:“No víš já….se nerad před někým převlíkám .“

Harry:A jak to děláš u své holky když u ní třeba spíš?

Louis:Já nemám holku.

Harry:No tak jak si to dělal když si měl.

Louis:No já žádnou neměl.

Harry:To není možný musel jsi nějakou mít.

To sem neměl říkat teď jsem se hodně prozradil.Co teď.

Louis:No žádnou holku svých snů jsem ještě nepotkal.Tak půjdeš už abych se mohl oblíct?

Harry:Jo už jdu

Louis:Díky.

Oblékl jsem si  proužkované tričko které jsem na sobě už dlouho neměl a červené rifle které jsem vytáhl také po dlouhé době.Potom, jsme šli všichni nastoupit do auta a já se docela těšil až tam budem a přemýšlel jsem na co půjdu jako první.

Larry StylinsonWhere stories live. Discover now