16.Doufám že se mi to jen nezdá ....:33

933 70 24
                                    

Crrrrrr…. Zaslechl, jsem zvonek a běžel otevřít.

Šel jsem otevřít a stála tam babička a Charlie. Pustil jsem je dovnitř a potom jsem se s babičkou domluvil, že pozítří odjedeme za Niallem na chatu. Už bylo, 17:00 tak jsem se rozhodl, že Louisovi nachystám nějakou svačinu, protože od oběda nejedl. Nachystal jsem mu sendvič, a k tomu jsem nalil do skleničky pomerančový džus. Vše jsem to dal na tácek a šel za Louisem. Loktem jsem otevřel dveře a vešel dovnitř. Louis už pomalu otvíral oči. Chudáček je měl celé opuchlé od pláče. Koukl se na mě a měl zmatený výraz v obličeji. „To se mi jen všechno zdálo?“ zeptal se tak potichu, že jsem to skoro neslyšel. „Ne ….ale Loui on ti za to nestojí.“ Řekl jsem a šel za ním. Sedl jsem si na postel a podal mu tácek se svačinou.“Na, najez se.“ Řekl jsem a podal mu tácek. „Nechci, jíst.“ Řekl a skřížil ruce. Byl jako malý, děcko. „Tak buď se najíš sám, nebo tě budu krmit.“ Řekl jsem a pousmál jsem se. Louis se snažil také o úsměv. „Tak já jdu zatím dolů. Jo a pozítří jedeme za Niallem na chatu už je všechno domluvený.“ Řekl jsem a mrkl na Louise. „Co? Ale kdo bude hlídat Charlie?“ „Babička si volala s tvou mamkou a ta říkala, že pozítří večer přijedou.“ „Aha no tak jo no.“ Řekl a pak jsem už vyšel z pokoje. Šel jsem dolů a na schodech mě odchytla babička. „Harry? Co se děje s Louisem?“ zeptala se. Ani nevím, jak na to přišla, že mu něco je. „Co?“ dělal jsem, že o ničem nevím. „Nemusíš nic hrát. Poznám to, kdyby mu nic nebylo tak by tady lítal po domě.“ Řekla a uchechtla se. „Tom ho podváděl.“ Řekl jsem a svěsil hlavu dolů. „Co? Já až ho potkám tak mu dám co proto. Chudák Loui a jak to bere?“ „No on byl Tom tady, protože mi Louis nevěřil a Tom mu to úplně v pohodě řekl, jakoby se nic nedělo.“  „Takže to bere hrozně. Hele Harry jak pojedete na chatu tak mohl by, jsi se postarat o Louise? Jako aby nebyl smutný a tak.“ Řekla babička. „Ano určitě.“ Řekl jsem a usmál jsem se na ni. „A teď máš aspoň větší šanci.“ Řekla a mrkla na mě. Potom jsem se vydal na procházku.

Den odjezdu na chatu

Louis

Dneska máme jet k Niallovi. Abych řekl pravdu moc se mi nechce. Už jen z toho důvodu protože jsem pořád zmatený z toho co se stalo mezi mnou a Tomem. Kdyby ho to aspoň mrzelo. Sedím na postely a koukám se do zdi jako úplný idiot. Pak ale do pokoje vtrhl Harry.“Louisi už je 10:00 měli by, jsme jet.“  „Jo jen se obleču.“ Řekl jsem a mířil ke skříni. Na hlavu jsem si dal svou oblíbenou červenou čepici. Potom jsem si oblékl modré triko a riflové kraťase. Koukl jsem se do zrcadla. „Hm zase vypadám jako debil.“ Řekl jsem si a načesal si vlasy do boku. Nasadil jsem si čepici, vzal kufr a šel dolů. Tam jsem se rozloučil s babičkou a vyrazili jsme do auta. Řídil jsem já, protože Harry ještě nemá řidičák. Cestou se Harry pořád koukal z okna. Potom ale musel vyndat mapu, protože jsme tak trochu zabloudili. Bylo to vtipné, jak se Harry ztrácí v mapě. Asi po 1hodině jsme tam přijeli. Niall nás hned výtal a pomohl nám s taškama. Harry a Niall šli do chaty a já jsem se rozhodl všechno prozkoumat. Před chatou byl velký rybník. Byl docela čistý. Potom o kousek dál blízko rybníka byla nějaká stará bouda. Vešel jsem dovnitř a všude bylo seno.“ Hmmm…tady by se dalo dělat věcí.“ Řekl jsem si a pousmál se nad mou myšlenkou. „Louisi!! Volal mě Harry a vešel, zamnou. „Co tady pro-boha děláš?“ zeptal se a zasmál se tomu. Stál jsem přímo uprostřed. Harry šel, zamnou a už mě chtěl táhnout pryč, ale já jsem ho shodil do sena. „Jo tak chlapeček si chce hrát?“ zeptal se a zvedl jedno obočí. „Šel jsem za ním a chtěl jsem mu pomoct, ale já blbý jsem zapomněl na to, že mě stáhne za sebou. Jak sem říkal tak to i udělal. Svalil jsem se vedle něho. Pak jsem si ale stoupl, vzal ho přes rameno a nesl ven. „Louisi! No tak dej mě dolů!“ křičel Harry a smál se. „Nenene moc jsi zlobil.“ Řekl jsem a zasmál se u toho. Pak ale přišel Niall a mě napadl dobrý nápad. U toho rybníka byl velký kopec a tam byla dobrá hloubka. Vyběhl jsem kopeček a hodil Harryho do vody. Po chvilce se vynořil a začal na mě křičet a nadávat. Nešlo se nesmát. Pak jsem se rozběhl a skočil za ním. Po chvilce tam skočil i Niall. Šplíchali jsme na sebe vodu a smály se jako blázni. Byla to příjemná chvilka. Celé odpoledne jsme nějak blbli.

***

Je 21:59 a já tady sedím a koukám se na oblohu. Sám nikde nikdo jen já. Koukám se na rybník a ten se ani nehne. Je krásný večer. Najednou na mě někdo ze zadu zaklepal. Otočil jsem se a viděl, vysokou postavu. Usoudil jsem, že to bude Harry. Rozsvítil na sebe baterkou. „Bububu.“ Řekl a zasmál se. Pousmál jsem se na něho a otočil se zpátky k rybníku.

„Copak tady děláš?“ zeptal se Harry a sedl si vedle mě. „Přemýšlím.“ Řekl jsem a sklopil hlavu. Harry mezi nás postavil baterku, abychom na sebe viděli. Zvedl mi hlavu a koukali jsme se z očí do očí.“Louisi on ti za to nestál.“ Řekl a pořád se mi koukal do očí.

Harry

Koukali jsme, se na sebe už jsem to nevydržel a musel jsem to udělat. „Louisi musím ti něco říct.“ Řekl jsem a začal jsem se pomalu přibližovat. „Já ..“ řekl jsem, a přiblížil se ještě blíž. „Od toho co ses k nám přistěhoval. Jsem do tebe zamilovaný.“ Dokončil jsem svojí větu a políbil ho. V břiše mi zase začalo tak příjemně šimrat jakoby se tam rozletělo statisíce motýlků. Potom se Louis odtáhl a koukal se mi do očí. „Pojď za mnou.“pošeptal mi do ucha. Chytil mě za ruku a táhnul do té staré stodoly. Opatrně, mně položil do sena které tam všude bylo a obkročmo si na mě lehl a znovu spojil naše rty. Naše jazyky se propletly a já jsem se v tom trochu ztrácel. Pak se přesunul k mému krku a  u toho, jsem trochu vzdychl. „Lou..“ vzdychl jsem, zatímco Louis obsypával můj krk polibky. Všiml jsem si jak si Louis rozepíná kalhoty. V tu dobu jsem se vzpamatoval. Nejsem na tohle ještě připravený.“Loui já ….nechceš, ještě počkat …nejsem na to připravený…“ zašeptal jsem a Louis se na mě usmál. „Pro tebe všechno.“ Řekl a dal mi pusinku do vlasů. Pak si lehl vedle mě a objal mě. „Ani nevíš, jak dlouho jsem na tohle čekal.“ Řekl Louis a koukal se mi do očí. Chvilku jsme se na sebe dívali a Louis usnul. Je tak roztomilý, když spí. Vlasy mu sklouzli do očí. U toho roztomile pokrčil nosem. Dal jsem mu vlasy pryč z obličeje a pozoroval ho dál. Dal jsem mu pusu na nos a zavřel jsem oči. Doufám že se mi tohle jenom nezdá a jestli ano už se nikdy nechci probudit.

Larry StylinsonWhere stories live. Discover now