Hi sisters! :3 Teď přidávám, častěji všimli jste si? :D No dobře..:D Tahle kapitolka je …nudná O.o Ne to ne, spíš o ničem :D
Přeji pěkné počtení! <3
Pořád z pohledu Harryho
Přišel jsem, dom a práskl za sebou dveřmi. Neohlížel jsem se na to, jak na mě můj otec kouká. Jane asi byla někde s Charlie. To je dobře asi by chtěla zase řešit, kde jsem byl a co se stalo. Ale mému otcovi je všechno tak nějak jedno. Kdyby mu byla jedna i moje orientace tak by to bylo úplně nejlepší, protože pak by nebyli žádné problémy s Elínor a tak celkově. Lehl jsem si do postele a zabořil hlavu hluboko do polštáře. Proč? Jak mohl? Využíval mě celou tu dobu jen, protože se s Tomem rozešel? Nic nechápu. Už je to zase tu. Vodopády slz se spustili z mých očí a já jsem to nemohl jen tak zastavit. „Loui proč mi to děláš?“ zašeptal jsem a začal ještě více plakat.
Louis
Harry už má půl hodiny zpoždění. Asi bude nejlepší, když za ním půjdu. Co když se něco stalo? Na tohle nechci radši ani myslet. Rozloučil jsem se, se Zaynem a vyrazil jsem domů.
Když jsem konečně přišel, všude bylo ticho. Asi nikdo není doma. Vyběhl jsem schody a vešel do dveří se slovy:“Harry to si zamnou, opravdu nemohl přijít?“ ale jak jsem viděl mého kudrnáčka ležet v posteli a svíjet se do klubíčka tak jsem si dal ruku před pusu. Přešel jsem k němu a on se na mě podíval uplakanýma očima. „Nech mě být!“ zakřičel a zabořil svojí hlavu do polštáře. Co jsem udělal? Sedl jsem si na kraj postele a položil jsem ruku na jeho záda. Harry sebou ale škubl. „Řekneš mi co se děje?“ zeptal jsem se asi příliš ostře a Harry znovu vzlykl. „Promiň, lásko“ řekl jsem a dal mu pusu na záda. Teda myslím těžko se to odhaduje, když je zakrytý. Najednou se znovu odkryl. „J-jenom p-promiň, nechceš m-mi to ani v-vysvětlit?“ zeptal se a já jsem koukal jako blázen. To je skrytá kamera nebo co? „Harry ale já nevím, o čem mluvíš“ řekl jsem a on vykulil oči. „Jo vlastně ty o tom nevíš, že jsem tam byl“ řekl a já jsem pořád nechápal, o co mu jde. „Byl jsem v p-parku a v-viděl j-jsem tě s T-Tomem“ řekl a já jsem vytřeštil oči. Musel jsem se začít smát. On mě už ani nepozná? Harry se v rychlosti blesku vymrštil do sedu a začal na mě křičet. Já jsem si stoupnul a dal ruce vzhůru. Harry si také stoupl a pořád nadával. „Ty jsi bezcitný blbec! Je ti úplně jedno j-jak se teď cítím! Jen mě využíváš!“ ano tohle byly častý věty co se opakovaly. Pořád mi to připadalo vtipné. Chytl jsem Harryho za lokty a on pořád nadával, akorát se k tomu přidala věta:“Pusť mě nebo budu křičet!“ To už jsem dostal výbuch smíchu. Moje princezna se umí pěkně naštvat. Tlačil jsem ho směrem k posteli a když už jsme byli u ní tak zakopl a spadl na ni. Ruce měl nad hlavou, protože jsem je pořád držel a nohy jsem obkročmo roztáhl kolem jeho pasu. Měl jsem na něj krásný výhled z vrchu. Divil jsem se, že pořád nesklapl a má co říct. Už mě to tolik nebavilo tak jsem ho políbil. On se ale odtrhl. „To je naposledy Tomlinsone! Semnou si nikdo hrát nebude!“ zakřičel a já jsem se přilepil na jeho krk. Cítil jsem, jak ztuhl. Snažil se potlačit jeho vzdychy, ale nakonec mu jeden uletěl. „Lásko je vtipné že už mě ani nepoznáš“ zamumlal jsem mezi tím, co jsem obsypával jeho krk polibky a někdy jemně skousl jeho kůži. „C-co?“ vzdechl a přivřel oči. „Nevím, koho jsi viděl, ale já jsem to být nemohl“ řekl jsem a znovu se věnoval jeho krku. On ale uhnul, takže moje hlava spadla vedle něh do deky. Zvedl jsem ji a podíval se na Harryho, který měl kamennou tvář. „Byl jsi to ty“ řekl chladně. „No počky! Ty myslíš Zayna! S tím jsem se dneska seznámil! Docela fajn kluk.“ Řekl jsem a šibalsky jsem se usmál. „Takže to nebyl Tom? Ale jak ti mám věřit?“ řekl Harry a nadzvedl obočí. Zamyšleně jsem se na něj díval. „Protože“ začal jsem a dal mu malou pusinku na bradu. „Jsem tvůj“ pokračoval jsem a dal mu pusu na pusu. „Milující“ pokračoval jsem dál a dal jsem mu pusu na špičku nosu. „Přítel“ pusa na čelo. A Pak jsem se mu zadíval do očí. „A měl by jsi mi věřit protože tě miluji nejvíc na světě a rozhodně bych tě nepodvedl s tím blbem.“ Řekl jsem a Harry se usmál. „Promiň Loui.“ Řekl a odvrátil ode mě pohled. Chytl jsem ho za bradu a natočil ho, aby mi viděl do očí. „Nic se neděje, ty moje princezničko“ řekl jsem a spojil jsem naše rty. Byl to hodně procítěný polibek a strašně nádherný. „Miluju Tě“ řekl Harry mezi polibky. „Já tebe víc“ řekl jsem a dál jsme pokračovali v té naší ‚romantické chvilce‘.
Harry
Jsem tak rád že se to vysvětlilo. Už jsem se bál, že všechno, co mám připravené na zítra budu muset zrušit a že budu mít zlomené srdce a žít vedle člověka kterého miluji, ale nemůžu mít. Mám pro něho na zítra takové překvapení. Zítra je totiž dá se říct poslední den prázdnin. Sice máme ještě dva dny, ale ten poslední budeme muset jít brzo spát a připravit se do školy. Už se těším na to, až se Louis zítra ráno probudí. Jsme totiž spolu skoro dva měsíce a to se musí oslavit ne?
Niall
Konečně jsem doma. Abych vám upřesnil, co se stalo. No vlastně nic. Přišla Jess zase jsme se líbali, objímali a povídali si. Je báječná ale spíš jako kámoška. Už k ní necítím to co na začátku. Je to Liamem? Asi ano. Ale já si nemohu pomoct.
Doufám, že se vám to líbilo :)) Vote a hlavně Komenty!! Potěší :3 Další kapitolku dám až tady bude 26 votes :)
Taky bych se vám chtěla naposledy zeptat…Chcete teda tu druhou knížku ? :D Já aby to nepsala jak blbec a nikdo si to nečetl :D Také už mám všechno vymyšlený :) Tahle story bude mít 3O kapitol :)) I kdybych neměla psát další knížku ;))
Tak to by bylo asi vše :)
Mám vás ráda! :3