Hi! :3 Máme tu další díl :)
Chtěla bych ho věnovat : _hanca_, StyPayHorLikSon2014 ,BaraBezkov , DenisseStyllinson a MonoMomo:3 Moc vám děkuju za komenty opravdu mě to potěšilo :) Tak ale teď k dílu ! :)
Nevím co k němu říct snad jen Pěkné počtení :)
Je divné, že o tom takhle přemýšlím až teď.
Harry a Niall dopili a vyrazili jsme domů. Stopli jsme si taxíka. Za volantem seděl starší řidič. Bylo mu asi kolem 70ti let. Divím se, že ještě může, řídit no o to nejde ale, že může řídit taxíka. Nasedli jsme a řekli jsme, kam chceme zavést. Cestou jsme, si moc nepovídali, každý, si všímal svého. Harry si hrál s prstama, Niall koukal z okna a já jsem koukal také z okna. Pozoroval jsem projíždějící auta. Lidi, kteří okolo chodili a byli šťastní. Nemůžu říct, že bych já šťastný nebyl ale….něco mi chybí. Asi to bude tím, že jsem dlouho neviděl Toma. Vlastně jsem ho neviděl asi den ale to je jedno.
Z přemýšlení mě vytrhlo až škubnutí auta. Najednou jsme se začali točit, jako na kolotoči nevěděl jsem co se děje. Auto udělalo několik smyků a pak se zastavilo. Bouchl jsem se do hlavy. Chvilku jsem ležel na přilepený na oknu, ale po chvilce jsem se vzpamatoval a hned jsem se koukl na Harryho a Nialla jestli mu nic není. „Harry!! Není ti nic?“ Ptal jsem se Harryho, který byl ke mně otočený zády.
Říkal jsem, že ten řidič je starý na to aby řídil taxík. Sakra! Proč jsme nejeli autobusem! Zanadával jsem a začal třepat s Harrym.“Harry!“ Konečně se na mě otočil, ale byl zmatený. Asi se hodně ale hodně vyděsil a já se mu nedivím. „No tak Harry v pohodě?“ zeptal jsem se.“J-j-jo“ vykoktal Harry. Byl roztomile zmatený a pořádně se třepal. „Pojď, zamnou.“ Řekl jsem, natáhl jsem ruku a objal ho. Harry se mi zabořil do hrudníku. Pevně jsem ho objal a u toho ho hladil po jeho úžasným vlasech. „ššššš…to bude dobrý Harry.“ Šeptal jsem mu do ucha. Koukl jsem se na Nialla. Byl v pohodě jen nás dva, pečlivě sledoval.„Jseš v poho Ni?“ „Jo…co je Harrymu?“ „Nic jen se asi hodně vyděsil.“ Řekl jsem Niallovi.
Po chvilce se na nás otočil řidič. „Jste všichni v pořádku?“ zeptal se řidič a srovnal si brýle. „Ano jsme ale můžete mi říct jak to že ještě můžete řídit? Jak je to možný? Víte, že se mohlo stát něco horšího? Podívejte se na mého....kamaráda!!“ začal jsem křičet. Ano chtěl jsem říct kluka, ale pak jsem si to uvědomil. Musím se vzpamatovat. Můj kluk je Harry …teda Tom a kamarád Harry! „Já vím já vím promiňte.“ Řekl řidič a vyšel z auta to vysvětlit ostatním řidičům.“Pojďte, jdeme!“ řekl jsem a začal se soukat z auta. Harry byl zmatený, takže udělal všechno, co kdo řekl, ale nějak neodpovídal. Řidičovi jsem dal aspoň půlku toho, co jsem měl dát. Potom jsme šli pěšky. Domů to bylo, blízko tak jsme to došli. Byl jsem pěkně naštvaný.
Harry
V klidu jsme jeli a já jsem se už těšil domů, jak si napustím plnou vanu vody a odpočnu si. V tom dostalo auto smyk. Nevím, jak se to mohlo řidičovi povést, ale asi nedával moc pozor. Byl jsem strašně zmatený a hlavně vylekaný. Mohli jsme i zemřít! No to asi ne ale co kdyby to ten řidič neuhlídal. Stalo by se něco horšího! Už bych třeba ani nestihl říct Louimu jak moc jsem do něj zamilovaný. To že ho ten hajzl Tom podvádí! Už bych mu nic nestihl říct. Teď jsem si uvědomil, že bych to všechno měl říct co nejdřív. Třeba to bylo znamení. Abych se konečně pohnul z místa a všechno Louimu řekl a hlavně to že miluju jeho oči, miluju jeho smích, miluju jeho tělo, že když jsem s ním, že se cítím úžasně. Musím mu to říct, ale někdy kdy bude vhodná doba. Louis mě objal a hladil mě ve vlasech. Bylo to od něho moc hezký. Cítil jsem se bezpečněji. Pak už jsem nic nevnímal jen mé myšlenky. Které mě v hlavě lítaly.
Ani jsem si nevšiml, že už jsme před našim domem. Louis odemkl a vešli jsme dovnitř. Asi zapomněl, že je někdo doma protože tam začal nadávat. „Loui? Co se stalo?“ ptala se ho babička. „Ale nic všechno je v pohodě babi.“ Řekl Louis a odvedl mě nahoru. „Lehni si a odpočni si.“ Řekl a usmál se na mě. Ach on je tak hodný zaslouží si někoho, kdo ho bude milovat. Myslím, že bych mu to mohl splnit. A to rozhodně líp než Tom. Zavřel jsem oči a už jsem jen slyšel, jak Louis odchází z pokoje.
Louis
Šel jsem dolů za babičkou, Charlie a Niallem. Babička mi řekla, že jí Niall pověděl o všem, co se stalo. „Prý si Harryho objímal jako by, jsi ho chtěl uchránit před vším a před všema.“ Řekla babička a usmívala se na mě. No vlastně ona se usmívá pořád. Je to velice usměvavý člověk. „No tak byl vystrašený.“ Řekl jsem. Vlastně to byla pravda, i když to spíš byla jen záminka jak ho moct objímat a mýt u sebe. „Louisi Harry se ti líbí že?“ zeptala se babička. „Je hezký ale mám Toma. Nialle mohl by jsi jít zamnou? Chtěl bych si s tebou o samotě promluvit.“ Řekl jsem a šel na zahradu. Posadil jsem se na lavičku a ukázal Niallovi ať si taky sedne. „No o čem chceš mluvit Loui?“ zeptal se Niall. „Víš já nevím …“ „Co nevíš?“ „Mám Toma, že jo ale zdá se mi, že něco cítím i k Harrymu.“ Řekl jsem a sklopil hlavu. „Aha no tak se musíš rozhodnout…já být tebou tak se rozhodnu, pro toho s kým si víc rozumíš. Podle mě je na tebe Tom moc starý. Sice jsem ho neviděl je třeba hezkej, ale podle mě si nemůžete moc rozumět.“ Řekl Niall a sledoval každý můj pohyb. „No jo ale zase mám Toma moc rád a nechci se s ním rozejít.“ „Udělej to, jak ti napovídá tvé srdce.“ Řekl Niall. „Díky Ni.“ Řekl jsem a objal ho. „Tak už jsi rozhodnutý?“ „Ne ale budu o tom přemýšlet. Ale přece jenom, i kdybych se rozhodl pro Harryho tak on mě nebude chtít je přece na holky.“ Řekl jsem a šel zpátky do domu. Už bylo 8 hodin večer. Šel jsem do kuchyně a udělal jsem popcorn. Pak jsem šel do obýváku a vybral tam nějaký dobrý horor. Všechno jsem tam nachystal. Babička řekla, že bude s Charlie nahoře. Charlie má v pokoji dvě postele tak tam bude spát s ní. Zatáhl jsem záclony a dal popcorn na stůl. K tomu jsem vytáhl nějaký džus a šel jsem pro Nialla. Niall si sedl a už hořel nedočkavostí, co si pustíme. „Počkej, jdu pro Harryho.“ Přišel jsem do pokoje a Harry už nespal. „Eh…nechceš se jít s námi koukat na film?“ položil jsem otázku Harrymu a on vyskočil, z postele oblékl si kalhoty a šel semnou dolů.
U hororu jsme se všichni mačkali na sebe a občas se schovali pod deku. Byli jsme jak malé holky co nikdy neviděli horor ale co každý se někdy lekne. Když už to skončilo, vypnul jsem televizi. Harry a Niall usnuli tak jsem je přikryl dekou a šel jsem si taky lehnout. Sice bylo teprve půl 10 ale dneska toho bylo dost. Lehl jsem se a nechal se unášet říše snů.
Snad se vám to líbilo :3 Vím že tento díl nebyl moc zajímavý ale ten další a další bude zajímavější slibuju :3 :D Jestli se vám to líbilo dejte HVĚZDIČKU a nebo KOMENT ;)
Mám vás ráda :*