9.Geniální nápad......

1K 59 5
                                    

Tak chtěla bych se vám omluvit že to tak trvalo ale to víte škola venku bylo pěkně tak když jsem měla čas tak jsem toho využila a šla ven :)

Tento díl je podle mě docela krátký :/ Ale budu se fakt snažit napsat hodně brzo další ;) Možná bude dneska ale to asi nestihnu :/ No uvidíme.

Přeji pěkné počtení :*

O 2 dny později

Louis

Už ubyli 2 dny s Harrym se moc nebavíme každý den jsem vzal Charlie a šel za Tomem dneska  jsem chtěl jít sám tak jsem se domluvil s Harrym ať Charlie pohlídá.“Tak já jdu vrátím se brzo!“ řekl jsem dal pusu Charlie a vyrazil za Tomem.

Harry

Počítám, že za pár dní by se měli vrátit rodiče a já jsem si ještě nestihl užít a to že Louis každý den chodí za Tomem (už to nějak neřeším, stejně jsou z toho akorát hádky) se mi dneska náramě hodilo. Jak jsem totiž na začátku plánoval, že udělám párty tak teď je ten nejvyšší čas. Sice až Louis přijde dom tak mě asi zabije, ale to nevadí, sluší mu, když se rozčiluje. Bylo 15:00 šel jsem pro mobil a zavolal Zaynovi.

Zayn:“Čau co potřebuješ?“

Harry:“Čau..no tak jestli mi pomůžeš zase sehnat hosty.“

Zayn:“Jasně!“

Harry:“Díky jo a co Ty a Perrie?“

Zayn:“Skvělý je dokonalá.“

Harry:“Tak to jsem rád, že jsi šťastný.“

Zayn:“A co Ty a ta tvoje?“¨

Harry:“No vlastně nic. Víš chtěl bych se ti zeptat …..“

Zayn:“No tak mluv víš že mi můžeš říct vše.“

Harry:“NO tak dobře myslíš, že jsem gay?“

Zayn:……..“Jak si na to přišel? To je blbost Ty a gay to mi nejde dohromady. A navíc kdyby jo tak by si na mě už dávno něco zkoušel.“ Řekl a uchechtl se.

Harry:“Sebevědomí ti nechybí. Dopovím ti to až tady.“

Zayn:“Jo tak jo a v kolik teda?“

Harry:“Tak v 19:30 u mě.“

Zayn:“Ok tak čau.“

Harry:“Čau.“ Wau Zayn to vzal nějak v pohodě. Asi si myslel, že si dělám srandu. Šel jsem do ledničky a koukal jsem se, jestli máme vůbec nějaký pití. Alkoholu bylo dost a jídla taky tak jsem si šel sednout a přemýšlel jsem. Tak mě napadá, mohl bych se k Louisovi víc dostat. Hrát umím dobře, takže by to nemusel být problém. Když jsem dokončil své ďábelské myšlenky tak sem se začal prohrabovat CD abych, měl nějakou dobrou hudbu.

Louis

S Tomem jsme seděli v restauraci U Larryho. Ten název se mi líbil. Tom nám zrovna obědnával  jídlo. Zakoukal jsem se na něho a najednou jsem viděl Harryho obličej. Lekl jsem se a začal rychle mrkat pak se mi podařilo vyhnat Harryho obličej a viděl jsem zase Toma. „Copak?“ zeptal se mě Tom a starostlivě se na mě podíval.“Nic.“ řekl jsem a usmál se na něho. „Myslíš, že to Harrold s Charlie zvládne?“ „Proč by neměl?“zeptal jsem se. „No nezdá se mi, že by byl moc spolehlivý.“ „Já mu věřím.“  Ano věřil jsem mu, ale něco ve mně moc nevěřilo. Ale co by tak mohl udělat. Řekl jsem si a hlavou se mi začali honit různé myšlenky.

Harry

Tak je 19:00 mám tak akorát času na to jít Charlie vykoupat dát jí večeři a uložit jí. Ale jako na potvoru nechtěla poslouchat večeři snědla v klidu ale, jakmile došlo na koupání tak se semnou začala dohadovat.“Já nechci do vany.“ „Ale Charlie musíš jít do vany musíš se umýt, abys byla pěkně čistá a voňavá.“ „Ale já nechci.“ „No tak!“ „Tak jo ale půjdeš semnou?“  „C-co proč bych měl jít s tebou?“ „No Louis se někdy semnou koupe.“ Ta malá má ale štěstí ani si neuvědomuje, co by to pro mě bylo se s ním sprchovat. „NO ale já nejsem Louis tak pojď „chytl jsem jí a dal jí do sprchového koutu. Moc mi to nešlo ale po asi 20.minutách se mi to podařilo, oblékl jsem jí do pyžama a dal jí do postele. Koukl jsem se na hodinky a už bylo 19:35 šel jsem dolů a ptevřel dveře.

Už tam stál Zayn s návalem lidí. Wau kde je Zayn bere je jich čím dál víc. „Tak pojďte“ řekl jsem a všichni ti lidi se začali hrnout dovnitř. „Čau Hazz!“ řekl Zayn a objal mě.“Čau!“

Zayn:“No tak jak tě napadlo, že jsi gay?“

Harry:“NO víš já..nikdy mě holky nějak nepřitahovali a navíc teď, teď je zde někdo a je to kluk který je naprosto úžasný a s ním je to takový jiný.“ Dokončil jsem a Zayn se usmál.

Zayn:“No tak jestli to tak cítíš tak mu to řekni.“

Harry:Abych řekl pravdu nečekal jsem od Zayna  tady tuhle reakci myslel jsem si že se na mě bude divně tvářit nebo semnou nebude chtít mluvit.“Ale on už má  kluka.“

Zayn:“Kdo to vůbec je ?“

Harry:“…….L-louis ..

Zayn:“Fakt?! Ten tvůj „brácha“

Harry:“Není to můj brácha.“

Zayn:“To je jedno …ale no a co že má kluka..třeba..dostal jsem nápad ale to že geniální.“

Harry:“Jaký ? No tak povídej!“

 

Larry StylinsonWhere stories live. Discover now