12. Překvapení na záchodech...

976 61 16
                                    

Ahoj! Je tady konečně nový díl :) Nejsem s ním spokojená je takový divný ://

Ale i tak přeji pěkné počtení ! :) Mám vás ráda :*

„Ding  Dong“ uslyšel jsem zvonek a hned jsem běžel otevřít. „Nialleeee!!“ zakřičel jsem a pověsil jsem se Niallovi okolo krku. „Ahoj Loui!“ řekl Niall a přitiskl si mě k sobě.

O 5 minut později

„Ehm já jsem Harry.“ Řekl Harry a odtáhl mě od Nialla protože jsme byli pořád v objetí. „Já jsem Niall ale ti už asi víš co?“ řekl Niall a podal Harrymu ruku. „Dej mi to, půjdu ti to odnést do pokoje“ řekl Harry a vzal Niallovi tašku. „Je fajn.“ Řekl Nialll a usmál se na mě. „Nemáš hlad?“ zeptal jsem se.“No už je 13:00 a já jsem ještě neobědval, takže trochu jo no.“ Řekl Niall a zasmál se. „Tak půjdeme někam do restaurace.“ Řekl jsem.

Harry

Jak přijel Niall tak se s Louisem asi 5 minut objímali. Musel jsem něco udělat. Moc ale moc mě štve, že i když jsme spolu spali tak spolu ještě nechodíme. Kdyby si Louis na něco pamatoval tak by to asi bylo jiný. No budu muset vymyslet další plán, protože já to tak nenechám. Nenechám Louise Tomovi! Jé Tom toho jsme tu dlouho neměli. Co se asi stalo? Hah doufám, že se odstěhoval a to pěkně daleko. Nechci být zlý, ale nemám, ho rád možná bych měl, kdyby nechodil s Louim. „Harry, pojď, půjdeme se najíst do restaurace!“ „Jo jen se obleču!“ zakřičel jsem a začal hrabat ve skříni. Oblékl jsem se a šel dolů. Louis zrovna zápasil s oblíkáním Charlie. Jakmile už jí oblékl, mohli jsme vyrazit. Cestou jsme si povídali o všem možným, ale já jsem pořád přemýšlel nad jedním. Jak, „sbalit“ Louise.

Po docela dlouhé chvíli jsme tam došli. Sedli jsme si ke stolu a přišla k nám, menší, blonďatá servírka. „Tak co si dáte?“ zeptala se a Niall hned odpověděl.“Dáme si zatím jen limonádu.“ Řekl a hezky se na ní usmál.

Niall

Přišla k nám jedna milá servírka. Chtěl jsem si ale ještě povídat tak jsem všem objednal limonádu.“A Loui kdy mi představíš toho tvého úžasného kluka?“ zeptal jsem se a u toho jsem se trochu zachichotal.“No tak já nevím představil bych ti ho dneska, ale prý nebude doma, protože jde do práce.“ Řekl Louis a začal si hrát s jídelníčkem. V tom se Harry zvedl a šel na záchod. Nevím co mezi těma dvěma je ale myslím si, že Harry tak trochu žárlí. Když jsme se s Louisem objímali tak ho odstrčil aby, se mohl představit i když to beztak udělal, abychom se neobjímali. A teď když se bavíme o Louiho klukovi tak odejde na záchod. Možná to jsou jen náhody, ale něco na tom bude. Večer to proberu s Louisem.

Harry

Šel jsem na záchod, protože jsem nechtěl poslouchat to vychvalování Toma jak je úžasný a bůh ví co ještě. Ale když jsem přišel na záchod tak tam bylo, něco co mě hodně překvapilo. Viděl jsem dva kluky, co se líbají. No to mě však nepřekvapilo tak jak ten jeden kluk. Byl to totiž Tom. On podvádí Louiho! Vyšel jsem ze záchodu a šel přímo za Louisem, ale jak jsem, došel, ke stolu rozmyslel jsem si to. Louiho by to asi hodně bolelo, kdyby to zjistil. Nemůžu mu to říct aspoň ne dneska. Je tady Niall a určitě si to chce užít, když se tak docela dlouho neviděli.“Co je Harry?“ zeptal se Louis a v obličeji měl starostlivý výraz. Sakra lhát jsem nikdy moc neuměl. Co mu mám říct? „N-nic.“ Řekl jsem a sedl si vedle Charlie. Naproti mně seděl Louis s Niallem a koukali se na mě. Začínám být nervózní čím dál víc.“A proč jsi teda měl tak vyděšený výraz?“ zeptal se pro změnu Niall.“N-ne to se ti musel j-jen zdát.“ Sakra proč když lžu, musím koktat? Je to hrozný pořád Louimu něco tajit. První to že jsem ho opil, abych se k němu mohl víc přiblížit a teď zase to s Tomem ale to mu musím co nejdřív říct. Jen nevím, jak abych ho neranil. Sice bych byl rád, že by se s ním rozešel, ale byl by smutný. A to já nechci. Nevím jak je to možný že jsem se do Louiho tak zamiloval, když se známe tak měsíc dýl určitě ne. Louis si pořád vykládal s Niallem takže jsem měl prostor trochu přemýšlet. Když jsme dojedli tak jsme mířili pomalu domů. Hlavou mi lítalo pořád dokola to, co jsem viděl. Jak ten hajzl ho mohl podvést? No vlastně to nebyl úplně tak podvod protože s tím klukem nespal ale i tak. Proč si neváží toho, že chodí s tak dokonalým, hodným, roztomilým, vtipným a zatraceně sexy klukem jako je Louis?

Louis

S Niallem jsme se dokonale bavili, ale zdálo, se, mi že je Harry takový zamlklý. Jako by ho něco trápilo. Že by se s ním rozešla ta jeho „holka“? Chodí s ní vůbec? Neviděl jsem, že by byla u nás nebo něco jen s ní Harry jednou telefonoval. Ale co mě to vůbec zajímá? Měl bych se starat o Toma. No vlastně jsem to chtěl probrat s Niallem. Protože si s Harrym moc rozumím. Je možný, že bych byl zamilovaný do dvou osob zároveň? Když jsme přišli domů tak jsme začali s Niallem plánovat co budeme dělat, protože jsou 2.hodiny, tak musíme něco naplánovat abychom se co nejvíc pobavili. Harry, řekl že musí jít ještě nahoru si zavolat tak jsme si s Niallem sedli a čekali až přijde abychom jsme se domluvili společně.  

Harry

Šel jsem do našeho pokoje. Rozhodl jsem se, že zavolám Tomovi. Hnusí se mi jen na něho pomyslet. Ale zase mu budu muset poděkovat, protože budu mít větší šanci získat Louise. Vím, že se to nemá, ale začal jsem se přehrabovat v šuplíkách Louisova nočního stolku. „Jo tady to je!“ řekl jsem si radostně sám pro sebe, když jsem našel Tomovo číslo. Vzal jsem si mobil a napsal jsem si do něj to číslo a vytočil jsem ho.

Tom:“Prosím?“

Harry:“Viděl jsem tě.“

Tom:“Kdo volá?“

Harry:“Harry a viděl jsem tě na záchodech s tím klukem.“

Tom:“Ale to není, jak si myslíš!“¨

Harry:“Jo? To není tak jak si myslím? Takže to není tak že jsi podvedl Louise?“

Tom:“To není podvod jen jsem se s tím klukem líbal.“

Harry:“No určitě to neskončilo jen líbáním. Přiznej to.“

Tom:“No tak dobře no ale neříkej to Louisovi!“

Harry:“Co si o mě myslíš?“

Tom:“Fakt moc díky. Víš, potřeboval jsem si s někým zašu….užít! Louis se tomu pořád brání a já nevím proč.“

Harry:“Asi jsi mě blbě pochopil.“ Řekl jsem klidným tónem. Nemá cenu se rozčilovat, protože to bych už asi vybuchnul.“Zítra to řeknu Louisovi.“

Tom:“To zkusíš!“

Harry:“Ne nezkusím, já to udělám.“

Tom:“Ty jsi takovej hajzl!“

Harry:“Já bych nikdy nespal nebo spíš si „neužíval“ s někým jiným když bych měl tak dokonalýho kluka!“ řekl jsem a zavěsil.

Jak to bude Louis brát? Nechci ho vidět zklamanýho. Ale musím to udělat.

Larry StylinsonWhere stories live. Discover now