30. Překvapení 3/3 KONEC

750 79 25
                                    

Hi! Vítám vás u posledního dílu :‘) Zdá se, že je dlouhý ale věřte mi …není ;) u konce poznáte ;)

U minulého dílu bylo o hodně méně ohlasů a votes O.o To jste už všichni někam odjeli? :D

To je jedno :D ale doufám že se to napraví! O.o Jo a připravila jsem si pro vás písničku kterou doporučuji si u toho poslechnout ;))) Samozřejmě tam budete mít napsaný kdy ;) :) 

Přeji pěkné počtení!:*

Louis

Podíval jsem se na Harryho a ten si spokojeně spal na mém rameni. Oba jsme byli ..úplně nazí? Oh…to jsem mohl čekat. Můj zadek toho asi moc potrpěl. Dal jsem mému zlatíčku pusinku do vlasů a on spokojeně zabručel. Vím, jak nemá rád, když ho někdo budí, ale musím to udělat, než nás tady takhle někdo najde. „Hazz zlato vstávej“ pošeptal jsem a Harry se zavrtěl. „Ne-e ještě chviličku“ řekl a víc se přitulil k mému ramenu. „Tak otevři oči a pochopíš proč hned teď“ znovu jsem zašeptal a Harry pomalu zvedal hlavu. „Co to..?“ vydal, ze sebe a já jsem se pousmál. Začal se zvedat ale, když si stoupnul tak jakoby zkameněl. „Auč!“ vypískl a já jsem nasadil nechápavý pohled. „Co se děje?“ zeptal jsem se a také si stoupnul. Ale zamrzl jsem stejně jako Harry. „Oh“ vydal jsem ze sebe. „Můj zadek!“ vypískl zase Harry a já jsem se zasmál. „Já na tom nejsem o moc líp“ řekl jsem a Harry se na mě obrátil. „Ale co teď?“ zeptal se a já jsem se zamyslel. „To nevím“ řekl jsem a pokrčil rameny. „Ale budeme muset odtud nějak vylézt.“ Řekl jsem a Harry kývnul hlavou. Oba jsme jako roboti začali vylézat z vířivky. Pohled na to by byl asi opravdu vtipný. Když jsme konečně vylezli tak jsme spadli na postel. „Ale byla to krásná noc“ řekl Harry a dal mi pusu. „Ano to byla“ vydechl jsem a polibek mu oplatil. Ještě že jsme se moc neopili a něco si pamatujeme. „Ale musíme to tady uklidit“ řekl jsem a Harry si povzdychl. „Ano to bychom měli…ale ne co jsou pak uklízečky?“ zeptal se s lišáckým pohledem. „Hmmm to je pravda. Ale aspoň ty svíčky a ustlat bychom si taky mohli“ řekl jsem a Harry kývl na souhlas. Oba jsme se zvedli, a krok po krůčku jsme si šli pro boxerky, které ležely v rohu pokoje. Oblékli jsme si je a pak začali uklízet. Svíčky, jsme naházeli do velkého černého pytle, ve kterém, je Harry přinesl a pak jsme si ustlali postel a vyvětrali. Podíval jsem se na hodiny, které ukazovaly, že je 10:00. Je čas na sprchu jsem od šlehačky a Bůh ví čeho ještě. Harry se samozřejmě přidal, takže jsme si dali dlouhou společnou sprchu. Samozřejmě jenom sprchu protože nás oba už bolí zadky dost. Asi jsme se vystřídali víckrát.

Když jsme vyšli čistí ze sprchy tak jsme se usušili a začali se oblékat. Pokojská nám mezi tím přinesla snídaně a její pohled na všude poházené okvětní lístky z růže jí donutily k úsměvu. Když odešla tak jsme se pustili do té výborné snídaně. Dneska mám pro Harryho také pár překvapení. Domluvil jsem jízdu na koni a pak mě napadlo že bychom mohli jít na London Eye. Pak mu už konečně musím dát ten náhrdelník, co jsem koupil a samozřejmě romantická projížďka večerním Londýnem na tom vozíku co táhnou koně. Víte co myslím ne? Není toho moc, ale chci mu udělat radost. Když jsme dojedli tak jsme se dooblékli, vzali pytel a odešli z pokoje. Dole v recepci Harry odevzdal klíček a odešli jsme. Venku jsme ten pytel vyhodili do popelnice a zastavili si taxíka. Tentokrát to neřídil starý chlap, jako minule jestli si pamatujete. Ale mladý sympatický muž. Řekli jsme mu adresu a on vyjel. „Dneska mám pro tebe taky pár překvapení“ zašeptal jsem a pohladil Harryho po noze. „Loui říkal jsem, že mi to nemusíš oplácet“ zašeptal mi nazpět a já jsem kývnul. „Já vím“ zašeptal jsem a usmál se na něho. Když jsme dojeli na místo tak jsem zaplatil a vysoukali jsme se ven. Prdele nás ještě bolely, ale aspoň nic nebudeme muset doma nic předstírat, když to rodiče už vědí. Odemknuli jsme a vyšli dovnitř. Ale jakmile jsem vešel tak mě něco zasáhlo do očí. To snad..“Mamíí proč jsou tady ty kufry?“ zakřičel jsem a z kuchyně vyšla celá červená matka a ještě červenější Greg. „Co se děje?“ zeptal se Harry a jeho otec se pousmál. „Ty“ ukázal na Harryho a přiblížil se k němu. „TY se necháš léčit!“ vykřikl a Harry na něj vyvalil oči. „Vyléčíš se z toho. A ty! Ty necháš mého syna už navždy být“ zakřičel na mě a skoro jsme se dotýkali nosy. „Co?“ řekl jsem a on se zasmál. „Loui stěhujeme se“ řekla mamka a sklopila hlavu. „C-co?!“ zakřičel jsem a vykulil na ni oči. „Je to tak Louisi. Greg se strašně změnil a …to jak zjistil, že Harry je gay a ještě k tomu že s tebou chodí, s ním nešlo ani mluvit“ řekla a sklopila pohled. „Je mi to líto kluci“ vydechla.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 29, 2014 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Larry StylinsonWhere stories live. Discover now