18. "Nechtěl jsem vás vyrušit." :D

899 71 14
                                    

Hi! Tak máme tu další díl :) Moc a moc vám děkuju za komentáře u minulého dílu!! Strašně mě to potěšilo! :3 Jo, a kdybyste chtěli tak už mám napsaný prolog a první díl u té nové povídky ;)

Ještě než začnete číst!

 chtěla bych něco říct ( to se rýmuje :D) Chtěla jsem s touhle povídkou přestat protože se mi zdá že je čím dál míň čtenářů teda u posledních dvou dílů to tak vypadá :/ ALE díky mé sestřičce která mi otevřela oči :D jsem zjistila že možná je vás o trochu míň ale přece se nemůžu vykašlat na tu druhou půlku lidí kteří to čtou a mají to rádi :) a taky mi pomohli ty komenty ;)

Takže tenhle díl bych chtěla věnovat všem co to čtou <3 a hlavně Natuuul :33

Louis

Je 16:00 s Harrym jsme se doteďka opalovali na pláži ale už nás to tak trochu přestalo bavit. „Harry? Nechceš se jít projít?“ zeptal, jsem se jemně šťouchl do Harryho, který ležel na břiše a opaloval se. „A kam?“ zamumlal do deky. „No kousek odsud, je velká louka tak bychom tam mohli zajít.“ Řekl jsem a Harry se na mě usmál.“Nebo víš co? Ještě lež a asi za 15minut přijď na louku.“ Řekl jsem a Harry se na mě podíval a kývl hlavou. Vstal jsem a chtěl jsem odejít, ale něco mě chytlo za nohu. Koukl jsem se a Harry mě držel.“Ty odejdeš a ani mi nedáš pusu na rozloučenou?“ zeptal se Harry a vyčítavě se na mě podíval.“Promiň, lásko“ řekl jsem a spojil naše rty. Už jsem se chtěl odtáhnout, ale Harry mi to nedovolil. Ruce mi zasunul do vlasů a něžně mě hladil. Pohladil jsem ho po tváři a odsunul se. Chvilku jsme se na sebe přiblbě usmívali a koukali, ale pak jsem se probral z tranzu. „Tak za 15 minut řekl jsem a odběhl pryč. Šel jsem do chaty a vzal tam jednu velkou kostkovanou deku. Pak jsem vzal košík a nachystal do něho několik sendvičů a tak pár mrkví pro mě a banánů pro Harryho. Potom jsem běžel nahoru pro foťák a ještě jednou jsem se stavil v kuchyni a z lednice vytáhl pivo a šampaňské. Když už jsem, měl, všechno nachystané běžel jsem se obléct. Vzal jsem si na sebe bílé triko a světlé, kraťase. Potom jsem ještě vyhrabal sluneční brýle, protože dneska bylo opravdu krásně a svítilo sluníčko. Koukl jsem se do zrcadla a vlasy jsem si načesal nahoru. Abych je neměl pořád stejné. Tak a můžu vyrazit. Aby mě Harry neviděl, šel jsem zadním vchodem, který byl v kuchyni. Vyběhl jsem ven a po pár krocích přede mnou byl kopeček. Vyběhl jsem ho a roztáhl deku. Na ní jsem položil košík. Pak jsem šel o trochu dál a natrhal jsem spoustu květin. Dal jsem to vedle košíku. Pak jsem z pampelišek upletl roztomilý věnec, který bude Harrymu na hlavě určitě slušet. Už zbývalo jen nachystat hudbu. Běžel jsem zpátky do chaty a vzal si svojí kytaru. Do druhé ruky jsem vzal starší rádio a šel zpátky na ten kopeček. Sedl jsem si a chvilku jsem se koukal okolo sebe. Tráva byla krásně zelená, slunce krásně zářilo, a všude byli květiny.

Za chvilku už jsem viděl Harryho, jak šlape do kopce. Na sobě měl bílou košili, kterou měl rozepnutou a vylízala mu celá hruď a k tomu riflové, kraťase a na obličeji měl taky sluneční brýle. Vypadal nádherně. Když ke mně došel, na obličeji se mu objevil překvapený výraz. „Loui“ řekl a usmál se na mě. Stoupl jsem si a on mě objal. A dal mi pusu do vlasů. Pak jsme si sedli a já jsem nám pivo do sklenice a každému dal na malý talířek sendvič. „Jé málem bych zapomněl!“ řekl jsem a ukázal Harrymu upletený věnec. „Na, nasaď si to.“ Řekl jsem a Harry se usmál. Nasadil, si to na opatrně na hlavu vypadal, roztomile jen to chtělo malou úpravu. „Jak vypadám?“ zeptal se Harry. „Krásně jsi takový roztomilý ale ještě by to chtělo jednu malou úpravu.“ „Jakou?“ zeptal se Harry a z tváře mu zmizel úsměv. Natáhl jsem ruce a sundal mu brýle. „Tak a teď je to dokonalý.“ Řekl jsem a usmál se na něho. „Co je na těch brýlích špatnýho?“ „Ni ale zakrývají dvě nádherné věci.“ Harry se na mě nechápavě podíval a já jsem mu to hned vysvětlil.“Tvoje oči.“ Řekl jsem a políbil ho. Harry se na mě usmál a sundal mi taky brýle. „Loui ..nikoho dokonalejšího než ty jsem v životě nepotkal.“ Řekl a usmál se. Už jsem cítil, jak se začínám červenat. „Jsi tak rozkošný, když se červenáš.“ Řekl a pohladil mě po tváři. Pak mě položil na deku a lehl si na mě a zase spojil naše rty. Tentokrát dostali svou roli i jazyky. Líbali jsme se a já Harryho hladil pod tričkem po zádech. Pak se ale odtáhl. „Na co je tady ten foťák?“ zeptal se a koukl se na mě. „No napadlo mě, že bychom si mohli udělat pár společných fotek.“ Řekl jsem a Harrymu se rozzářili oči. „Miluju focení!“ řekl a vzal si foťák do rukou.“No já ho zase moc nemusím.“ Řekl jsem a díval jsem se pořád na tu dokonalost, co je přede mnou. „Jak to?“ „Protože vypadám strašně a na fotkách ještě hůř!“ řekl jsem a udělal na něj ksichtík.“Louisi Williame Tomlinsone!! Tohle si řekl naposledy! A i s tím ksichtíkem co děláš, vypadáš neuvěřitelně roztomile.“ Řekl a usmál se na mě.

Harry

Louis je tak úžasný! V ruce jsem měl pořád foťák tak jsem vyfotil Louise, jak dělá ten ksichtík. Ta fotka se mi opravdu povedla. Vypadal na ní opravdu roztomile. Když jsem to ale udělal, Louis mi ho vzal.“pojď už jíst.“ Řekl a Podal mi talířek. „Hmm máš to výborný.“ Řekl jsem a poplácal Louise po koleni. Pak jsme si sedli, vedle sebe vzali si sklenici s pivem a koukali se na nebe. Byla to příjemná chvilka. Aby nebylo takové ticho zapnul, jsem rádio. Louis si lehl a já jsem položil svou hlavu na jeho hrudník. Poslouchal jsem, jak mu bije srdce a jak dýchá. Po chvilce jsem usnul.

Louis

Všiml jsem si, že Harry usnul tak jsem toho využil a vyfotil ho. Pak jsem si lehl, dal si zpátky jeho hlavu na můj hrudník a vyfotil jsem nás oba.

Niall

S Jess se už 2O minut procházíme po parku a povídáme si. Je s ní sranda a je opravdu milá. Má dlouhé krásné hnědé vlasy a modré oči.“Hele zmrzlina!“ řekla a táhla mě ke stánku se zmrzlinou. A to je další důvod její dokonalosti. Ráda jí to je přesně tip holky, který jsem hledal. Ale na tož jak ráda jí má vážně skvělou postavu.“Jednu jahodovou a jednu…. Jakou, si dáš Ni?“ zeptala se mě Jess a tím mě vyrušila z přemýšlení. „Uhm….čokoládovou“ řekl jsem a hledal peníze ale Jess mě chytla za ruku. „Tentokrát to můžu zaplatit já ne?“ řekla a roztomile se na mě usmála. „Ne nenechám tě zaplatit.“ Řekl jsem a podal prodavačovi peníze. Vzal, jsme si zmrzlinu a šli jsme dál. Sedli jsme si na lavičku a já jsem jí jednou rukou objal. „Jsi skvělá!“ řekl jsem a přitáhl si ji k sobě. „Já? To ty.“ Řekla a usmála se na mě.

„Víš Jess no…nechtěla bys semnou chodit?“ zeptal jsem se. „Co?“ řekla a nechápavě se na mě koukala.“Promiň já já jsem blbec, jak jsem si mohl myslet že tak úžasná holka jako ty by semnou chtěla chodit.“ Řekl jsem a sklopil hlavu.“N-ne Ni ty jsi mě blbě pochopil. Já …no mě to zaskočilo, protože jsem si myslela že semnou chceš jen kamarádit a že s tím rande sis dělal srandu.“ Vysvětlila mi a já jsem se na ni podíval. „Takže jo?“ řekl jsem s kapkou naděje.“Jasně že jo!“ řekl a objala mě. Najednou se rozpršelo. Odtáhl, jsem se od ní vzal její, hlavu do mých rukou a spojil naše rty. Pak jsme se oba odtáhli a usmáli se na sebe. Všiml jsem si, že se začala strašně klepat. „Na, tady máš“ řekl jsem a sundal, si svoji mikina a dal jí přes ni. Pak jsme oba rychle běželi pod střechu.

Louis (o chvilku dřív)

Jen tak jsme si s Harrym odpočívali a najednou začalo strašně pršet. Harry se ihned probral ze spánku a začal se klepat jako čivava. Všechny věci jsem zabalil, do deky Harryho vzal do náruče a běžel do chaty. Tam sem si vysvlékl všechno oblečení až na boxerky.“Hazz vysvleč se, ať nenachladneš“ řekl jsem a Harry se začal pomalu vysvlíkat. On mi to dělá schválně!! Všechny věci jsem šel dát na radiátor a sedl jsem si vedle Harryho, který byl zabalený v dece. Když si všiml, že jsem, vedle něho sedím tak mě schoval taky pod deku a přitulil se ke mně. Jeho tělo mě krásně hřálo a já jsem se cítil tak…příjemně. Otočil jsem se na Harryho a on mě hypnotizoval pohledem. „Mám něco na obličeji?“ zeptal jsem se a pousmál se na něho. Najednou se mi přisál na rty. Začala válka. Válka mezi jazyky. Najednou jeho ruka začala putovat trochu níž. Zastavil se na lemu mích boxerek a lišácky se na mě usmál. Lehl jsem si a on mi začal pomalu stahovat boxerky. U toho jsme se pořád líbali. Už ho nebavilo je tak pomalu sundávat tak je zemně stáhl jedním pohybem. Abych nebyl sám tak jsem mu je taky stáhnul a přísál se na jeho krk. Pak jsem mu dával polibky a šel, čím dál víc, níž až jsem narazil na jeho kamaráda. Hodně velkýho kamaráda! Párkrát jsem po něm rukou přejel a koukl se na Harryho. „Louisi!“ vzdychl Harry a já jsem to bral jako svolení. Dal jsem si ho do pusy a začal jsem pomalu jezdit tam a zpátky ale Harry si po chvilce sám určoval tempo. Najednou jsme, uslyšel prásknutí dveří. „Nialle!“ zakřičel Harry a já jsem okamžitě přestal. Sakra! To si neumí vybrat lepší dobu? Vylezl jsem, z pod deky a koukl se na Nialla. Ten měl kousek od toho, aby se nezačal smát. Vedle něj stála ta jeho holka, a pořád se usmívala. Vypadala mile.“Promiňte, nechtěli jsme vás vyrušit“.

Musím se přiznat tohle mi moc nejde i když tam skoro nic nebylo :D Niall to pokazil -,-

Za každý vote a koment budu moc ráda!! <3 Další díl bude až bude aspoň 60 čtenářů :*

Miluju vás ! :D :3

Larry StylinsonWhere stories live. Discover now