Hi! Je tu další díl :) Snažila jsem se ho přidat co nejdřív protože nevím jak teď budu mít čas :/ :)
Přeji pěkné počtení ! <3
Nechci ho zklamat. Položil jsem mobil a sedl si na postel. Po chvilce zamnou, přišel Louis.“Harry děje se něco?“ „Ne já jen jsem si musel zavolat. Chtěl jsem se rozejít s Jenifer nebo jak se jmenovala.“ Musel jsem se na něco vymluvit ale tady to co jsem, řekl, bych měl udělat taky. „Aha asi si jí neměl moc rád co?“ zeptal se Louis a sedl si vedle mě. „Vlastně o ní ani nic nevím.“ Řekl jsem a zasmál jsem se. „A jak to vzala?“ „Špatně, pro holky je těžký když se s nima rozejdu.“ Řekl jsem a zasmál se.“Sebevědomí ti nechybí.“ Řekl Louis a taky se zasmál.“Loui? Co mám udělat, když mému nejlepšímu kámošovi musím říct něco hroznýho?“ „Řekni mu to co nejdřív.“ „Ale já mu nechci ublížit.“ Řekl jsem a dal hlavu dolů. Je pravda, že jsem teď moc citlivý a je ze mě strašná měkkota. “Určitě, se nebude zlobit. Jestli za to nebudeš moct ty. Hlavně se netrap.“ Řekl Louis a objal mě. Zabořil jsem hlavu do jeho hrudníku. V jeho objetí jsem se cítil tak bezpečně. Konečně jsem byl zase tak blízko u něho. Mohl jsem nasávat jeho vůni. Pevně jsem ho objal. „Tak už pojď za Niallem.“ Řekl Louis a pustil mě. Šli, jsme dolů do obýváku, kde seděl Niall a hrál si s Charlie.
Louis
Nevím co s Harrym je. Chápu, že to je asi těžký ale myslím, že mi neřekl úplně tak všechno. Když jsem ho objal tak se zabořil do mého hrudníku. Byl roztomilý. Takový nevinný. Šli jsme dolů za Niallem. Zrovna, si tam hrál s Charlie bylo to roztomilý. „Tak co budeme dělat?“ zeptal se Niall.“Nevím, mohli by, jsme zajít na bowling.“ Navrhl jsem a Niall hned vyskočil ze sedačky.“To je nápad!“ řekl Niall a usmál se.“Jó bowling jsem dlouho nehrála.“ Ozval, se zamnou slabý hlásek. Otočil jsem se „babi!“ vyjekl jsem a běžel objat babičku. Mám jí neskutečně rád. Je skvělá. Vždycky bývala homofobik ale jak se dozvěděla, že jsem gay tak se změnila. Pomáhala mi, vždycky když jsem potřeboval. „Ahoj Boo!“ řekl babička a taky mě objala. Takhle mi říkala mamka, když jsem byl malý a teď mi tak říká babička. Měl jsem to rád a nějak mi to nevadí. „Kde ty ses tady vzala?“ zeptal jsem se a pustil ji. „No vaše maminka mi volala, že se tam ještě dva dny zdrží tak mě poprosila, ať za vámi dojedu a ohlídám vás.“A ty budeš asi Harry že?“ zeptala se babička a ukázala na Harryho. „Ano já jsem Harry.“ Řekl Harry a usmál se. „Tak mi říkej babi ano? Přece jenom už jsme tak trochu do rodiny.“ Řekl babička a zasmála se. „Rád vás poznávám“ řekl Harry a objal ji. „Jsi moc hezký a milý. Louisi? Toho se drž!“ řekl babička a zase se zasmála. Usmívala se vlastně pořád. „Ale babi mi spolu nechodíme.“ Řekl jsem a zasmál jsem se. A asi i trochu začervenal.“Ne? Jak to?“ „Harry je na holky.“ Řekl jsem. „Aha ale to jak se na tebe dívá. Myslím si, že to až tak pravda nebude. Vypadá zamilovaně.“ Řekla babička a zase se zasmála. Teď nastala ta trapná tichá chvilka. Šlo slyšet, jak se babička pořád chechtá. Je to veselý člověk.
„Babíííí“ přiletěla malá Charlie a začala skákat na babičku. „Ahoj Charlie přivezla jsem ti bonbónky!“ řekla a začala vytahovat z kabelky balíček bonbónů. „Tak běž si zatím sednout a já ti odnesu tašky.“ Řekl jsem a vzal jsem do rukou obě velké tašky. Bylo to fakt těžký. Nevím ani co v tom všechno měla. „Počky pomůžu ti!“ řekl Harry a vzal jednu tašku.“Díky.“ řekl jsem a šli jsme po schodech nahoru.
Niall
Louis a Harry šli nahoru tak jsem si zatím vykládal s paní Tomlinsonovou.“Oni spolu vážně nechodí?“ zeptala se.“Ne ale hodili by se k sobě.“ „Ano to ano.“ Řekla a hrála si s Charlie.“Musíš si o tom s Louisem promluvit. Myslím si, že se mu Harry tak trochu líbí.“ Řekla teta ( takhle jsem jí říkal).
Harry
Louiho babička je vážně milá a je s ní sranda a pořád se směje. Aspoň vím po kom Louis je. „Máš milou babičku.“ Řekl jsem Louimu. „Já vím a promiň za to, co říká ona, by mi, chtěla dohodit každýho hezkýho kluka.“ On si myslí, že jsem hezkej? Wow bonus pro mě! „Tím chceš říct, že jsem hezkej?“ řekl jsem a nadzvedl jedno obočí.“N-no ano jsi hezký.“ „Oh děkuji.“ Řekl jsem a zasmál jsem se. Louis do mě jemně šťouchl a zasmál se. Potom jsme šli zase dolů za babičkou a Niallem. Cestou jsme se ještě provokovali. Jsem do něho blázen čím dál víc. Když se na mě usměje, je mi tak příjemně a navíc má úžasný úsměv. A ty jeho modré oči jsou krásně modré jako moře. A ten jeho zadek! Když to vezmu dohromady je roztomilý, vtipný a zatraceně sexy. „Harryyy?!“ „C-c-coje?“ z mého přemýšlení mě vytrhl Louis.“No jdeme na ten bowling.“ „Jo aha tak počkejte, já se jdu jen obléct do něčeho jiného.“ „Já jdu taky.“ Řekl Louis a Niall se taky připojil. Když jsme se všichni převlékli tak jsme vyrazili. Charlie jsme, nechali s babičkou doma stejně by tam jen seděla a asi by jí to moc dlouho nebavilo. Zastavili jsme si taxíka, protože to je docela daleko. Vlastně je to bowling a hospoda dohromady. Akorát je to oddělený. Když jsme dojeli na místo tak jsme si první objednali pivo. A pak jsme vešli do místnosti s bowlingovou dráhou. Museli jsme si vzít jiné boty, aby nám to neklouzalo. Když jsme tak udělali tak nám zatím jedna číšnice donesla pivo. Zavřela za sebou dveře a my jsme mohli konečně hrát. Byl jsem na řadě jako první. Shodil jsem skoro všechny kuželky. Pak šel Niall ten shodil úplně všechny. Potom přišel na řadu Louis. Vzal si nejlehčí kouli a poslal jí po dráze. Moc mu to nešlo, protože shodil jen jednu kuželku. Tak jsme ho to nechali zkusit ještě jednou. To neshodil ani jednu. Rozhodl jsem, se že mu s tím, pomůžu. Šel jsem za ním, a natáhl se, k němu chytl jsem mu ruku. Dá se říct, že jsem ho jakoby objímal a to mi bylo příjemné. „Tak a teď to jen silou pošli.“ Pošeptal jsem mu do ucha. Když jsem to udělal tak se jemně zachvěl. Chytl jsem mu ruku. Poslal kouli po dráze a shodil všechny kuželky.“Díky“ řekl a usmál se na mě. Úsměv jsem mu oplatil a šel jsem se napít. Bože jak on je úžasný!
Louis
Bowling mi nikdy moc nešel. Myslel jsem, že by mi to tentokrát mohlo jít víc ale bohužel. Harry se nabídl, že mi pomůže. Zezadu mě objal, no spíš se za mě postavil. Cítil jsem se tak…tak…to nejde ani popsat. Chytl mě za ruku a ukazoval mi, jaký pohyb mám udělat( pozn. Autora: trochu dvojsmysly 3:) )Jak mi zašeptal do ucha tak jsem se zachvěl. Říkal to tak mile ale zároveň tím svýmm sexy chraplavým hlasem. Bože! Co to říkám! Mám přece Toma! Ale musím přiznat, že k Harrymu také něco cítím.
O 1 hodinu později
Už jsme dohráli tak jsme si jen sedli a dopíjeli pivo. Měli jsme každý asi 3 lahve. No Harry a Niall 4 já jsem radši víc nechtěl, protože by to mohlo taky dopadnout jako minule. Moc by mě zajímalo, co se ten večer stalo. Ale doufám že né nic vážného protože to bych asi Toma podvedl. To snad ne! Ne, neboj, Louisi nic se nestalo. Opakoval jsem si pořád dokola. Je zajímavé že o tom takhle přemýšlím až teď.
Doufám že se vám to líbilo :) Jestli ano tak dejte vote ! :) Komentáře moc potěší a hlavně povzbudí :