20. "Moje holka"

827 65 18
                                    

„Nechci, aby to věděli“ řekl Harry a zase mě hypnotizoval pohledem. Chápu ho, pro mou mamku bylo docela těžké smířit se s tím, že jsem gay. A navíc Harry by určitě nerad „zklamal“ svého otce. Nechápu lidi, kteří jsou proti gayům. Jsme taky jen lidi! Kdy t konečně pochopí!? Sedl jsem si vedle Harryho a šeptal mu do ucha.“Neboj, dokud nebudeš připravený tak to nikomu neřekneme“ pošeptal jsem mu a on se na mě otočil a políbil mě. Byl to jemný polibek. Pak se ode mě odtáhl a lišácky se na mě usmál. Vůbec mě nenapadalo na co myslí až když mi přejel rukou po noze a pohladil mého kamaráda který na to ovšem i hned reagoval. Přitáhl se ke mně a znovu spojil naše rty. Začali jsme se vášnivě líbat a po chvilce dostali své role i jazyky. Harry mi vjel rukama do vlasů a hladil mě zatímco, jsme se líbali. Já jsem si ho přitáhl blíž a on obmotal nohy okolo mého pasu. Pak si mi sedl na rozkrok a jemně se o něj otřel. Z mých úst vyšel vzdych. Myslel jsem si, že to neudělal schválně, ale jak si všiml, že jsem zavzdychal, udělal to znovu. „H-harolde!“ pošeptal jsem do našeho polibku a on se přesunul na můj krk. První ho jen jemně líbal, ale pak ho začal různě nasávat. Lehce mi zkousl kůžičku a u toho jsem znovu vzdychl. Pak přestal a jen se podíval na svoje veledílo. Pousmál se a začal mě znovu líbat. Mezitím jeho nezbedné ruce zabloudili pod moje triko. Začal mapovat každý kousek mé hrudi a pak se přesunul na, mé záda. Už jsem to nevydržel a vysvlíkl z něho triko. Harry i hned udělal to samé a položil mě na záda a natáhl mi ruce za hlavu. Zatímco mi držel ruce tak mě líbal, na každém místečku mé hrudi pak směroval, čím dál níž až se zastavil u mých kalhot. Rozepnul jsem si kalhoty a Harry je ze mě doslova serval. Udělal jsem to samé a Harry pokračoval v obsypávání polibků po mém těle. Zastavil se ale u lemu mých boxerek. Pomalu je ze mě začínal soukat, až když byli dole. „Loui vždyť ten je větší než ty“ zavtipkoval Harry a já ho probodl pohledem. Strčil si ho do pusy. První ho jen jazykem olízl, ale pak už si určil svoje pomalé tempo a začal pohybovat pusou. „H-hazz prosím!“ zaprosil jsem a on přidal na tempu. Cítil jsem, že už se za malou chvilku udělám a než jsem to stačil říct tak se Harryho pusa naplnila bílou tekutinou. Po chvilce, to spolkl a pak mě začal zase líbat. Serval jsem z něho boxerky a nejistě se na něho podíval. „Já …Jestli nejsi ještě připravený tak…“ nedokončil jsem větu a Harry začal kývat hlavou.“Chci tě Louisi!“ zašeptal mi do ucha svým chraplavým hlasem a já jsem si radši zašel pro kondom. Harry se, postavil, na čtyři s nejistotou jsem se na něj podíval ale, když jsem viděl, že už netrpělivě čeká tak jsem tam začal pomalu mého ‚Louisíka‘ strkat. Když jsem viděl, že je Harry v pohodě přirazil jsem ho tam úplně. „Oh.“ Vzdychl Harry a zaklonil hlavu dozadu. Pomalu jsem přirážel, ale Harrymu se očividně moje pomalé tempo nelíbilo tak jsem přidal. Začal jsem hladit jeho ‚malého‘ kamaráda a Harry znovu zavzdychal.“Oh Loui“vzdychl. Hladil jsem ho po celém těle. Netrvalo to dlouho a Harry se udělal. Já hned chvilku po něm. Oba jsme se svalili vedle sebe a oddychovali.“Loui…t-to bylo“ ani to nedořekl a zavřel oči. „Úžasné“ řekl jsem za něj a oba jsme se na sebe pousmáli. Zakryl jsem nás dekou a přivinul si Harryho k sobě. Pak jsme oba dva usnuli.

Další den ráno

Pořád z pohledu Louise

Ráno jsem se probudil vedle toho anděla, co spal celou noc vedle mě. Jsem tak šťastný, že jsem s ním. Nedokázal bych si to bez něho představit. Jeho kudrlinky mu spadli do obličeje tak jsem je opatrně dal na stranu a dál jsem ho pozoroval. „Nech toho!“ zamumlal Harry do polštáře a otevřel oči.“Čeho?“ zeptal jsem se s malým úsměvem na tváři.“Zase mě pozoruješ…budu se červenat“ usmál se už i Harry a hodil si polštář na hlavu. Podíval jsem se na hodiny a už bylo 10:00.“Harry! Louisi! Snídaně!“ zakřičela z dola mamka. Zavedla totiž společný snídaně, obědy a večeře. „JO!“ zakřičel jsem a sedl jsem si. Vymotal jsem se z postele a nasadil si boxerky. Hodil jsem na sebe bílé triko a šedé tepláky a počkal na Harryho, až se taky vymotá z postele. Když už, byl oblečený tak jsme šli dolů. „No pojďte.“ Řekla mamka a posadila se vedle Grega. Když jsme si s Harrym sedli tak jsme se všichni pustili do jídla. Greg se ale zaměřil na můj krk. „Od koho máš ten cucflek na krku?“ zeptal se a zvedl jedno obočí. „N-noo….to je ….od mé holky“ rychle jsem vykoktal a on zdvihl hlavu a pousmál se.“a kdy nám ji představíš?“ zeptal se a mamka se začal taky usmívat a sledovat mě.“Nevím“ řekl jsem a nervózně jsem si začal hrát s prsty. „Tak co takhle zítra na večeři hm?“ zeptala se mamka a široce se usmála.“No nevím jestli“ „Ale no tak máme právo znát tvojí přítelkyni ne?“ zeptala se a já jen kývl hlavou.“J-jo tak zítra“ řekl jsem a dál se věnoval jídlu.

Harry

Jsem rád, že jsem sešel schody. Bolí mě prdel ještě teď ale za to, to stálo. Když Louis řekl ano na to, že přivede ‚svou holku‘ trochu jsem se zarazil. Jak to chce udělat?!  Když jsem, dojedl opatrně jsem šel do pokoje. Louis mě následoval. Jak jsme vyšli z kuchyně vzal si mě do náručí a odnesl mě nahoru. Asi si všimnul, že mám ‚menší‘ problém s chozením. Donesl mě nahoru do pokoje a položil mě na postel. Děkovně jsem se na něj usmál a lehl jsem si na bok. „Měl by, jsi dneska, ležet vidím, že jsme to včera trochu přehnali“ řekl Louis a trochu se uchechtl. „Ale co řekneme rodičům?“ „Řeknu, že ti není dobře“ řekl Louis a mrkl na mě. „Okey“ řekl jsem a přitáhl si ho k sobě, aby si sedl na postel. „A jak to uděláš s tou holkou?“ zeptal jsem se a Louis začal chvilku přemýšlet. „Nějakou najdu“ řekl a pousmál se.“C-co?!“ vykoktal jsem a trochu i zapištěl. „Dělám si z tebe srandu lásko…..prostě, zkusím nějakou najít na internetu“ řekl a protočil očima. „Co?“ „No určitě tam bude nějaká holka, co by potřebovala prachy tak jí zaplatím a ona bude hrát že semnou chodí“ vysvětlil mi a dal mi pusu na čelo.“Děkuju“ řekl jsem a pohladil jsem ho po tváři.

Hiii!! :333 Doufám že se vám tento díl líbil :) I když byl ....noo :D tady tohle moc psát neumím ale snad se zlepším :) :D

Komu se líbilo dejte zase VOTE nebo KOMENT ...prosíím dávejte více komentářů dává mi to vědší motivaci napsat další díl :)))

Mám vás ráda!! :33333

Larry StylinsonWhere stories live. Discover now