Jel jsem a najednou autobus zastavil.Jé už budu asi tady řekl jsem a šel vystoupit.Ale počkat vždyť já ani nevím kam mám jít.No to je super .No nic budu muset zavolat mamce.
Mamka:No Louisi co potřebuješ ?
Louis:No vždyť já ani nevím kam mám jít.
Mamka:Jejda na to jsme zapoměli no tak počky řeknu Gregovi ať zavolá Harrymu aby za tebou přišel jo ?? Tak tam chvilku počkej.
Louis:Hmm..řekl jsem otráveně a zavěsil.
No super teď tady ještě budu čekat na nějákýho debila fakt super.Mezitím co jsem čekal začalo pršet.No super to je ještě lepší ! rozčiloval jsem se.Už tady čekám půl hodiny.Jak jsem se sám pro sebe rozčiloval tak najednou na mě někdo zezadu zaklepal.
Harry:"Čau ty jsi Louis?"
Louis:"No nazdar jo jsem proč?"
Harry:"Já jsem Harry taťka mi volal abych pro tebe přišel."
Louis:"Aha tak to jsi ty."
Harry:"Tak jdeme ?"
Louis:"Hmm"
Po docela dlouhé cestě jsme tam dorazili do mého nového domu."Vidím že jsi dost promáčený tady máš krabici s oblečením a já ti donesu ručník"řekl Harry a já jen kývl hlavou a řekl: "No kdyby jsi mě tam nenechal 40:00min.stát tak bych asi nebyl promáčený, no vlastně nic z toho by se nestalo kdyby moje mamka nepotkala tvýho taťku !!" křičel jsem.Harry chvilku mlčel asi byl zaražený ale pak najednou začal křičet taky."Myslíš že já mám z toho radost že jste se nám nacpali do života ??! Myslíš že mě to nesere ?! Mohl jsem žít normálně jak do teď ! Takže se uklidni bude lepší když si každej bude všímat svýho jasný?" zakřičel Harry a odešel do kuchyně. "Doprdele!" zakřičel jsem a sedl si na zem.
Louis o chvilku před tím
Když jsem se otočil tak sem si myslel že vidím anděla jeho kudrlinky měl v očích a musel si je furt spravovat oči má krásně zelené a byl o trochu větší než já na sobě měl černé uplé kalhoty a černé tričko které se mu lepilo na jeho báječné tělo.Panebože Louisi na co myslíš ? Nech toho je to blbost nemůžeš se do něho zamilovat to prostě nemůžeš.Přikazoval jsem si v duchu .Když jsme přišli dom tak jsem to nevydržel a vybuchnul jsem a začal křičet.Harry
Wáu to jsem nečekal že by mohl takhle vyvádět jak vidím tak to bude horší než jsem si myslel ale když se tam na tom autobusáku otočil tak byl tak roztomilý panebože Harry na co to myslíš ?! Vždyť jsi na holky a navíc je to debil ale i když je to hroznej vůl tak mu musím jít ukázat dům.Tak jsem se zvedl a šel za ním."Zvedni se" řekl jsem."Proč ?" odpověděl otráveně Louis."Protože ti chci aspoň ukázat dům." "Aha ne to je dobrý já to zvládnu sám." "Ok když nechceš tak ne."Najednou přišli rodiče no spíš můj taťka a Jane "Ahoj" řekla Jane."No nazdar" odpověděl jsem.
"No tak Harry chovej se slušně !" řekl mi taťka."Pojďte všichni do kuchyně aby jsme se seznámili."
No super další z taťkovích super nápadů ."Takže než se to ještě všechno zařídí tak Harry a Louis budou v Harryho pokoji a Jane a Charlie budou spát v pokoji pro hosty.Dneska už je docela pozdě takže Louisi tvoje postel už je v Harryho pokoji a krabici s oblečením máš támhle.Zbytek věcí nastěhujem zítra ráno tak běžte brzo spát ať nejste unavení.Má někdo nějaký otázky nebo něco?"
"Si děláte prdel já budu s tím debilem v jednom pokoji ?!" "Harry uklidni se ! Nevím co se mezi váma tady stalo ale budem to muset dát do pořádku"řekl taťka a začal přemýšlet."No ale já s ním v jedním pokoji nepřežiju !" Začal do toho křičet Louis."Tak a dost hned oba běžte do pokoje!"
Louis
Ty jo ten Greg pěkně vyjel ale já za to nemůžu že to s ním nepřežiju .No a teď navíc s ním musím být v pokoji protože jsou na nás naštvaní.Vyndal jsem si notebook a šel se přihlásit na facebook koukal jsem kdo je online a byl tam Niall super jdu mu napsat.Louis:Ahoj Nialle
Niall:Ahoj Louisi ! :) tak co jaký to tam je ?
Louis:No ani se neptej ten Harry je takovej debil že to ani není možný! -.-
Niall: Tak se s ním zkus víc seznámit.
Ani jsem nestihl odepsat a vtrhl do pokoje Greg "oba mi dejte mobili a notebooky . " "Cože ?" zeptal se Harry který zrovna dělal něco na mobilu."No aby jste se bavili spolu a né s kámošema na facebooku". "Na tady máš" řekl hnusně Harry."Louisi pro tebe to platí taky " " jo já vím tady máš."
"No super a co teď ." "Nevím " řekl Harry. "Mám nápad co kdybysme před rodičema dělali že se spolu bavíme ? Před něma to nějak zvládneme .Ale pamatuj furt platí to že tě nesnáším." řekl jsem a Harry kývl hlavou "Však já tebe taky."
I když to byl dobrý nápad věděl jsem že to bude těžký a navíc se to určitě pokazí.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Myslíte že to Louis a Harry vydrží ? Přijdou jejich rodiče na to že to jen předstírají ? Pokračování uděláme jestli budem mýt 4 votes a 2 komenty jinak to nemá cenu ://