30. Překvapení 2/3

539 58 5
                                    

Hi! New part is here! Tak co jaké bylo vysvědčení? Konečně jsou prázdniny! :3 Tenhle díl je předposlední a také dost dlouhý a doufám že si ho užijete! :))

Tak hurá do čtení! :*

Louis

Zajímalo by mě, co Harry chystá. Sedím v pokoji a čtu si knihu zatím, co po chvilkách poslouchám co se děje dole v kuchyni. Jednu dobu od, tam šel rachot, ale teď je vše v klidu. V hlavě jsem si přebíral vše, co mi dnes Harry řekl a vůbec jaký dnešek byl. Vlastně nevím proč to tak Harry oslavuje. Je to zatím jen měsíc. Ale nikdo neví, co se kdy stane takže jsem vlastně i rád. Taky se těším až mu ukážu co jsem koupil za ten náhrdelník pro něj a pro mě. Je to ten jak ho nechtěl vzít v tom obchodě. Je to rozpůlené srdce a na jedné půlce je napsaný Louis a na druhé Harry. Z přemýšlení mě vytrhla smska. Podíval jsem se na mobil. Harry. Otevřel jsem sms a v ní stálo: Zlato o půl 7 běž před dům. Vyzvedne tě tam auto a zaveze Tě před restauraci. Jestli Tě můžu poprosit tak si vezmi sako :* Víc ti neprozradím. Miluju Tě! :**

Srdce se mi zastavilo.Ale neříkal před tím v pět? To je jedno. Harolde Edwarde Stylesi ty mě chceš zabít! Přešel jsem ke skříni a začal hledat svoje sako. Když jsem ho našel tak jsem ještě hledal bílou košili pod to. Vše jsem si to oblékl a nakonec zapnul sako na dva knoflíčky. Podíval jsem se do zrcadla a usmál se na sebe. Musím uznat, že mi to sluší. Přeběhl jsem do koupelny a vzal si gel na vlasy. Načesal jsem si vlasy nahoru a napatlal jsem si je gelem, aby drželi. Když jsem byl hotový bylo přesně půl sedmé. Vzal jsem si peněženku a mobil a běžel jsem dolů. Nikomu jsem nic neřekl a vyběhl ven a zabouchl za sebou dveře. Přesně o půl před dům přijel taxík. Nastoupil jsem, ale ten chlap pořád nechtěl, abych mu zaplatil. Asi to za mě udělal Harry. Bože vše za mě utratí. Když jsme dojeli na místo tak jsem poděkoval a vyskočil z auta. Ještě než jsem vstoupil do restaurace tak jsem se upravil. Pak už jsem konečně vstoupil dovnitř. Porozhlédl jsem se okolo sebe. Všude jsem viděl nějaké páry ale nikde mého Hazzouše. Začal jsem panikařit. Až když jsem viděl někoho na mě mávat tak jsem šel na místo. Stál tam Harry s červenou růží a měl na sobě oblek. O můj Bože! V obleku je tak zatraceně sexy! Přestal jsem se utápět v myšlenkách a začal jsem se soustředit na realitu. Pořád jsem si prohlížel Harryho. Nešly od něj odlepit oči. Podíval jsem se mu do obličeje a on se na mě díval s otevřenou pusou. Pousmál jsem se a dal mu pusu. „Jsi v pohodě?“ zašeptal jsem a Harry zatřepal hlavou a kývnul. „J-jen jsi …wau“ vydechl a podal mi růži. „Děkuju. Taky ti to moc sluší.“ řekl jsem a věnoval mu úsměv. Harry mi ho oplatil a už jsme si konečně sedli. Večeře už byla objednaná, tak jsme jen čekali, kdy ji přinesou. „Harry co blázníš?“ zeptal jsem se a Harry nahodil nechápající výraz. „Co myslíš?“ zeptal se a kousnul se do rtu. Jestli na mě bude pořád takhle zírat tak za chvilku budu červený jako rajče. „No tohle všechno“ vydechl jsem. „Aha. No víš je to předposlední den prázdnin a jsme spolu už 1 měsíc. Taky ti chci ukázat, jak mi na tobě záleží. A navíc nikdy nevíš, co se kdy může stát a co nás může rozdělit, proto chci žít s tebou každou chvilku naplno.“ Řekl Harry a já jsem jen žasl. „Přesně moje slova. Tak to nějaké překvapení bych měl také nachystat“ vydechl jsem a laškovně na ně mrkl. Harry se začervenal a pod stolem mě kopl. „Au“ řekl jsem a v hlase jsem měl překvapení opravdu jsem to nečekal.  Když nám konečně přinesli večeři tak jsme začali s chutí jíst. Když jsme dojedli tak přišla servírka a chtěla to odnést. Jelikož toho bylo dost a její malé ruce by to všechno nepobrali tak jsem ji pomohl. Když jsem šel zpátky ke stolu tak mě Harry zase sjížděl pohledem. Od noh až po…hlavu. Rozhodl jsem se že ho ještě trochu poškádlím. Sedl jsem si ke stolu a rozepnul jsem si první tři knoflíčky u mé bílé košile. Harry se začal kousat do rtu ještě víc. „Děje se něco lásko?“ zeptal jsem se dělajíc, že o ničem nemám ani páru. „N-ne“ řekl a pokusil se o úsměv. Natáhl jsem se přes stůl a políbil ho. Harry chtěl asi trochu jiný polibek, ale přišla servírka s dezertem. Jako dezert bych si dokázal představit i něco lepšího. A taky ho chystám mít. Když jsem se podíval na náš dezert tak jsem se ušklíbl. „Provokování pokračuje“. Řekl jsem si pro sebe a ze zmrzlinového poháru vzal jahodu. Půlku jsme, vložil do úst a sledoval při tom Harryho. Ten mě bystře sledoval. Pak jsem jahodu skousl a snědl ji. Vzal jsem si lžičku a na ni trochu zmrzliny. A dělal jsem to samé co u jahody.  Harry se pořád soustředil na moje rty. Kousek čokolády ze zmrzliny mi zbylo na rtu tak jsem si jemně jazykem otřel rty. Harry najednou vstal od stolu a odešel na záchod.

Larry StylinsonWhere stories live. Discover now