Čauky! Konečně tu máme další díl :D No mám pár otázek ale ty napíšu až na konec abych nezdržovala :D Jen mám pro vás výzvu !! ;D
Dáte 27 hvězdiček? :)) jestli ano tak další díl bude už ve středu! Tak uvidíme ;))
Tenhle díl bych chtěla věnovat pár lidem: @Jahoda , @nikipaleckova , @-KristenTomlinson- , @MonoMomo a @ vev_criss_sykes :)) Děkuju vám vaše komentáře mě opravdu potěšili :))
Louis
„Ahoj Lou“ řekla a usmála se na mě. Jen jsem na ní nechápavě zíral a ona vstala a objala mě. „Chyběl si mi“řekla a přimáčkla si mě k sobě. Odtáhl jsem se a chtěl něco říct, ale to už se do ní pustil Harry.“Vypadni“ řekl a byl červený jako rajče. „Řekl jsem, vypadni a hned“ řekl a zvedl pohled ze země. Díval se na ní, jako by jí chtěl na místě zabít. Eleanor na tom nebyla o moc líp. „Nebudeš mi rozkazovat“ řekla a drze se usmála. „Hah v mém domě můžu všechno, takže běž“ řekl Harry co nejvíc v klidu. „Ale před tím si musím promluvit s Louisem.“ Řekla a podívala se na mě. „Ne já jsem říkal že-„ nenechal jsem Harryho domluvit a skočil mu do řeči. „Tak jo“ „Ale o samotě“ řekla a Harry naštvaně odešel z pokoje a třískl dveřmi. Eleanor si ke mně stoupla a spustila. „Louisi jak dlouho mě budeš ještě potřebovat?“ zeptala se a já jsem začal přemýšlet. Taky by mě zajímalo, jak dlouho bude toto trvat. „No dobře já jen že je to pro mě těžký být tak blízko vedle tebe…“ řekla a zatřpytili se, jí slzy v očích. „Jaký by to bylo pro tebe být tak blízko vedle Harryho a při tom by jsi věděl, že tě nemiluje tak jak ty jeho a že to vše je jen hra. Že s ním doopravdy nejsi, i když bys moc chtěl.“ Řekla a po tváři jí stekla slza. „N-ne El no tak“ řekl jsem a objal jí. Nemám rád, když někdo brečí. „Taky si někoho najdeš“ zašeptal jsem a ona popotáhla. „No jo ale HAarold si ani neuvědomuje jaký má štěstí. Jsi krásný, vtipný, roztomilý a při tom sexy…a ty tvoje oči.“ Zamumlala mi do ramene. Odtáhl jsem se a utřel jí zbytek slz. „Zašel bys semnou zítra někam? Třeba na kafe?“ zeptala se a já jsem přikývl. „Děkuju pak vám už dám pokoj slibuju“ řekla a usmála se. Pak vyletěla z pokoje jako raketa a já jsem nad tím vším jen zakroutil hlavou. Pak ale do pokoje přišel Harry. Ani se na mě nepodíval a vysvlíkl se. Nechal si jen boxerky a lehl si do postele. Také jsem se vysvlíkl a lehl si za ním. Přimáčkl jsem se mu na záda přičemž sebou škubl. Omotal jsem kolem něj ruce a začal mu šeptat do ouška.“ Hazz miláčku..“ začal jsem. „No tak přece nebudeš žárlit na holku. Kdyby to byl třeba Justin tak to chápu ale na holku?“ zašeptal jsem a jednou rukou jsem si začal hrát s jeho kudrlinkami. „Zítra půjdu s Eleanor do kavárny.. slíbila že nám potom dá pokoj“ dokončil jsem a Harry se okamžitě otočil ke mně. Chvilku se díval na mé boxerky a pak jel pohledem výš, až narazil na moje oči. „Děláš si srandu?“ vypískl. „No tak Hazz“ řekl jsem a on vykulil oči. „Ty jí věříš? Promiň, ale ty jsi opravdu blázen“ řekl a otočil se zase zády ke mně. „Sakra Harry ale ty mě to vůbec neulehčuješ“ řekl jsem. „Já vím, děláš to kvůli našemu vztahu ale tohle je už moc“ řekl.“Tak já to odvolám“ řekl jsem a sedl jsem si a pak jsem byl konečně na nohách. Vzal jsem si mobil a začal psát Eleanor. Napsal jsem jí že to nevyjde.
Harry mě naštval. A to opravdu moc. Dělám to kvůli němu, protože ho miluju. To on se nechtěl přiznat rodičům tak to hraju. Dělám to pro něj a on mi za to bude ještě nadávat. Lehl jsem si tentokrát do své postele a zavřel oči. Pak jsem ale cítil, jak se někdo přibližuje. No někdo samozřejmě to byl Harry. Lehl si ke mně a já jsem cítil jeho teplý dech na krku. „Promiň Boo“ řekl a já jsem se zarazil Boo? Co to je? Nová přezdívka? Musím uznat, že se mi ale líbí. Pousmál jsem se. „To je hezký“ zašeptal jsem a Harry se na mě namáčkl jako by jsem mu chtěl utéct. „Je to roztomilý. Prý ti tak říkala tvoje mamka, když jsi byl malý“ řekl a já jsem se zarazil. „Jak to víš?“ „Povídali jsme si“ řekl a pak už jsme oba usnuli.
Niall (o chvilku dříve)
Když jsem přišel dom tak jsem běžel přímo do pokoje. Zabořil jsem hlavu do polštáře a přemýšlel. Co jsem to udělal? No vím že jsem bisexuál, ale nemůžu přece líbat neznámý kluky. I když Liam. Liam je tak …krásný a sexy. Ty jeho krásné hnědé oči. Jeho vlasy které jsou také čokoládově hnědé. A nakonec jeho uplé tričkove kterém vynikali jeho svaly. Ale co řeknu Jess? Ne. Nic jí neřeknu. Nemůžu. Ještě s Liamem nechodím a ani nebudu. On mě nechce. Ani nevím, jestli je na kluky. A nebo jestli se mu to líbilo. Ale vím aspoň jedno. Že Jess nemiluju. Kdyby jo tak bych nikdy nic takového neudělal. No ale co teď. Nechci jí zklamat. Ani nemůžu. Musím mluvit s Louisem. Ale první co udělám bude že napíšu Liamovi a omluvím se mu.
Komu: Liam :3
Ahoj Liame. Chtěl bych se Ti omluvit za ten dnešek. Nevím co to do mě vjelo…prostě promiň :/
Pak jsem zmáčkl jen tlačítko odeslat. Teď už jen čekat na to kdy odpoví. Rozhodl jsem se, že se půjdu osprchovat. Vzal jsem si ručník a šel do koupelny. Vysvlíkl jsem se a vešel do sprchového koutu. Pustil jsem horkou vodu a snažil se vypustit všechny myšlenky z hlavy.
Když jsem se vysprchoval a usušil tak jsem šel do pokoje. Podíval jsem se na mobil a zjistil jsem, že mi přišla sms. Od Liama. To by mě zajímalo, co mi na to napsal. Vzal jsem si mobil do ruky a podíval se na smsku.
Bylo tam: Čau. Hele nechceš se zítra sejít a povikládat si o tom? A taky se ti chci omluvit…asi jsem moc vyšiloval.
Okamžitě jsem odepsal. Jo jasně! Tak zítra ve dvě u kavárny Rainbow. ;))
Odeslal jsem to a lehl jsem si do postele. Jak já už se těším na zítřek.¨
Uhm…tak co na to říkáte? Líbilo se vám to aspoň trochu? V tomhle díle se nic moc nedělo ale tak…v dalším už to bude lepší :D
Přečtite si!
Taky jsem přemýšlela jestli mám udělat i druhou knížku O.o mám totiž ještě hodně plánů a to by tahle povídka měla tak 6O dílů a to se mi zdá moc O.o Napište prosím na to svůj názor …nemůžu se totiž rozhodnout …a v druhé knížce by bylo i hodně Niama ..a kdyby nebyla druhá knížka tak se to pokusím nějak zkrátit :))
To bude asi vše :))
Mám vás ráda! Jste nejlepší! :33