Čauky! ;)) Jsem tady s novým dílem :3 Tenhle díl je hodně dlouhý O.o a ten další bude nejspíš taky. Doufám, že vám to nevadí :o
Přeji pěkné počtení! <3
Louis
„Harolde Edwarde Stylesi vezmeš si mě?“ zeptal jsem se Harryho a tomu se zatřpytili, oči. Oba jsme na tuhle chvíli čekali hodně dlouho a já jsem se rozhodl to uskutečnit. „Ano“ řekl Harry a skočil na mě. Oba jsme spadli na koberec a líbali se. Byla to magická chvilka. Bylo úžasné vidět, že tuhle radost jsem mu způsobil jen a jen já.
*Crrrrrrr* z tak krásného snu mě probudil zvuk otravného budíku. Proč sakra? Vždyť jsou ještě prázdniny! Pomalu jsem otevřel oči a podíval se na mobil, ze které tyto strašné zvuky vycházely. Ale bylo u toho napsané upozornění. Miláčku přeji krásné ráno! :* Promiň, že jsem tě musel zbudit ale mám pro tebe překvapení! Běž se dolů najíst, pak se obleč a vyjdi z baráku.
Usmál jsem se a vyskočil samou radostí z postele. Běžel jsem dolů po schodech a přišel jsem do kuchyně. Tam na stole byla snídaně. Palačinky s nutelou a jahodami. Miluju tě Harry! Sedl jsem si ke stolu a hned jsem se do jedné zakousl. Ale ucítil jsem něco, co tam asi nepatřilo. Vytáhl jsem si z pusy papírek. Dobrou chuť lásko! Zase jsem se usmál a znovu jsem se zakousl do palačinky. Když, jsem dojedl umyl jsem po sobě talířek a napil jsem se čaje. Pak jsem běžel nahoru se obléct. Nevím na co to semnou Harry hraje, ale líbí se mi to. Je to takové dramatické protože nevím, co se bude dít a co to bude za překvapení ale zároveň děsně romantické. Otevřel jsem skříň a vzal jsem si bílou košili a s kšandami a hnědé kalhoty. Potom jsem šel do koupelny a vyčistil jsem si zuby. Načesal jsem si vlasy na bok a navoněl jsem se mou voňavkou. Prohlédl jsem se v zrcadle a běžel jsem dolů. Obul jsem se a vyšel ven. Když jsem ale otevřel dveře hned před něma stál Harry a v ruce držel červenou růži. „Ahoj lásko“ řekl a něžně mě políbil. „Miláčku“ vydechl jsem a Harry se usmál. „Pojď semnou“ řekl, dal mi růži, chytl mě za ruku a táhl mě ani nevím kam. Pak jsem to ale zjistil. Venku stála motorka. Harry si sedl a podal mi helmu a sám si jednu nasadil. Nasadil jsem si ji na hlavu a sedl jsem si za něho. Obmotal jsem ruce okolo jeho pasu a vyjeli jsme. Bylo to úžasné. Položil, jsem si hlavu na Harryho záda a užíval si té chvilky. „Líbí se ti to?“ zeptal se Harry a soustředil se na řízení. S motorkou to opravdu uměl. „Ano!“ zakřičel jsem a Harry zvýšil rychlost. „Nepřeháněj to!“ zakřičel jsem a Harry se uchechtl. „Neboj zlato“ řekl a jeli jsme ani nevím kam. Po docela dlouhé cestě Harry zastavil. Tohle místo jsem znal. Byla to Niallova chata. Harry seskočil z motorky a někam běžel. Ani jsem nestačil zaregistrovat kam a proč. Stál jsem tam a koukal. Když se přede mnou najednou objevil Niall.“Ahoj“ řekl a usmál se.“Čáu“ řekl jsem a objal ho. „Pojď, zamnou“ řekl a zavázal mi oči. „Nialle!“ „Neboj povedu tě“ řekl a někam mě táhl. Pak mi řekl, ať se posadím. Udělal jsem tak ale cítil jsem se tak…nestabilně. Najednou se můj šátek na očích uvolnil a já jsem konečně zase viděl. Sundal jsem si ho úplně a podíval jsem se okolo sebe. Byl jsem na loďce. Ale co tady dělám? Pak jsem si všiml, že přede mnou sedí Harry. „Louisi. Už jsme spolu 1měsíc a něco proto jsem se rozhodl, že tady pro tebe něco nachystám. Tohle místo je naše osudné. Zde jsme se poprvé políbili, vzpomínáš? Tady to všechno doopravdy začalo. Zde se mi splnil sen. A ten sen byl být s tebou. Cítit tě nablízku. Políbit tě kdykoliv budu moct. Dotýkat se tě. A to všechno se mi splnilo. Jsi moje všechno a nevím, co bych bez tebe dělal, kdybych tě ztratil. Teď se konečně cítím úplně šťastný a to jen díky tobě.“ Dořekl a celou tu dobu se mi díval do očí. „Hazz já-„ ani mě to nenechal doříct. „Ne počkej ještě jsem neskončil.“řekl a pokračoval. „Miluju tvoje oči do kterých když se kouknu tak se ztrácím a dokázal bych se na ně koukat celý den. Miluju tvůj úsměv který je nejkrásnější který jsem kdy viděl. Miluju tvoje rty, které jsou nepopsatelné. Miluju tvojí postavu která je zatraceně sexy a krásná jako celý ty. Jsi nádherný, vtipný a vždy mě umíš utěšit a nebo rozesmát. Jsi dokonalý a nikoho lepšího jsem si přát nemohl“ dořekl a to už mi stekla jedna slza. Bylo to nádherné. „Hazz já tě tak miluju“ řekl jsem a objal ho. „Tady pro tebe něco mám“ řekl a vytáhl malého plyšáčka na kterém bylo napsané Harry. „Mám taky takového akorát podepsaného jako Louis.“ Řekl a usmál se. Je tak roztomilý a milý. „Víš Harry já pro tebe ale nic nemám vše mám připravené na zítra.“ Řekl jsem. „Ale já od tebe nic nepotřebuji miláčku“ řekl a políbil mě. Pak vzal pádla a jeli jsme po vodě a u toho si povídali. Pak na chvíly pádla položil a šplíchl na mě vodu. „Dneska ti to sakra sluší“ řekl a přiblížil se ke mně. Vzal mě za jednu kšandu a políbil mě. Zapojil i jazyk, se kterým si zachvíli vybudoval místo v mé puse. „Tak proč si mě pošplíchal?“ zeptal jsem se, když jsme se odpojili. „Protože když jsi mokrý si zatraceně sexy“ řekl a znovu mě políbil. Pak vzal pádla a mířil ke břehu.