27. Zase jsem naivní

508 62 10
                                    

Hi girls! :33 Další díl je tady po docela krátké době O.o :D Minulý díl byl jak jsem čekala ...strašný :DD Opravdu se ten styl psaní sem nehodí :)) Tak už budu psát jako do teď :) Teď vás tím nebudu zatěžovat ale dole pak budete mít upozornění atd. ;))

Přeji pěkné počtení!

 „Co se děje?“ zeptal se Liam a nadzvedl jedno obočí. „Přijde Jess“ řekl jsem a Liam uhnul pohled na hrnek s kávou. „Aha“ vydechl a pořád upíral pohled na ten zatracenej hrnek! „Vadí ti to?“ zeptal jsem se po delší odmlce a Liam se na mě konečně podíval. „Ne jen jsem si myslel, že se víc poznáme.“ Řekl a podíval se na hodinky, co měl na ruce. „Ale už budu muset jít“ řekl a začal volat číšníka. Co? Proč? Proč chce odejít? Zaplatil, rozloučil se semnou a odešel. Když se za ním zaklapli dveře tak se přede mnou objevil Louis.“Takže zamnou, nepřijedeš a za nějakým klukem jo?“ řekl a zasmál se. „Ty se na mě nezlobíš?“ řekl jsem nevinně a Louis na mě hodil nechápavý pohled. „Měl bych?“ řekl a zase se zasmál. „Tak co líbí se ti že?“ zeptal se a já jsem se začervenal. Louis mě vždycky uměl perfektně prokouknout. A jako vždy měl pravdu. Nevím, jak to dělá. „Jo“ vydechl jsem nadšeně, ale Louis se zarazil. „Počkej a ty už nechodíš s tou…jak se jmenovala? Jo Jess! Jessica! Ty už nechodíš s Jessicou?“ zeptal se a já jsem si začal nervózně hrál s prsty. „No právě“ vydechl jsem a Louis se na mě díval se smutným výrazem. Nebo zamyšleným? Nevím tentokrát to nešlo rozpoznat. „Aha. No ale co s tím?“ zeptal se a já jsem se uchechtl. „No právě.“ Řekl jsem a svůj pohled jsem upíral na Louise. Byl roztomilý, když přemýšlel. „Hele nechci ti do toho nějak zasahovat ale, když se zabouchneš do nějakýho kluka tak Jess asi moc nemiluješ že? Jen tím chci říct, že jestli něco cítíš k Liamovi tak si jdi za svým srdcem. I když tím Jess zlomíš srdce a bude pravděpodobně úplně na dně-„ nestihl to dopovědět a zastavil jsem ho. „No tak díky Louisi fakt! Když už jsem si myslel, že to bude něco chytrého tak to totálně zabiješ“ řekl jsem a on se zasmál. „Tak za prvé! Nech mě to dopovědět! A za druhé! Chceš tím říct, že jsem hloupý? No to je jedno ale tím jsem chtěl říct že nemá cenu být s někým s kým nejsi na 100% šťastný.“ Řekl Louis a já jsem se na něj děkovně usmál. „Děkuju Louisi ale je problém s tím že Liama ještě pořádně neznám takže ho nemůžu milovat ne? Nebo jo?“ zeptal jsem se a Louis se zase zamyslel. „Hele Nialle to musíš vědět ty sám!“ řekl Louis a zasmál se.“Hele nechtěl bys zítra přijet? Popovídáme si. Teď jsem tady s Eleanor tak nemám moc času.“ Řekl Louis, mrkl na mě a odešel.

Eleanor

Zatím co Louis odešel na záchod tak jsem mohla uskutečnit můj plán. Nalila jsem Louisovi do jeho dezertu hodně alkoholu a do pití taky. Až bude pěkně opilý tak ho zavedu ke mně. Tam si užijeme a pak to řeknu Harrymu. Před Louisem ale budu dělat jakoby nic. Ti dva se rozejdou a já budu s Louisem. Jsem génius! Když jsem viděla, jak Louis zase přichází tak jsem schovala malou lahvičku ve které alkohol byl. Louis si sedl a usmál se na mě. Pak jsme oba začali jíst náš dezert. Sledovala jsem Louise a po první lžičce se začal pěkně ksichtit. „No fuj! |Tolik alkoholu tam dávat nemuseli! To mě chtějí opít?!“ zapištěl a odhrnul talířek.“Ty to nebudeš jíst?“ zeptala jsem se a Louis na mě vytřeštil oči. „Ne! Ale asi půjdu vynadat šéf kuchaři, protože aby mi tohle dal to je nepřípustné!“ zase začal vyšilovat. Bylo mi to nějaké podezřelé. Asi to tušil. Asi mě viděl, jak to tam dávám. Moc dobrý herec teda není. „Tak já ti objednám něco jiného!“ snažila jsem se to zamluvit, ale Louis odmítl. „Eleanor viděl jsem tě.“ Řekl a mrkl na mě. Jen jsem na něj vykulila oči. A sakra. Co teď? „A co jsi měl v-vidět v-vždyť j-já jsem vůbec nic neudělala jen jsem tady seděla a čekala na tebe!“ vyhrkla jsem ze sebe a Louis sklonil hlavu a zasmál se. „Nejsem blbec  Eleanor“ řekl a odešel. Nemůžu to tak nechat. On ten nádherný, roztomilý, vtipný kluk neskončí s Haroldem! Musím ho mít. Přiběhla jsem za Louisem a chytla ho za ruku. „Louisi tak pojď do Starbucksu popovídáme si –„ Nenechal mě ani dopovědět. „Víš co poradím ti. Místo toho aby, si se pořád snažila mi nějak pokazit vztah s Harrym si kup Starbucks a povídej si třeba s kelímkem. Klidně se s ním i vdej mě, je to jedno ale mě už nech být“. Tak a dost to přehnal! Nebude urážet můj milovaný kelímek! Ne že bych nějaký doma měla schovaný. Otočila jsem se na podpadku a odešla pryč.

Louis

To snad ani není pravda. Ona si nedá a nedá pokoj. No nic aspoň budu dřív u své lásky. Vytáhl jsem si mobil z kapsy a podíval jsem se na hodiny. Hm…už jsou 3. Vytočil jsem Harryho číslo. Po pár zapípáních mi to zvedl. „Lásko?“ řekl jsem, když se neozíval. „Loui co se děje?“ zeptal se ospalým hlasem. „Nic jen že už jdu domů“ řekl jsem.“Jak to? Už tě to s ní nebavilo?“ zeptal se ironicky.“Harry nech toho“. „Tak pojď, už se na tebe těším.“ Vím co, tím měl na mysli. Ale na to ať zapomene. Přece nemůžeme od rána do večera….“A víš co? Obleč se a přijď, zamnou do parku. Je krásně tak toho musíme využít“ řekl jsem a představoval si u toho Harryho naštvanej a nevěřící pohled.  „No tak jo no“ zamručel a já jsem zavěsil.

Sedl jsem si na lavičku a čekal, až přijde Harry. Vedle mě si sedl muž možná tak o rok mladší než já. Černý vlasy a hnědý oči. Tmavší odstín pleti. Na vodítku měl roztomilé štěně, které po mě začalo skákat. Jakmile si toho muž všimnul tak si ho zase přitáhnul k sobě a začal mu nadávat, ať to nedělá. „To je v pohodě je roztomilý“ řekl jsem a pohladil si malé roztomilé štěně, které se tulilo k mé noze a spokojeně vrtělo ocáskem. „Aha oni někteří lidi jsou protivní a pak nadávají tak ho učím, aby to nedělal“ řekl a já jsem se díval do jeho tmavě hnědých očí. On se lehce usmál a podal mi ruku. „Já jsem Zayn“ řekl a zase se pousmál. „Já jsem Louis Tomlinson“ řekl jsem a podal mu také ruku.

Začali jsme si povídat o různých švihlích věcech a o tom co máme rádi. Harrymu to docela trvá.

Harry

Oblékl jsem se vzal jsem si peněženku a mobil. V parku jsem byl za 15 minut ale viděl jsem tam Louise jak tam sedí s nějakým černovlasým klukem. Do tváře jsem mu neviděl. Louis se na něj usmíval jako sluníčko a u toho si hladil to štěně co je u něho. Mám tam jít? Asi bych měl, aby to nevypadalo, že žárlím. Ale co když se dozvím, že má někoho jiného? Ne to je blbost. No počkat! Není to Tom?!?! No super za 3 dny končí prázdniny a tohle mi je tak zkazí. To mi připomíná, že s Louisem jsem už asi 1 měsíc a týden. Ještě jednou jsem se na tyhle dva podíval a odešel. Nemá to cenu. Do očí se mi hrnuly slzy. Jsem strašná měkkota. Ale tohle mě dostalo. I když co když to není tak jak si myslím? Ne zase jsem naivní.

Doufám že se vám to líbilo ! :)) A další díl bude za 25 vote ;3 Komentáře potěší!!

Tak a teď k tomu upozornění :D Pro ty co čtou FOL tak teď budu přidávat míň protože zachvilku bude končit tady tohle a pak bude druhá knížka :)) Tak se víc soustředím na tohle ale budu se snažit stíhat oboje ;))

Taky chci upozornit že tady ještě nastane docela velký zvrat :) Nevím jak bude velký pro vás ..no uvidíme ;))

Tak to bude asi vše :) 

Mám vás ráda! <3

Larry StylinsonWhere stories live. Discover now