Rande

1.7K 66 0
                                    

Takže jen by jsme chtěli říct že to teď  je nuda ale snad se to nějak rozjede tak přejeme ať se vám hezky čte :3

Máme vás rády  :3

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Louis:
Je sobota ráno, všechno je stejné jako vždy vzbudil jsem se, šel si opláchnout obličej a šel dolů do kuchyně za mamkou která už připravovala určitě výbornou snídani.

"Dobré  ráno" řekla mamka "Dobré" odpověděl jsem a sedl si ke stolu.

"Ehm ...Louisi ??"

Ano ??

"Chtěla bych ti něco říct "

"No poslouchám" co by mě chtěla takhle po ránu říct ?? No doufám že se zase nebudeme stěhovat už by to bylo po 3. od toho co se mamka rozvedla s taťkou.A to bych fakt nechtěl protože bych si zase musel zvykat na novou školu a nový lidi a já se neumím moc dobře seznamovat a navíc jak se sám dost dobře znám tak bych se první den dobře strapnil.

"Haloooo Louisi slyšíš mě ?? "

C-co promiň přemýšlel jsem. "No tak prostě mám dneska večer rande " COŽE ???!! "No poznala jsem jednoho milého muže a tak jsme si domluvili schůzku." A-aha  no tak jo a v kolik půjdeš ?? zamumlal jsem potichu protože sem byl ještě trochu zaskočený . " No on si pro mě přijede bydlí totiž v Londýně a postaráš se o Charlie ??" Jo jasně . " Děkuju si úžasný pojedu do obchoďáku si koupit nějaké nové šaty na večer pojedeš semnou ?? " Jo rád ti pomůžu.

Večer


Harry:
Taťko už je sedm měl by jsi vyjet !! Křičel jsem na taťku i když bych byl mnohem radši kdyby nikam nejezdil měl totiž rande s nějakou ženskou a já nejsem rád když si hledá nějakou náhradu za mámu která před rokem umřela.

"Jo už běžím pomůžeš mi zavázat kravatu ??" "Jo" zasmál jsem se a šel taťkovi zavázat kravatu.

"Dobrý díky tak já jedu a hlavně ať tě nenapadne tady dělat nějakou párty jasný ??!"

"Neboj" řekl jsem a zavřel za ním dveře. Pff ...prej nedělej žádnou párty to je jako kdyby řekl udělej ji zasmál jsem se sám pro sebe a šel zavolat Zaynovi.

"Zdar Zayne "

"Čáu Hazz co potřebuješ ?"

"No taťka odjel pryč a mám dům jen pro sebe tak sem si řekl že by jsem mohl udělat párty tak zavolej všem lidem co znáš hlavně nějakým  sexy holkám a v 8 u mě ok ??"

"Jasně to beru tak v 8 u tebe a mám nakoupit nějakej chlast ??"

"Ne o to se postarám sám "

"Tak jo tak Čau"

"Čau"

No tak to bychom  měli tak já jdu skočit do obchodu.

Louis: Crrrrrr.... slyšel jsem zvonit zvonek tak sem šel otevřít dveře stál tam dlouhý vypracovaný muž se sakem na sobě."Dobrý den " pozdravil jsem . "Ahoj " ty asi budeš Louis že ??"
 "A-ano jak to víte ?" "No s tvou mámou už jsme pár krát byli v kavárně a dost o tobě mluvila "
 "Aha" je omlouvám se pojďte dál řekl jsem a pozval milého muže dovnitř. "Děkuji" odpověděl .Chvilku jsme jen tak stáli a pak už přišla mamka . "Ahoj " řekla a políbila muže. "Ahoj" odpověděl a dal jí krásnou růži."Tak mi už jdeme jo a v 9:00 ulož Charlie  do postele jo ??" "Jo" řekl jsem a popřál jim hezký večer a zavřel za nimi.

Takže mamka už s ním chodí dýl ??!! A  mě nic neřekla no promluvím si o tom s ní zítra .

Harry:Crrrrrr...Jé  už jsou tady . "Zdáár" přivítal jsem Zayna který za sebou vedl pěknou spoustu lidí " Zdaaar brácho "  "Tak pojďte dál " zapnul jsem hudbu všichni tančili a já se Zaynem jsme stáli v rohu a okukovali první holku za kterou by jsme mohli jít . "Kam vůbec jel tvůj taťka ??" ptal se Zayn. "Na rande" řekl jsem znechuceně a napil se piva. " Fakt ??! " "Tak né dělám si srandu" řekl jsem ironicky a uchechtl se . " Řekl mi to odpoledne a řekl že jí má velice rád že by se jí dneska chtěl zeptat jestli by se k nám nechtěla odstěhovat." řekl jsem . "Oh a co když má nějaký malý haranty a ty by ses o ně musel starat ??" ptal se Zayn. Začal jsem přemýšlet ..no moc by mě to nevadilo miloval jsem děti ale Zayn o tom neví a radši mu to říkat nebudu."Ježiši  nestraš" odpověděl jsem a koukal na jednu Brunetu s dlouhýma nohama a červenýma uplíma šatama "Hmmm " řekl jsem . "Copak líbí se ti ??" "jo je hezká " Mě se víc líbí tamta" a ukázal na blondýnku co si zrovna nalývala víno  . Tak já půjdu za tamtou a ty za tou druhou řekl jsem a oba jsme se rozdělili a šli za těma holkama .

Tak co ?? ptal jsem se Zayna když jsme oba dotančili . "Skvělý mám její číslo !!" wááu "Jmenuje se Perrie a je fakt krásná " řekl a zase se na ní zahleděl . "A co u tebe jo dobrý taky mám její číslo " .."Ale neříkáš to nějak přesvědčivě" řekl Zayn . No nevím nezdá se mi ničím vyjímečná . "Na to se nemůžeš koukat stačí že je sexy a krásná ne ??" .."Hmm asi máš pravdu " Ale podle mě fakt pravdu neměl zdála se mi obyčejná a já hledám nějakou do které se zamiluji hned na první pohled ....

jkfewiofhdpflowiere..začal mi zvonit mobil a já jsem ihned zakřičel ticho !! všichni ztichly a já vypnul hudbu zvedl jsem to a řekl : "Prosím " "No ahoj Harry chtěl by ti říct že přijedu až zítra přespím totiž u Jane a zítra přijedu aji s ní už k nám bude to kolem 9:00 večer ještě musíme obstarat pár věcí jo a budeš mít bráchu a ségru " řekl a já sem myslel že puknu . "Jo jasně řekl jsem a típnul to."

"To snad ne Zayne ty si měl pravdu " řekl jsem a šel pro whisky . " Co ?" .."Zítra večer a už se sem aji nastěhujou a má nějaký dvě děcka kluka a holku prej " řekl jsem a vklopil jsem to do sebe . "No ber to z té lepší stránky třeba to bude nějaká kráska a budete se starat o jejího brášku " řekl a začal se smát . "Hahaha řekl jsem a začal křičet na lidi že už je konec a ať   jdou domů neměl jsem už moc dobrou náladu . "Tak zdar" řekl Zayn a šel . "Zdar"

Ty vole nejde na to taťka moc rychle ?? Ale však počkejte však vy se ještě rozhodnete jinak a sám pro sebe sem se usmál .

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Co má Harry v plánu ??

Vydrží ten vztah dlouho a jak jim to vůbec bude klapat ??

To se dozvíte v dalším díle takže každý komentář potěší :33

Larry StylinsonWhere stories live. Discover now