5.výýýlet ...:D

1K 62 10
                                    

Takže chtěla bych poděkovat za votes a komenty.No vlastně všem co to čtou :)) Nikdy jsem nepsala tak to podle toho asi aji vypadá ale opravdu se snažím kdyby jste našli chyby tak se omlouvám :) No ale ....Máme tu další díl !! :D nevím je takový zvláštní a taky kratší než jsem psala do teď ale snad to nevadí :))

Přeji pěkné počtení :)) Mám vás ráda :33

Po docela dlouhé cestě, jsme tam konečně dorazili. První  jsme se domluvili že půjdeme do restaurace protože už bylo 12:00 všude bylo plno tak jsme museli chvilku počkat, potom jsme se tam konečně dostali. Sedli  jsme si ke stolu, naproti mně se chtěl posadit Greg ale Harry začal z neznámého důvodu protestovat.

Harry:Ne ! Tam chci sedět já !

Greg ,  se na Harryho nechápavě koukal. Já jsem se taky , divil co to do něho vjelo.

Greg:Dobře když chceš tak pojď. Harry si sedl  naproti  mě a já  jsem furt  přemýšlel  čím to může být.Asi  to bude součást té hry.Přiznávám že to hraje fakt dobře.

Když už jsme se konečně všichni usadili tak k nám přišel číšník měl modré oči a černé vlasy byl docela o dost vyšší než já.“Máš  vybráno  ? “ptal se číšník a usmál se na mě. Potom jsem zjistil, že za tu dobu co, jsem přemýšlel čekali jenom na mě protože, ostatní už odpověděli. „Ehm..jo dám si to co ostatní „ řekl jsem a úsměv mu opětoval.

Harry

Co to je?  Proč se na sebe tak usmívají ?! Měl jsem sto chutí říct tomu číšníkovi ať jde ani jsem nevěděl proč mě to tak vadilo ale v ten moment kdy se na něho Loui tak hezky usmál jsem myslel že vybuchnu.Potom nám ten číšník konečně donesl jídlo a řekl:“Dobrou chuť „ a zase se usmál na Louise.Už jsem se neudržel a řekl jsem:“Děkujeme už můžete jít.“ To jsem asi neměl říkat protože se na mě všichni koukli a měli zvláštní výraz.Sklopil  jsem hlavu a začal jíst.Jak jsme dojedli tak šel taťka zaplatit.Potom jsme se vydali ven z restaurace .Začal jsem se ohlížet a zkoumat co všechno tady je.Když jsem to viděl tak jsem se trochu vyděsil ty atrakce naháněli hrůzu.Tamto bylo moc vysoko tamto zase moc vysoko vůbec jsem nevěděl kam půjdu abych to přežil.Pak zamnou přiběhl Louis.

Louis:Kam půjdem?

Harry:Mě je to jedno.

Louis:Hmmm…hele támhle je strašidelný hrad! Byl jsi v něm někdy?

Harry:No…jo byl ale…

Louis:Já ne. Neříkej, že se bojíš „ řekl a nadzvedl obočí.

Harry:Ne nebojím „ řekl jsem trochu nejistě.

Louis:Tak pojď jdem“ řekl a běžel si stoupnout do fronty.Šel jsem za ním a když jsme stáli ve frontě začal jsem si z něho dělat srandu.“Beztak se budeš bát a křičet jak malá holka.“ „Ale prosím tě chci vidět tebe, budeš rád, když se nepočůráš strachy.“ Potom co jsme se doprovokovali tak přišla na nás řada, zaplatili jsme a nastoupili do jednoho z vozíků a sedli jsme si úplně dozadu. Chvilku jsme čekali  a pak zhaslo a vozíky se začali pomalu rozjíždět. Lekl jsem se už toho když zhaslo.To bych chtěl vědět jak tohle dopadne .

Louis

Už jsme se začali pomalu rozjíždět a já jsem byl čím dál víc natěšený a napjatý. Užíval jsem si každé chvilky. Jeli jsme čím dál rychleji, protože jsme jeli z kopečka  ale v půlce jsme zastavili. Cítil jsem jak se Hazza chvěj. Nemyslel jsem na to, co si o mě bude myslet a dal mu ruku kolem ramen.“Neboj se,řekl jsem a on se na mě koukl s roztomile vyděšeným pohledem. Pak na nás vybaflo velké strašidlo.Hazz se tak lekl, že povyskočil nahoru. Trochu jsem se zasmál protože natož jakého dělal hrdinu tak se třepal jako malé kotě.Trochu do mě žduchl asi slyšel jak se směju.Potom na nás vybaflo ještě další pár strašidel myslel jsem že je konec a říkal jsem si že to byla dost nuda protože jsem se ani jednou nelekl.Ale pak to přišlo rozjeli jsme se dost rychle nikde jsem nic neviděl ale pak na nás začali padat pavouci a pavučina.Nesnášel jsem pavouky tak jsem začal zmatkovat a potichu jsem zapištěl.Harry se na mě koukl a začal se strašně smát.Co se mi směješ řekl jsem a konečně oddělal ruku z jeho ramen.Promiň jen to bylo strašně vtipný.Hlavně že se bavíš řekl jsem a trochu se od něho posunul . Když jsme projeli nějakou bránou vybafl na nás veliký klaun.Harry se lekl a zapištěl u toho.Všichni se na něj otočili a začali si něco šeptat.Harry se jen koukal na svoje nohy a měl svěšenou hlavu.Všichni si povídali a smáli se.To jsem už nevydržel a začal tam křičet.“Tak se lekl se nezblázněte.Vy jste se snad nikdy nelekli? Myslím, že jo tak se laskavě uklidněte a přestaňte se mu smát.“ Potom se všichni uklidnili a já si dál vychutnával jízdu.

Po pár minutách jsme dojeli a všichni jsme vystoupili.“Děkuju“ řekl Harry a jemně mě žduchnul do ruky.“Nemáš zač“ řekl jsem a oplatil mu žduchnutí.“Ale stejně to byla sranda“ řekl Harry a zasmál se.“No to jo.“ A kam  půjdem  teď? „ zeptal jsem se a Harry začal koukat na mou ruku.

 

Harry

Bylo to od něho vážně hezký, že se mě zastal. Poděkoval jsem mu a začal přemýšlet nad tím že bychom to nemuseli jen předstírat před rodičema  ale že bychom se k sobě mohli chovat hezky i když vedle nás zrovna nejsou.Potom  jsem se koukl na Louiho ruku.Ani nevím proč jsem se koukl.Ale to co jsem tam viděl mě pěkně naštvalo.

Takže doufám že se vám to líbilo jestli jo dejte hvězdičku :) jestli máte něco co bych měla zlepšit tak napište do komentu :)

Larry StylinsonWhere stories live. Discover now