24.část..."Co jsi to udělal?!"

629 65 15
                                    

Hi! New part is here! :D ano přidávám teď často protože vždycky řeknu že další část bude za 23votes a 60 reads a ono to hned naskočí :D Jste úžasní! :***

A moc vám děkuju za 30 hvězdiček u minulého dílu :33 Jste opravdu báječní udělalo mi to radost! :) A také za 45 Followers to taky potěšilo! :33

Ještě než začnete číst chtěla bych vám vysvětlit to s tím koncem téhle story. Ještě konec nebude :D (já vám pokoj nedám) :D Jen plánuju moc dopředu a chtěla bych říct že než bude konec tak chystám mega zvrat! :D Opravdu! No možná dva ale no uvidíte...:)

Přeji pěkné počtení! <3

Když jsem ho konečně našel tak mi podal coca colu. Poděkoval jsem mu a dal mu pusu na čelo, ale Harry mě musel hned upozornit. „Jsme ne veřejnosti Loui“ zašeptal a já jsem se od něho odtáhl. „Já vím, ale nebaví mě se pořád přetvařovat a koukat se na všechny holky co projdou, jak na tebe koukají. Chci jim ukázat, že jsi jen a jen MŮJ!“ to můj jsem zdůraznil a Harry se jen pousmál. „Ty žárlivče jeden“ řekl a pocuchal mi vlasy. To ale ode mě schytal vražedný pohled. Vlasy mi trčeli do všech různých stran. Když jsme šli s Harrym kolem záchodů tak jsem ho zatáhnul dovnitř. Naštěstí tam byli zrcadla tak jsem se začal upravovat. Když jsem byl tak si tam ještě Harry, spravoval ty svoje kudrlinky. Když jsem ho sledoval tak jsem se pořád kousal do rtu. Byl tak, tak…však vy víte. Podíval jsem se kolem sebe. Hmm..jsou tady kabinky. Pak jsem nasměroval pohlad zpátky k Harrymu už byl konečně upravený. Otočil se na mě a usmál se. Já jsem přišel k němu a začal jsem ho líbat. Vášnivě ale i jemně. Harry na mě skočil a obtočil nohy kolem mého pasu. Chytil jsem ho pevně za zadek a narazil jsem do dveří kabinky, aby se otevřela. Pak jsem vešel dovnitř a nohou jsem je zabouchl. Natlačil jsem Harryho na zeď a pořád jsem ho nepřestával líbat. Bylo to něco úžasného. Pak mi ale Harry začal rozepínat košili. „Jsi tak sexy s košilí“ zavrčel mi do ucha a já jsem vzdychl. Rozepl mi ji celou a začal obdarovávat polibky celou mou hruď. Kousek po kousíčku. Pak mi na jednom místě udělal cucflek. Pak i na druhém a potom i na krku. A na něm si dal extra záležet. Různě ho nasával a líbal. Já jsem jen vzdychal a užíval si tu slast, co mi dopřával. Pak ze mě seskočil a natlačil se na mě. Až se naše chlouby o sebe otírali. To už jsem vzdychl patrně víc. „H-h-hazz“ „Ano miláčku“ zašeptal mi do ucha. „Chci tě! P-potřebuju tě! Hned t-teď“ dostal jsem ze sebe a Harry se drze usmál. „Ale zlato budeš muset počkat“ řekl a odtrhl se ode mě. Jen jsem vzdychl a otevřel oči.

„Pane, není vám něco?“ zeptal se někdo a zaklepal na kabinku, ve které jsem byl s Harrym. A sakra. Asi slyšel moje vzdychání. Podíval jsem se na Harryho a ten zadržoval smích. Ten pán otevřel a teď nastala ta trapná chvilka. Co mu mám říct? Harry ze sebe asi těžko vysouká nějaký slovo. Mám mu říct, že mi nebylo dobře a Harry mě hlídal? A nebo, že jsme se jen tak potkali v jedné kabince? Nebo mám jít s pravdou ven, že jsem si to chtěl na záchodě rozdat se svým klukem? „No my“ „Ne nemusíte mi nic vysvětlovat“ řekl a znechuceně se na nás dva díval. Sklopil jsem hlavu a vyšli jsme s Harrym ven. Pak jsme se ještě stavili v jednom obchodě a koupili si nějaké to oblečení. Když jsme konečně vyšli ven z toho centra tak jsme šli do auta. Sedli jsme si a vyjeli.

Niall

Byli jsme s Jessie v praku a povídali jsme si. Najednou nás zastavil jeden kluk. Docela dlouhý. Měl oříškové vlasy vyčesané nahoru a krásné hnědé oči a plné růžové rty. „Ahoj Jess“ řekl a objal ji. Já jsem si jen odkašlal a přitáhl si Jess zpátky. „Je promiň Ni.“ Řekla a pohladila mě. „Tohle je Liam můj nejlepší kamarád a Liame tohle je Niall můj přítel“ řekla a já jsem si s Liamem podal ruku. Pousmál se na mě a já na něho. „A kam jdete?“ zeptal se Liam a podíval se na Jess. Ta jen mykla rameny.“Ale můžeš, jít s náma třeba si budete s Niallem rozumět“ řekla a usmála se na mě. „Tak proč ne“ řekl a připojil se k nám. Chvilku jsem ho sledoval a má krásně vypracované tělo. Tolik bych se ho chtěl dotýkat a….Ne. Ne nechtěl. „Ni je ti něco?“ zeptala se mi Jess se starostným pohledem. „Ne ne nic“ řekl jsem a dal jí pusu na čelo. Ona se jen zahihňala. „Kluci, jdu si koupit pití, chcete taky něco?“ zeptala se a já jsem zatřepal hlavou. „Já ti to půjdu koupit“ řekl jsem, ale ona nesouhlasila. „Ne aspoň si s Liamem popovídáte“ řekla a mrkla na mě. „Kolik ti je Nialle?“ zeptal se Liam hned jak Jess odešla. „No…uhm 18.“ Řekl jsem a Liam se pousmál. „A tobě?“ zeptal jsem se.“19“ odpověděl lehce a podíval se mi do očí. V jeho očích jsem se ztrácel. Měl jsem strašnou chuť ho políbit. Ale nemohl jsem mám Jess. Ohlédl jsem se okolo sebe. Jess stála ve frontě, takže jsem měl šanci. Přišel jsem k Liamovy chytl jsem ho za bradu a políbil ho. Liam chvilku nespolupracoval, ale pak se taky přidal. Byl to něžný polibek.  Ale jakoby se Liam vzpamatoval a odtáhl se ode mě. Zmateně jsem se na něj díval. On ale vypadal naštvaně. „Co jsi to udělal?!“ zeptal se naštvaně. „Já, já, já ….“ „Chodíš s mou nejlepší kamarádkou a není ti blbý se tady semnou líbat?“ zeptal se. „Tobě se to nelíbilo?“ zeptal jsem se a Liam sklopil hlavu. Nic neřekl a odešel. Byl jsem zmatený. A to hodně. Co jsem to udělal? Jsem debil! Jess přece miluju ale, když Liam je tak krásný potřeboval jsem poznat chuť jeho rtů. Sedl jsem si na lavičku a mezitím zamnou, došla Jess. „Na koupila jsem ti zmrzku“ řekla a pak se začala kolem sebe otáčet.“Děkuju“ řekl jsem a vzal si ji od ní. „Kde je Liam?“ zeptala se a já jsem se nervózně poškrabal na hlavě. „Říkal, že už musí jít“ řekl jsem a doufal, že mi Jess uvěří. „Aha myslela jsem si, že jste si nerozuměli“ řekla a oddechla si. „Ne to ne Liam je fajn ale zapomněl, mi dát jeho číslo dala bys mi ho prosím?“ zeptal jsem se a ona kývla. „Jsem ráda, že si rozumíte“ řekla a políbila mě.

Harry

Konečně jsme přijeli, dom ale čekalo nás tam nemilé překvapení. Z kuchyně šel strašný hluk.“Už se zase hádaj“ zamumlal Loui a sklopil hlavu.“Jak zase?“ zeptal jsem se. „No řekněme, že naše rodiče se teď moc neshodují“ řekl a já jsem kývl. Radši jsme je nechali a šli jsme do pokoje. Tam ale na postely seděla Eleanor.

 Doufám že se vám to líbilo i když tenhle díl byl těžce o ničem :D Ale tak aspoň něco hm? :D A co říkáte na trošičku Niama ? :) Samozřejmě se ho tam objeví víc :) 

Votes, Follow a hlavně Koment! Potěší ! :3 Prosím pište komentáře chci vědět jestli vás to pořád baví :)

Miluju vás! :33

Larry StylinsonWhere stories live. Discover now