Ahoj lidi! :D Tak je tu po dlouhé době další díl :)) Doufám že se vám bude líbit! ;3
Přeji pěkné počtení ! :3
Další den ráno
Z pohledu Harryho
Ráno jsem se probudil a snažil se nahmatat mého miláčka ale, když se mi to pořád nedařilo tak jsem otevřel oči. Zamžoural jsem po prázdném místě vedle sebe a pak jsem namířil pohled k člověku, který stál před mou postelí. Podíval jsem se trochu výš a přede mnou stál malý roztomilý a zatraceně sexy kluk s rozčepýřenými vlasy a malým úsměvem na tváři. Podle tohohle popisu bylo jasné, že to je Louis. Natáhl jsem k němu ruku a on mě chytl. Sedl si na kousek postele a jen tak jsme se na sebe usmívali. „To nedostanu ani pusu?“ zeptal se Louis s malým úšklebkem na obličeji. Nečekal jsem a hned jsem ho jemně políbil. Pak jsem se posadil a promnul si oči. Zívl jsem a vykutálel se z postele. Podíval jsem se na otevřený notebook na stole a viděl jsem tam nějakou holku. „Loui?“ zeptal jsem se a Louis zamnou, hned docupital. Podíval se na notebook a posadil se ke stolku. „Jo…málem jsem ti to zapomněl říct“ řekl Louis a sjel trochu níž. Díval jsem se na internet po nějaké té holce a tahle vypadá mile.“ Řekl a usmál se na mě. Taky jsem se na něj usmál, ale nebyl to úplně upřímný úsměv. Abych řekl pravdu. Nelíbí se mi, že na mého Louise bude šahat nějaká holka. Prej milá. Hm…to určitě. Odkdy najdete na internetu milou holku, která si nechává zaplatit za to, že s někým chodí. Ale třeba bude fajn. Ale co když si ji Louis oblíbí? Z mých strašných myšlenek mě probralo lusknutí před očima. Rychle jsem zamrkal a podíval jsem se na Louise. „Harrry vnímej mě aspoň chvilku“ řekl a stoupnul si aby, mi viděl do očí. „No co jsi říkal?“ zeptal jsem se a on si zkřížil ruce. „Ta holka se jmenuje Eleanor. Eleanor Calder. Je jí 17let a …no to je vlastně všechno. Pak už je tady jen kolik chce peněz za hodinu a její telefonní číslo.“ Řekl Louis a čekal, až k tomu povím svůj názor.
„No tak je hezká, ale nezdá se ti moc mladá?“ zeptal jsem se s trochou naděje, že Louis bude hledat dál, protože tahle holka se mi nějak nezdá. „Vždyť je jen o 3 roky mladší než já“ řekl Louis.“Aha….a kolik ch-chce zaplatit?“ zeptal jsem se a Louis se podíval do notebooku. „No bude to trochu dražší než u ostatních holek ale zase vypadá víc mile.“ Řekl Louis, ale to hlavní vynechal. „Kolik?“ zeptal jsem se a on se poškrabal na hlavě. „Za hodinu 1000Kč.“ Řekl Louis a čekal na to, jak budu reagovat. „Aha….myslel jsem si, že to bude horší….“ Řekl jsem a pokrčil jsem rameny. „Tak já jí jdu zavolat“ řekl Louis a naťukal do mobilu číslo. Já jsem zatím šel do sprchy. Vysvlékl jsem se a vešel do vany. Celou jsem si ji napustil a dal jsem si tam hodně pěny. Ponořil jsem se do vody a zavřel jsem oči. Snažil jsem se na chvilku nad ničím nepřemýšlet.
Louis
Když jsem naťukal to číslo tak mi to nikdo nezvedal. Zkusil jsem to ještě jednou a po chvilce mi to konečně někdo zvedl. Ozval se jemný milý hlas. „Prosím?“ zeptala se. Určitě to byla holka. „Uhm…Ahoj …j-já jsem Louis …díval jsem se na internet a viděl jsem že …no že když ti zaplatím tak mi můžeš hrát holku…tak ti volám, jestli to pořád platí…protože bych to potřeboval na dneska“ dokončil jsem svoji hodně dlouhou a divnou větu a doufal jsem, že to pochopila. „Jo jasně! Potřebuju si vydělat pár peněz …. tak, kdy a v kolik?“ zeptala se a já jsem se pousmál, že to vyšlo. „Máš tady i svůj e-mail tak ti tam pošlu adresu a všechno okolo toho“ řekl jsem. „Dobře …tak zatím ahoj Louisi!“ řekla a zavěsila. Vyšel jsem z pokoje a šel do koupelny, kde byl pravděpodobně Harry. Před dveřma jsem se vysvlíkl (ještě že máme koupelnu nahoře hned vedle pokoje) a vešel dovnitř. Harry se na mě okamžitě koukl a spadla mu brada. Kousl se do rtu a skenoval mě pohledem od shora dolů. Pousmál jsem se a šel k němu. Vlezl jsem taky do vany a přitáhl si ho k sobě. Políbil jsem ho do vlasů a hladil jsem ho po ruce.
**
Harry
Den uběhl docela rychle už je18:OO za asi 2hodiny by měla přijít Eleanor. Taťka s Jane dole chystají večeři a Charlie se dívá na televizi. Vešel jsem do pokoje a viděl jsem před sebou Louise jen v boxerkách. Pousmál jsem se a přiblížil jsem se k němu. Zezadu jsem ho objal a políbil ho na krk. Louis se malinko otočil a dal mi pusu na tvář. Otočil jsem si ho k sobě a spojil jsem naše rty. Louisův jazyk se začal probojovávat do mých úst a já jsem se nějak nebránil a přivítal ho tam s …otevřenou pusou. Hladil jsem ho po jeho holých zádech a on svýma rukama mi zajel do vlasů. Pomalu jsem ho tlačil k postely až když do ní narazil a oba jsme na ni spadli. Svou rukou jsem jel trochu níž a zastavil jsem se u jeho boků. Louis mi stáhl tričko a lišácky se usmál. Odpojil naše rty a jen tak se na mě díval. Sakra je tak sexy! Využil toho, že jsem byl zasněný a překulil se, takže jsem ležel pod ním. Začal mě líbat na každičkým, kousíčku mého těla. Začal u čela a šel postupně níž a níž. Když zastavil u mých kalhot tak moje ruce zaputovaly do jeho vlasů. Louis mi je začal pomalu stahovat a já jsem u toho zabořil hlavu ještě víc do polštáře. Už jsem byl jen v boxerkách a Louis mě přes ně pohladil po mém kamarádíčkovi. U toho jsem vzdychl a Louis to udělal takhle asi 2x až když se můj ‚Haroldek‘ probudil k životu.
*Crrrrr-Crr-crrrrrr* Louis okamžitě ze mě seskočil a vystřelil ke skříni.“C-co je?“ zeptal jsem se když jsem otevřel oči. „Eleanor!!“ zapištěl Louis a začal si natahovat jeho červené kalhoty a k tomu na sebe hodil bílou košili a kšandy.(foto v pravo) Vypadal….Nádherně a roztomile. A s těma kšandami tak…sexy.Šel jsem k němu a políbil ho. „Vypadáš krásně“ zašeptal jsem mu do ucha a on se trochu začervenal. Pak šel vedle do koupelny a načesal si vlasy do strany. Pak seběhl schody dolů a já hned za ním. To už tam stála ta holka.
Louis
Seběhl jsem schody a tam už stála ta Eleanor. Bavila se tam s mou mamkou. A sakra. Musel jsem zasáhnout. Přiběhl jsem k nim a pozdravil ji. „Ahoj“ řekl jsem a ona se ke mně otočila. Na sobě měla černé triko a černo bílé proužkované kalhoty. Usmála se na mě a dala mi pusu. Tak to jsem nečekal. Doufám, že to neviděl Harry. „ahoj zlato“ řekla, když se odtáhla a chytla mě za ruku. „Tak pojďte všechno už je nachystané! Greg šel ještě pro pití do sklepa. Harry ty pojď taky!“ řekla mamka a já jsem se otočil na Harryho, který byl dost smutný. Achjo.
Eleanor
Netušila jsem, že Louis bude tak krásný, sexy a roztomilý. Vážně je dost hezký. Sedli jsme si vedle sebe a já jsem se na něj usmála. Zdál se mi takový nesvůj. Tak jsem mu do ucha zašeptala „Neboj nikdo nic nepozná“ a on se na mě usmál. Má krásný úsměv. Škoda že je gay. I když třeba je bi. Hmm ….to by se dalo zjistit.
Jinak abych se vám představila, jsem Eleanor Calder. Mám 17 a chodím na hereckou školu. Kluci mi platí za to, abych jim hrála holku. Třeba když nemají žádnou partnerku na ples tak si mě objednají a já jím zahraju partnerku a oni mi za to pak zaplatí. No snad to chápete. Jinak nemám nic, co bych vám o sobě řekla. Jen že když něco chci tak udělám všechno pro to, abych to dostala.
Doufám že se vám to líbilo a že mě nezabijete za to, že tam teď bude i Eleanor. A prosím pište o trochu delší komenty :)) protože to bude asi jediná pomoc jak mě dokopat k tomu abych napsala další díl dřív než za 100000 let :D
Ps: Proti Eleanor nic moc nemám ale tady asi moc hodná nebude :))
Mám vás ráda!! :*