Slíbila jsem vám že až bude 6o čtenářů bude další díl tak ho tady máte :) ( promiňte za spoždění ale nevěděla jsem že to bude tak rychle) :D Udělali jste mi radost i když zase bylo míň komentů :/ No co se dá dělat :D
Tak přeji pěkné počtení !! :33
„Promiňte , nechtěli jsme vás vyrušit.“ Řekl Niall a odtáhl svou holku pryč. Harry se jen na mě koukl a byl docela mimo.“Eh…Niall umí přijít ve špatnou dobu.“ Řekl jsem a zasmál se tomu. Harrymu však do smíchu moc nebylo.“Co se stalo?“ zeptal jsem se a pohladil Harryho po tváři.“Asi zabiju Nialla!“ řekl Harry a zkřížil ruce. „Tak někdy příště“ řekl jsem a dal Harrymu pusu na čelo a oblékl jsem si aspoň triko a boxerky. Pak jsem šel do kuchyně a u stolu seděl Niall i s tou jeho. Natáhl jsem k ní ruku, abych se představil. Ona si stoupla a také mi podala ruku. „Já jsem Louis…Louis Tomlinson.“ Řekl jsem a usmál se na ni.“Já jsem Jessica..Jessica Corin“ řekla a také se usmála. „Rád tě poznávám.“ Řekl jsem a sedl si.“Co jste tam s Harrym dělali?“ zeptal se Niall a začal se pitomě culit.“jseš nějak moc zvědavý ne?“ „Já jsem to věděl!“ řekl Niall a začal se smát. Koukl jsem se na hodiny a už bylo 19:00. „A Jess kolik ti je let?“ zeptal jsem se a ona se na mě podívala.“17“ řekla a usmála se na mě. Byla moc hezká.
Jessica
S Niallem jsme si v kuchyni povídali a najednou přišel Louis. Představil se mi a krásně se na mě usmál. Má krásný oči a byl jen v boxerkách. Myslím, že to bude takový ten vtipný a veselý tip kluka. Najednou do kuchyně přišel Louisův asi přítel. Postavila jsem se a představila se mu. „Já jsem Harry…Harry Styles.“ Odpověděl mi a usmál se. Když se usmál, měl roztomilé ďolíčky na tvářích. Také si nejde nevšimnout jeho krásných smaragdových očí. A ty jeho vlasy! No počkat Jess! Máš Nialla! Řekla jsem si pro sebe a začala se soustředit co se děje okolo mě. Harry si sedl vedle Louise a pohladil ho po noze. Když to udělal, Louis se na něho krásně usmál. Jsou spolu moc hezcí. „Nehcete si zapnout nějaký film?“ zeptal se Niall. „Jo to je dobrý nápad!“ řekla jsem a šli jsme s Niallem do obýváku. Začali jsme vybírat nějaký dobrý film. Nakonec Niall vybral horor. Sedl si na sedačku a já vedle něho. Potom za náma dohopsal Louis a Harry. Louis si sedl vedle mě a přitáhl k sobě Harryho.
***
Při sledování se ke mně začal Niall strašně mačkat. Bylo to roztomilý. Začala jsem ho hladit ve vlasech, aby se aspoň trochu uklidnil. Nakonec usnul. Já už jsem byla taky pěkně unavená a cítila jsem, že za pár, minutek taky budu tuhá.
Harry
Panebože! Musí tam Niall dávat zrovna horor? Lehl jsem si na Louiho rameno a úplně se na něho přimáčkl. Ten se na mě jen koukl a usmál se. Louise snad nic nevyděsí. Koukl jsem se na Nialla a ten už spal. Jess už taky usnula ale zrovna na Louisovým, rameni! Né že bych žárlil ale má vedle sebe Nialla ne? Grrr…Film konečně po 1hodině a půl skončil a jak mile skončil Niall i Jess se probudili.“Jé promiň Loui“ řekla a pohladila ho. No to si snad dělá….“Harodle uklidni se!“ říkal mi můj vnitří hlas.“Ne to je dobrý“ řekl Louis a usmál se na ni. „příště mě vzbuď“ řekla a podívala se na Nialla. Ten asi zuřil stejně tak jako já. „Pojď Jess jdeme si lehnout“ řekl a vzal Jess za ruku a šli do Niallova pokoje. „Já už taky půjdu spát. Tak dobrou Hazz“ řekl Louis a dal mi pusu do vlasů a šel do svého pokoje. No a co já teď. Asi bych měl jít taky spát. Řekl jsem si a vydal se do svého pokoje. Sundal jsem si kalhoty a hodil na sebe nějaké staré triko. Lehl jsem si a zavřel oči.
Louis
„Ach…konečně postel.“ Řekl jsem si sám pro sebe a švihl sebou do postele. Nemusel jsem se vysvlíkat, protože jsem byl celou dobu jen v boxerkách a tričku. Bylo docela dost velké teplo tak jsem ze sebe, sundal i triko a konečně jsem si lehl. Zavřel jsem oči a pomalu jsem usínal, když najednou mi někdo začal hmatat po noze. Hned jsem otevřel oči a koukl se před sebe a stála tam vysoká postava. „No ty vole!“ zapištěl jsem a schoval se pod deku. Najednou si to vedle mě lehlo. „Loui to jsem já“ řekl mi příliš známý hlas.“Víš, jak si mě vyděsil?!“ „P-promiň, ale já nemůžu usnout t-tak jsem si chtěl lehnout za tebou.“ Řekl Harry a sklopil hlavu. „Pojď, zamnou“ řekl jsem a roztáhl ruce. Harry skočil na postel a lehl si vedle mě. Zabořil svou hlavu do mého hrudníku a objal mě. Konečně jsem už mohl jít spát. Zavřel jsem oči a pomalu usínal vedle svého anděla.
***
Ráno jsem se probudil a viděl Harryho jak se na mě kouká. Pohladil jsem ho po tváři a on se na mě usmál. „Dneska budeme muset odjet, už jsme tady dva dny“ řekl jsem a Harry zakýval hlavou.“A-a jak to uděláme doma?“ „Nějak, řekneme rodičům, že jsme spolu.“ Řekl jsem a usmál se ale Harrymu naopak úsměv zmizel. „Copak? Nebo ty nechceš, aby to věděli?“ zeptal jsem se a Harry zakroutil hlavou.“Víš můj táta je homofobik. Když někde vidí, gaye hned ohrnuje nos a říká jak je to nechutný.“ Řekl Harry a u toho se mu zaleskly slzy v očích. „Tak si to zatím necháme pro sebe jo?“ zeptal jsem se a Harry zakýval hlavou. „A neplač“ řekl jsem a utřel mu slzy. „Miluju tě Loui“ řekl Harry a já jsem se na něj usmál. „Já tebe víc“ řekl jsem a on zavrtěl hlavou. „Nene já víc“ „Ne já“ řekl jsem a vyplázl na něj jazyk. Harry svraštil obočí a našpulil rty. Využil jsem toho a políbil ho. Pojď, za chvilku budeme muset jet.“ Řekl jsem a vstal z postele. S Harrym jsme se nasnídali, poděkovali a rozloučili se s Niallem a Jess a šli do auta. Za asi hodinu jsme byli doma. Vešli jsme dovnitř a hned nás přivítala malá Charlie.“Louiiii“ zakřičela a skočila na mě. „Chyběl jsi mi“ řekla a objala mě. „Ty mě taky“ řekl jsem a dal jí pusu. Pak si ale všimla Harryho a začala se cpát k němu. Za chvilku přiběhla mamka a Greg. „Ahoj!“ řekli oba dva sborově a u toho se zasmáli. Objali nás a všichni jsme šli do kuchyně. Už je 12:OO tak mamka začal chystat na talíře oběd.
Už jsme se všichni konečně usadili.“Jé ještě skleničky!“ řekla mamka a chtěla si zase stoupnout, ale Harry jí zastavil.“Já pro to dojdu“ řekl a šel ke skříňce a vytahoval skleničky. Když se pro ně natáhl tak mu vylízaly boxerky.Hmmmm…teď jsem si vzpomněl na ten včerejšek a na to jak nás Niall vyrušil od té příjemné chvilky. Hned jsem, sklopil zrak jinak bych to asi nevydržel, a skočil po Harrym. Donesl skleničky na stůl a všem nalil pití. Když si konečně zase sedl vedle mě tak jsme začali jíst. Podíval jsem se na Harryho a ten to asi zaregistroval, protože se usmál. Moje ruce se neudrželi,a zamířili k Harryho nohám. Dal jsem mu ruku na koleno a on zčervenal.“Děje se něco Harry?“ zeptala se mamka a ustaraně se koukala na Harryho. „N-ne jen je mi vedro“ řekl a napil se. Pak moje ruce ale zajeli k jeho stehnům. Ještě že máme dlouhý ubrus. To už se Harry na mě otočil a propichoval mě pohledem. Já jsem se na něj jen lišácky usmál a dál se věnoval jídlu. Po chvilce jsem tu ruku oddělal, aby nebylo divný, že jí mám pořád pod stolem. Harry toho ale využil a jeho ruka zaputovala pod stůl. A po mé noze až k mému kamarádovi. A něžně ho pohladil. Najednou mi zaskočilo a začal jsem se dusit. Harry mě párkrát bouchl do zad a bylo to v pohodě. Pak jsem šel odložit talíř a šel do pokoje. Hned za mnou šel Harry. Když už jsem byl mezi dveřma tak mě přehodil, přes rameno a pak položil na postel. Začal mě vášnivě líbat a já jsem ho hladil pod trikem na zádech. Pak se ale odtáhl. „Jsi normální mi tohle dělat?!“ řekl naštvaným tonem. „Co?“ zeptal jsem se. „Jsi nadrženej jako jednorožec!“ řekl a posadil se na svou postel. „Jo jasně jenom já“ řekl jsem a uchechtl se. „Nechci, aby to věděli.“ Řekl a zase mě hypnotizoval pohledem.
Doufám že se vám to líbilo :) Jako vždycky jestli Ano dejte VOTE nebo KOMENT moc to potěší :)
Mám vás ráda :33*