Hi! Tradá :D je tu další díl :D Moc vám děkuju za 19 hvězdiček u minulého dilu :'33 Moc mě to potěšilo a Komenty ještě víc! :')
Tento díl bude....zajímavě divnej :DD No ale tak třeba se vám to bude líbit :)
Přeji pěkné počtení ! <3
Louis
Ráno, mě probudili sluneční paprsky, co mi svítili do obličeje. Dneska je venku opravdu krásně. Chvilku jsem se jen díval na bílou zeď. Chtělo by to tady vymalovat. Potom jsem si sedl, promnul si oči a konečně jsem vstal. Po domě bylo hrobové ticho. Asi všichni ještě spí. Využil jsem toho a šel se do koupelny osprchovat.
Niall
Ráno jsem se probudil vedle Harryho. Asi jsme u toho filmu usnuli. Což se divím, já jsem si myslel, že kvůli tomu nebudu spát celou noc. Sednul jsem si, a slyšel jsem, jak se někdo v koupelně sprchuje. Mohla by to být teta a Charlie ale Charlie dlouho spí, takže to je asi Louis. Potichu jsem se zvedl ze sedačky, abych nevzbudil Harryho. Zvedl jsem se a Harry něco zamumlal. „Loui“ řekl a usmál se. To mě trochu zaskočilo asi ho má opravdu rád, když se mu o něm zdají asi hezké sny. Pousmál jsem se sám pro sebe a šel nahoru. Postavil jsem se vedle dveří do koupelny. Po chvilce se zastavila voda. Čekal jsem, kdy Louis vyleze. Dveře se už pomalu otvíraly. Nadechl jsem se a jak Loui stál ve dveřích vybafl, jsem na něho.“ÁÁááá“ zakřičel a skočil zpátky do koupelny. „Hahahahaha“ začal, jsem se smát ten jeho výraz byl k nezaplacení. „Nialle!!“ zakřičel Louis a v obličeji měl vražedný výraz. Radši jsem začal utíkat. Louis se ale rozběhl, zamnou. Vždycky byl rychlejší ale měl okolo sebe jen ručník tak si musel, dávat pozor, aby mu nespadl. Běžel jsem do kuchyně a stál jsem za menším pultíkem. On si stoupl na druhou stranu a dával pozor na každý můj krok. Oběhl jsem to a tím jsme si vyměnili strany. A pak ještě jednou takže jsme stáli jak na začátku. V tom přišel do kuchyně Harry. Louis si ho ale nevšiml, protože k němu stál zády. Harryho oči hned nasměrovali na Louiho tělo. Chvilku si ho prohlížel od spodu nahoru. Tak to mi nepovídejte, že on je na holky. Řekl jsem si a dál se soustředil na Louiho kroky vypadalo to, jakoby mě chtěl zabít. Jasně že ne doopravdy ale byla sranda se honit po domě. Harry se na mě koukl a já jsem mu nenápadně ukázal, ať mi pomůže. Harry kývl na souhlas a pomalu se blížil k Louimu. Zakryl mu oči a já jsem měl šanci utéct.
Harry
Vzbudil jsem se a slyšel jsem zaječení. Louiho ječení. Ječí jak malá holka ale je to cute. Snažil jsem se zase usnout, ale slyšel jsem dupání po schodech a běžení do kuchyně. Tak jsem se šel kouknout co se děje. Loui tam stál a měl okolo sebe jen ručník. Nemohl jsem se soustředit na nic jiného než na jeho tělo. Když už jsem se konečně vzpamatoval tak jsem si všiml Nialla jak mi nenápadně ukazuje, ať mu pomůžu. Tak jsem šel a zakryl Louimu oči. Niall utíkal jako o život pryč. „Hej! Kdo to je?!“ zapištěl Louis a začal sebou mlátit na všechny strany. Nic jsem neřekl, aby mě nepoznal, i když mu to už muselo být jasné. „No tak to není vtipný!“ zapištěl znova Loui už mě z toho boleli uši tak jsem ho pustil a utekl pryč. Schoval jsem se za pultík a skrčil se, aby mě neviděl.
Louis
Někdo mi zakryl oči tak jsem mluvil, no spíš pištěl. Vždycky to zabere, aby mě někdo pustil. Když mě ten kdo, mi zakrýval oči, pustil, začal jsem se ohlížet okolo sebe. Vím, že to byl Harry. Nikdo jiný to nemohl být a navíc vždy když se ke mně přiblíží tak cítím šimrání v břiše. Kam se jen schoval. Šel jsem pomalu k pultíku a obešel, ho Harry byl skrčený a byl zády ke mně, takže nevěděl, že za ním stojím. Chytl jsem ho za ramena. „Jsi jako myška.“ Řekl jsem a on sebou škubl. „Loui?“ řekl vylekaně a začal se smát. Zase ten jeho dokonalý úsměv. „Nevěděl jsem, že víš že jsem to já.“ Řekl Harry a stoupl si.