Başlıksız Hikaye Bölümü

216 8 1
                                    

Sevdadan

Yine herzamanki gibi saat gece 2 de dövüşe gitim. Mekanımız S kardeşler ismiydi. Bu hepimizin baş harfi  S olduğu için öyle koymuştuk. Mekana girdiğinde rakibim erkekdi düdük sesiyle başladık direk gözüne sonrada kulağına vurdum dengesini kaybetti tekme attımda zaten. Kulağına vurunca nakavt olmuştu. Ama pes etmedi 15 dk lık maçın sonunda yine ben kazanmıştım. Biraz üst kattaki odama gitmem gerekiyordu çıktığımda saat 3 dü ve ben ancak 6 da cıkabilmiştim mekandan.Eve doğru yola koyuldum yan taraftakı evin onünde taşina sirketini arabası vardı pekde aldırmadım. Eve gittiğimde kızlar uyuyordu.(onlar gec saatte dövüşe gittiğimi bilmiyor) duşumu aldim ve direk yatağın üstüne atladım uyku çok güzel bir şey bence.
"Hadi kalk artık uykucu" diye biri ciyakladı kadamda tahmin ediyim  Su
"Ne var su"
"Kalk kahvaltı hazırladı selin.Serende dısarıda işleri varmış çiktı,bence masa toplanmadan yemek ye"

"Tamam geliyom"

Üstüme sporcu atletimi altımada siyah kotumu giydikten sonra aşağı indim va kahvaltımı yaptım

"Allahım SUUUUUUU çabuk buraya gel" diye bir ses duydum.

"OHA" Serendenmi çiktı o ses

Su heme  geldi "ne oldu ne bağrîyon ya"  

" kızım bu ne ha ne bu ne hale getirmişsin burayı cevap ver bana"
 
Karmakarısık bir yeri göstererek  ohannes ben şok ben manşet  en sevdiğim hırkamı kirletmiş bu seferde ben ve selin ciyakladık

"SU SEN NE YAPTİN YAAA"

"Ben bişey yapmadım  sadece birazcık kirlettim o kadar hem sizin bana kızmaya hakkınız yok"

Merdivenlerden koşar adım çıktı

"Bak sen şu rahatlıga."

Seren de deli gibi ortalıgı düzeltiyordu. Kızlarla mekana gitmeye kara verdim hepsini yanıma çağırdım.
"Kizlar"

"EFENDIM"

"Cabuk hazırlanın mekana gidiyoz"
"Ne oldu bişeymı oldu mekanda " dedi su
" yok ablacım sadece biraz dışarı çıkalım dedim"

Serense arkadan " ben gelmiyce. Siz gidin" dedi.  Açıkcası en önden serenin gelmesi gerekiyordu. Neden böyle yaptı. "Hayır geliyorsun" dedim zorladım ve gelmek zorunda kaldı.

Karanlık piskolojiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin