Nutellam

71 4 6
                                    

Cenkden:

Suyla beraber markete geldik ben yoğurt reonuna giderken suda "ben birazdan gelirim" dedi. Bende tamam şeklinde kafamı sallayınca gitti.

Yoğurtu aldım evet ama dayanamayıp bebeklerime gittim ne bulduysam aldım cikolata, cips, dondurulmuş pasta, mısır, ve aklınıza gelebilecek birçok şey. Ama su ortalarda yoktu ve tahmin edin onu nerde gördüm...
Nutella reonu sonra yanına gittim.

"Ne yapıyosun burda"

Gözleri doluydu

"Hiç... hiç bisey yapmıyorum hadi gidelim"

Merak ettim ve kolundan tuttum "bişeymi oldu" diye soru yönelttim.

"Evet aşklarımı, bebeklerimi, yani nutellalarımı alamıyorum param yok gerçi yarın sevdaya aldırabilirim ama ben şimdi istiyom" dedi şımarık bir şekilde..

"Lan kızım ödümü patlattın bende bişey oldu sandım"

"Yaa sen hiç nutellasız bi su gördünmü yani şahsen ben görmedim hatta öyle bi suda tanımıyorum ama param yetmiyo ve bende sadece bakınarak yetiniyorum hadi şimdi gidelim ve birdaha benim aşklarıma nutellalarıma laf söyleme"

Diye nefes almadan bağırdı...

"Tamam be ne bağrıyon"

Üzgün bir şekilde  dışarı çıktı. Bende şu dışardaki o tatlı kıza dayanamayıp tam 30 tane nutella aldım hemde üstüne üstlük %10 daha fazla olanlardan. Siz şimdi diyeceksinizki o kadar zenginmisin tabikide hayır. Derinin kredi kartı bende ve üstüne üstlük şifresinide biliyorum. Hahaha yaşasın kötülük, gaddar  ben. Gerçi derin beni bi güzel haşat edecek ama olsun şu dışardaki tatlılığa değer. Bu poşetleri taşıyamıyacağım için kasiyerden eve götürmelerini rica ettim. Tabikide kredi kartı cüneyt amcamin üzerine olduğu için cüneyt amcamin bişeysi olduğumu zannettiler ve kabul ettiler. 

Dışarı çıktığimda suyun yanında 2 tane erkek vardı. O gereksizler suya bişey derken suda onlara bağrıyodu yanlarına gittim.

"Noluyo lan" diye seslice kükredim.

Bir tane gereksiz ," sanane" dedi.
Suda
"Cenk bırak gidelim burda daha fazla durmak istemiyorum" dedi

Ordan diger gerekli olmayan süs eşyasına benzer çocuk konuştu

"Güzelim daha bize gidecektik" dedi

Pardon o ne dedi Güzelim dedi daha dedi bize dedi gidecektik dedi. Lan ben senin

"Su sen karışma" diyip çocuga daldım.Su hanım tabikide yerinde durmayıp o uzun tırnaklarını diğer gereksize geçirmişti. Yani hatırladığıma göre çocuk en son allah diyip kaçıyodu. Diğeride elimden kurtuldu ve kaçtı. Sinirle suyu kolundan tutup eve doğru yürüdüm su ağlıyodu. Dayanamadım ve durduk yanaklarını avucumun içine alarak

"Ağlama be güzelim"

"Kotktum"

"Korkma sakin korkma ben yanındayim artik geçti"

"Teşekkür edrim"

"Sakın... duymamış olıyım" dedim ve eve doğru yürümeye başladım eve varincada kapıyı selin açtı.

"Nerdesiniz siz valla aldiklarınız sizden önce geldi" dedi ve sonlara doğru sesi kısıldı bi anda " Noldu sana su niye ağladın" diye bağırdı. Arkadanda sevda geldi ve " su kardeşim noldu lan" diye bağırdı

Sonra sinirle bana bakıp " Sen mi yaptın sen mi ağlattın lan kardeşimi" diye kükredi.  Suda ortaya atlayıp

" Hayır abla o yapmadı hatta hayatımı kurtardı" dedi. Sevdada bi bana bi suya bakarak " nasi yani" diye sordu. Suda "iceri geçelim anlatırim" dedi ve hep beraber içeri geçtik...

●♡●♡●♡●♡●♡●♡●♡●♡●♡●♡●♡●

Evet bir bolümün daha sinuna geldik.
Sizce cenk ve su yakışıyormu?

Su olayı anlatirken sevda nası tepki verecek acaba?

Cevap bekliyorum...

Karanlık piskolojiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin