Derinden:
Sevda çıktıktan sonra onu takip ettim. Mekana gitmişti. Ama gördüğüm şey beni baya bir aştı. Sevda sokak dövüşlerine katılıyomuş. Gerçi bende karanlığı böyle tanımıştım . Yarım saat gizliden onu izledim. 20 dakikada adamı alt etmişti. Demmek ki parayı böyle kazanıyo. Saat 3 olduğunda ben eve geçtim. Burakl ve berke hala oturuyodular. Bende yanlarına gittim.
"Nerdesin lan sen ne kadar oldu seni bekliyoz"dedi berke.
"İşim vardı hem niye beni bekliyonuz"
"Kızlara hasanı anlattık" dedi burak ifadesizce.
"Ne! Oğlum hani gizliydi"
"Yaa zorunda kaldık ki hasan kızların sence nesi çıktı"
"Amcaları de şuracıkda öliyim"
"Ne amcası lan hüseyin denen adamdan sonra en büyük düşmanlarıymış. Hemde sadece sevdaya diğil bütün kızlara"
"Yani"
"Yani kızlar bizi korumanıza gerek yok biz hallederiz diyolar. Sabahda sevdaya anlatacaklarmış."
"O zaman babamı arıycaz"dedim. Berkede
"Aynen öyle kardeşim hem bende yardım edicem size"
"Tamam yatalım gerisinide yarın hallederiz"
"Olur kardeşim"
"Ha bide burak bugün araba bakamadık yarın bakarız inşallah"
"Senle bakmıycaz kardeşim" dedi.
"Kimle bakcan kardeşim"
"Serenle"
"Ney. Sen. Seren."
"Olamaz mı"
"Kardeşim sen bu kıza aşık felen mı oldun"
"Bende bir bilsem." Dedi sıkkınlıkla. Sonrada ben yatıyom diyerek yanımızdan ayrıldı. Berkede peşinden gitti. Bari bende yatıyım. Hemen odama çıkıp t-shirt' ümü çıkardım. Alttanda şortumu giyip yattım.
●♡●♡●♡●♡●♡●♡●♡●♡●♡●♡●♡●
Sevdadan:
Saat 03.30 da eve geçtim. Kızlar uyuyodu. Hemen duş alıp şortum ve spor atletimi giydim. Sonrada herzaman yaptığım şeyi yaptım yani uyudum.
..................
"Sevdaaaaaa" dedi bir erkek sesi. Bu kim lan hemde benim odamda. Gerçi Burağın sesine benziyo. Aa evet bu burak. Hiç kusura bakma burak kalkamam.
"Hiiii" diye ses çıkardım o ses benden mi çıktı.
"Kalksana kızım saat bir oldu."
"Ne var be ne var allahın bana gönderdiği cezalarımısınız ne var" dedim kalkarak.
"Kızım kalk senle konuşmamız gereken bişey var" dedi seren.
"Yaa saat dörtte yattım zaten bırakında uyuyım"
"Oha kızım ne yaptın o kadar lan" dedi su. Vallaha derin hariç herkes odamda. Acaba nerde.
"Offf önemli konu ne"
"Hasan" dedi selin.
"Hani nerde burayamı geldi bişey mi dedi noldu"
"Lan dur anlatcaz işte" dedi ve burak anlatmaya başladı.
.................
"Anladın mı sevda" anlamadım ama olsun.
"Anladım" dedim burağa. Korumak morumak diye şeyler söyledi ama beynim almıyo.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık piskoloji
Teen FictionBirinin pisikolojisinin nasıl olduğunu düşündünüzmü? Belkide o düşünmüştür!!