Derinden:
Otururken arka bahçeden bir ses geldi. Galiba Selin bağrıyodu. Hepimiz arka bahçeye koştuk ve herkes ŞOK. Gökhan Selini kucağına almış havuza doğru gidiyodu. Tamda havuzun olduğu yere geldi ve Seline
-şimdi sıcak basıyomu hanımefendi.
Sevda ve ben hariç herkes şoktaydı Sevda anlamış olacakki gülüyodu. Hemde çok güzel gülüyodu. Bir gamzesi var . Lan noluyo bana olum kendine gel. Ha gelelim konuya Selinde bağrıyodu.
"Basmıyo sıcak basmıyo lütfen yapma"
Ama ben kardeşimi tanıyosam o kızı o suya atar. Ve tahminim doğru Gökhan selini suya attı ama hiç kimsenin tahmin edemeyeceği bisey oldu selinde aniden Gökhanın bacağından tutup onu suya düşürdü biz hep beraber gülüyoduk o sırada onlarda sudan çıktılar ama Cenk bi anda hal değişimine uğradı ve Gökhana bağırdı.
-Laaaaaaannnnn paralarla düşmediniz dimi lan suya bak paralar ıslandıysa sizi mahfederim o paralarla ne güzle bebekler alınır sizin haberiniz var mı
Bizim cenkimizde böyleydi işte bizden çok başka şeyleri düşünüyodu Salak.
Gökhanda
"Olmadı bişey merak etme içerde herşey. Ama ben bi eve geçip üstümü değiştiriyim. Dedi ve arka bahçeden bizim eve geçti. O sırada Serende Selini yukarı çıkardı diğerleride iceri geçti. Bende biraz kafa dinlemek istiyordum bu aralar ailemle sıkıntılarım vardı ve kafam çok karışıktı sonrada dağ evine gitmeye karar verdim. (Hatırlarsanız burak ve selinin gittiği ev)
İçeri girdim ve "Gençlik ben gidiyorum 1-2 gün gelmiycem haberiniz olsun" dedim.
Burakta
-Abi hayırdır nereye? Bi sorun var gibi
"Bi sorun var varda siz zaten biliyosunuz . Bide ben dağ evine çıkcam biraz kafamı toplıyım"
-Tamam Derin ama dikkat et kendine
"Olur hadi görüşürüz"
Ben kapıdan dışarıya çıktım. Çokdan akşam olmuştu. Hatta saat dokuzdu arabama doğru ilerlerken arkamdan bir ses geldi.
"Derin" bu ses Sevdanın sesiydi arkamı döndüm ve
-Efendim
"Ee
Yaa
Şey
Ifff""Sevda söylesene"
"Yaa of boşver"
"Sevda"
"Boşver vazgeçtim" dedi ve gidiyidu bende belinden onu sarıp kendime döndürdüm
"Sevda söyle"
"Boşver dedim ya Derin"
"İnat etmede söyle hadi"
"Bende seninle gelebilirmiyim diye sorcaktım ama boşver vazgeçtim" dedi ve hiç düşünmeden onu arabaya soktum. Bende şöför koltuğuna geçtim, tabi Sevda bağırdı.
"Yaa ne yapıyosun sen vazgeçtim dedim ya"
"Sevda sus ve otur"
"Off derin aç şu kapıyı"
"Sevda benimle geliceksin nokta"
"Ama d-"
"Sus Sevda sus"
"Yaa a-"
"Sevda"
"Tamam be susuyom" dedi bende yoluma devam ettim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık piskoloji
Teen FictionBirinin pisikolojisinin nasıl olduğunu düşündünüzmü? Belkide o düşünmüştür!!