Serenden:
Sabah kalktığımda burak yanımda yoktu. Hemen üstümdeki t-shirt ü kendiminkiyle değişip aşağıya indim. Burak kahvaltı hazırlamış. Vay anasını çocuk benden güzel yemek yapıyo. Gerçi bende yemek yapıyorum ama üşeniyorum işte ne yaparsın.
"Günaydın" dedim neşeli çıkan sesimle.
"Günaydın" dedi gülerek. Sesini yediğim. Dur ne diyom ya. Herneyse
"Kahvaltı hazırlamışsın"
"Yok canım ya ben akşam yemeği hazırladım. Tövbe tövbe ya tabiki kahvaltı hazırladım. Hem sendeki bu enerji nedir böyle."
"Hahaha çok komik ne demessin. Yaa şey sevda bugün gelicek ya hani benim evi temizlemem lazım. Bana marketten alışveriş yapmama yardım edersin değilmiiii"
"Ederim ama önce kahvaltı. Bide selin ve gökhan işe gitmişler. Su ve cenk bir kaç gün cenkin kendi evinde kalacaklarmış. Selinler kalktığında seçilde evde yokmuş. Selin aramış ama seçil açmamış haber veriyim" dedi.
"Seçil açmamış mı? İyide o hep telefonlarını açar ki ve o sabahları erken kalkmaz"
"Bilmiyorum. Senin saçında ne var öyle dur alıyım" dedi ve elini saçıma götürdü. Bir anda beni kendine çekerek burunlarımızı birbirine değdirdi. Ne olduğunu anlamadım bile.
"Ne yapıyorsun sen"
"İyiyim ne olsun sen ne yapıyosun" dedi. Malmı bu çocuk. Beynini sömürmüşler bu çocuğun.
"Mal"
"Gece sürekli sayıklıyordun. Önce seçili ara sonra kahvaltımızı yapalım ondan sonrada konuşmamız lazım"
"T-tamam"
"İyi hadi" dedi ve ayrıldık. Ben telefonumu çıkartarak seçili buldum. Ve ara tuşuna bastım.
(Çalıyor)
(Çalıyor)
●♡●♡●♡●♡●♡●♡●♡●♡●♡●♡●♡●
Seçilden:Telefonum 2. Kez çalıyordu. Ama ben hala gözlerimi açamıyorum. Birisi cebimden telefonu aldı. Bu kimdir low.
"Evet seren" haa berkeymiş. Onun benim yanımda ne işi var.
"Ben berke" dedi.
"....."
"Kendisi şu anda ayı gibi uyuyo. Heralde kış uykusuna felan yattı" o bana ayımı dedi.
"Benimle benimle, dün mekanda sorun olduda gece beraberdik"
"..."
"İyi hadi görüşürüz"dedi. Bende kapatır kapatmaz gözlerimi açtım. Ona baktığımda yanımda yatıyordu ve telefonumu karıştırıyordu. Bende hızlıca yastığımı kafasına geçirdim.
"Sen kimsin bana ayı diyosun lan ayı" diye bağırdım.
Defalarca kez kafasına yastığı geçirdim. Elindeki telefonu zar zor komidine koyarak yastığı tuttu. Yastığı elimden aldıkdak sonra kollarımdan tuttu ve yatağa yatırdı sonrada üstüme çıktı.
"Bı-bırak"
"İstediğimi derim"
"Sensin ayı. Boğa, öküz, maymun, goril, sırtlan, dağ öküzü, mamut"
"Duyanda hayvanat bahçesi sanacak"
"Öyle ama"
"Bir benimle kimse böyle konuşamaz iki kalkıyorsan kalk şu çocukla buluşcaz daha"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık piskoloji
Teen FictionBirinin pisikolojisinin nasıl olduğunu düşündünüzmü? Belkide o düşünmüştür!!