Kayboldu

25 3 0
                                    

Sevdadan (3 ay sonra)

"Yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaammaaaaaa lütfeeeeeeeeeeeen" diye cırladı su.

"Kızım manyakmısın ne cırlıyon kulağmızın dibinde"

"Ya izin ver lütfen"

"Bak 2 ay önce selin evlendi  3 ay öncede seçil gitti şimdide sen evlenip marmarisde ev tutacağnızı söylüyorsun ben buna nasıl izin veriyim"

"Seren yanında"

"Offf ne zaman istemeye gelecekler"

"Bilmem sen ne dersen ama derin perşenbe olsun diyo"

"Bugün salıysa yarın çarşanba sonra perşenbe yani iki günümüz var o zaman hadi hazırlığa başlıyoruz kalkın"

"Oha harbimi izin verdin mi sevda"

"Evet"

"Tamam o zaman ben hemen çikolatama haber veriyim" dedi ve arka bahçenin kapısından fırladı. Evet seçil 3 ay önce gitmişti. Selinde 2 ay önce evlenmişti. Şu anda seçil Fransa selinde amerikada. Selin ve Gökhan orda ev tuttular ve artık daha gelmiyolar. Kardeşim ya uçtu yuvadan

"Seren"

"Hıı"

"Ya seren baksana"

"Efendim"

"Temizlik senden sorulu"

"Tamam be tamam ama bulaşıklar ve yemek senden"

"Anlaştık ama bugün bu işleri halledelim yarında elbise bakıcaz"

"Ayy doğru ya haklısın ben hemen markete geçiyorum sende başla bir yerden"

"Tamam gazamız mübarek olsun gardaşım"

"Aynen gardaşım hadi" dedi ve yukarı çıktı. Üstünü değişip markete uçtu. Bende mutfağa girdim ve bulaşıklara başladım.

(25 dakika sonra)

Sonunda bulaşıklar bitti. Şimdi sarmalar için iç harç yapıyım.

(15 dakika sonra)

Sarmaları sarmaya başladım. Bişey söyliycem ya bu seren nerde. Bu arada seren işten ayrılmıştı çünkü derinlerin asıl tasarımcıları geri gelmişti. Nasıl oldu bilmiyorum ama işte garip. Neyse seren nerde. Bu sırada arka bahçenin kapısından burak ve Derin girdi.

"Oooo Sevda sarmamı sarıyon"dedi burak.

"Yok adam kestimde kemiklerini ayırıyom. Ordan bakınca neye benziyo acaba"

"Tamam ya ne kızıyon"

"Off nerde bu kız ya 1 saat oldu" diye söylendim kendi kendime ve ellerimi yıkayıp telefonumu aldım.

' Gardaş'

Yazısını bularak üstüne bastım.

(Çalıyor)

(Çalıyor)

(Çalıyor)

(Çalıyor)

(Dıt dıt dıt)

Allahım bişeymi geldi başına.

"Nerdesin kızım ya"

"Kim nerde" diye sordu derin.

"Seren yok"

"Nasıl yok" dedi burak.

"Bildiğiniz 1 saat  önce markete çamaşır suyu almaya gitti ama hala gelmedi telefonlarımada cevap vermiyor"

Karanlık piskolojiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin