Felaket

67 4 1
                                    

Cüneytden (Derinin babası):

"Nerde lan bu çocuk"

"Abi kafa dinlemeye gitmiş"

"Of Derin of"

Dünden beri onu arıyorum ama cevap yok efendim neymiş "ben hooldingi yönetcem senin karanlık işlerine bulaşmıycammış" oğlum sen istesende istemesende bi mafyanın oğlusun belalar zaten senin başında acaba bişeymi yaptılar çocuğa

"Sabri"

"Buyur abi"

"Derine bişey yapmış olmasın bu itler"

"Yok abi zannetmiyorum öyle bişey olsaydı ilk bizim haberimiz olurdu"

"Nerde bu çocuk ya"

Bu sırada bi adamım içeri girdi.

"Abi derin beyi bulduk"

"Ne! Nerde?"

"Abi dağ evinde bi kızla beraberlermiş"

"Ne kızı" kupa kızı jehdhd😂 (yazarınız pikopat olsada ayriyetten bi manyakda)

"Abi şey kız yan komşuları dün derin beyle konuşurken derin bey bi anda kızı arabaya sokmuş "

"Hmm peki arabaları hazırlayın dağ evine gidiyoruz"

"Peki abi başka bi isteğin" çay olabilir mesela hdhddh

"Bide şu yan komşuları araştırın"

"Olur abi"

Derin bi kızı asla zorla bir yere götürmez. Benim oğlum namusludur bi kere.

"Abi araba hazır"

"Hadi çıkalım"

Arabaya bindik ve dağ evine gitmek için yola koyulduk.

●♡●♡●♡●♡●♡●♡●♡●♡●♡●♡●♡●

Derinden:

Evet felaketle uyandım babam gelmişti ve şu anda kapıyı çalıyordu. Sevdada daha uyanmamıştı. Hemen aşağı inip kapıyı açtım.

"Oğlum nerdesin meraktan öldüm"

"Burdayım işte baba ne olabilirki"

"Oğlum bak anlıyorum seni ama adam gibi bi oturup konuşalım"

"Ne konuşucaz baba ne konuşcaz. Konuşucak bişeyimizmi var?"

"Oğlum önce bi sakin ol"

"Tamam sakinim hadi başla"

Arkadan sevdanın sesi geldi.

"Derin noluyo" babama sinirli bir şekilde baktım ve sevdaya döndüm.

"Sevda sen yukarı çık ben birazdan gelicem"

"Ama d-"

"Sevda hadi"

"Derin b-"

"Sevda ne diyosam onu yap"

"Lan bana bak deyyus. Sen kimsin ikide bir benim lafımı kesiyon. Bak bu kadar zaman dayandım ama yetti. Ben senle uğraşamam hadi bana eyvallah"

"Sevda bana bak önce bi atarlanma ve otur oturduğun yerde beni sinirlendirme"

"Sinirlensen ne olur sinirlenmesen ne olur bana pek bişey değişmiyo"

Babama çok sinirliydim bide üstüne sevdayla bu atarlı konuşmadan sonra ne yaptığımı bilmiyodum ve sevdayı kolundan tutup duvara yapıştırdım galiba biraz sert vurmuş olacağım ki küçük bi inleme çıktı ağzından ama ben bağırarak.

"Sevda sana susup oturmanı söylemiştim"

"Lan sen kimsin. Ha bi dakka önce şu elini kolunu bi indir. Yumruklarımı üzerinde görmek istemiyosanda bana bi daha bağırma"

Bu sefer babam devreye girdi ve sevdayı benim elinden aldı bu sefer babamda sinirli bir şekilde bağırdı.

"Bana bak bir daha oğlumla böyle konuşma  yoksa senin o küçük olan dilini keserim"

Sevdada " pardon da bana bak babalık mafyasın diye kendini çok bişey zannediyosun galiba ben sizin gibilere neler yaptığımı unutmuş diğilim damarıma basanın ana damarlarını keserim ben çaktın mı davayı bu sıradada sen bana hiç bişey yapamazsın"

Ben kendimi toparlayım sevdayı babamdan aldım.

"Sevda tamam yeter bu kadar şimdi önce bi babam gitsin biz senle konuşcaz bide sinirlendiğim için sana oyle bağırdım kusura bakma"

"Tamam ama özür dilediğin için burda kalıcam yoksa şu anda boks salonumda insanları haşat ediyo olurdum"

"Peki sert kız ben geliyom" dedim ve oda yukarı çıktı bende babama döndüm.

"Baba ben bi kaç gün kafa dinliycem  lütfen beni rahat bırak ben gelince konuşuruz"

"Tamam oğlum ama dikkat et bide gelince şu kızıda bi konuşalım"

"Niyeymiş o"

"Biz bi konuşuruz sen o kıza bi garip bakıyon yani"

"Ne garibi ya sana öyle gelmiş"

"Hehe tamam hadi konuşuruz sonra" dedi ve onlarda  gitti. Sevda çok sinirliydi ve onu ancak Seren yatıştırırdı da bende Serenin numarası yok dur bi burağı arıyım.

"Alo burak"

"........"

"Sereni buraya getirirmisin"

"........"

"Ya telefonla konuşulacak bi mesele değil"

"........"

"Tamam kardeşim saol"

●♡●♡●♡●♡●♡●♡●♡●♡●♡●♡●♡●

Eveeeeeeeet bölüm nasıldı ekşınlı oldumu.

Bu arada cüneytin bölümünde şu kupa kızı filan yazanlar iç ses deil ben kendim yazdım.

Sizi seviyirum.

😗💋😗💋😗💋😗💋😗💋😗💋😗💋😗

Karanlık piskolojiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin