Mesele

40 4 0
                                    

Sevdadan: (3 gün sonra)

Sabahın ilk ışınlarıyla gözlerimi açtım. Boks yapmayı çok özledim. Ben kendimi boks da buluyorum. Ama malesefki 10 gün daha beklemem lazım. Elime telefonumu alarak ınstagram a girdim. Profilimde dolaşmaya başladım. Ve derinin paylaştığı bir fotoğraf gözüme ilişti. Direkmen derinin profiline girerek fotoğrafa baktım. Fotoğrafta burak ve derinin sırtı dönük ikisindede şapkalar ters takılmış bir şekilde denize bakıyorlar. Bu fotoğraf çok güzel. Hele derinin duruşu. Off. Altınada.

#Burakcandır #kardeşimbenim #herşeydenizdesaklı yazıyordu. Ne tatlı bunlar ya. Hemen yorumlara bakmaya başladım. Bir kızın yorumu dikkatimi çekti. Ama ben bu kızı yolarım.

Gözde_xc: Yaa siz çok yakışıklısınız ama derin sen daha yakışıklı istersen bir görüşelimmmm 😉😗😍

Diye yazmış. Gerisi zaten normal erkek arkadaşlarından ve akrabalarından gelmiş.

Acaba kıza mesaj mı atsam. Sen kimsin derine yavşıyosun ya. Ben seni pataklarım. Cesaretimi topladım ve mesaj attım.

Gönder: Karanlıkk_03

Merhaba cnm ya

Gönderen: Gözde_xc

Merhaba bir sorun mu var?

Gönder: Karanlıkk_03

Evet var derin ve tayfasından uzak duracaksın.

Gönderen: Gözde_xc

Pardonda sen kimsin yani hem bundan sanane

Gönder: Karanlıkk_03

İstersen profilime bir göz gezdir sonra bana atar yap

Gönderen: Gözde_xc

Ee şey ben çok özür dilerim karanlık hanım yani sizin olduğunuzu bilseydim böyle konuşmazdım ve derin bey ve tayfasından uzak durucağım. Zaten kendilerini tanımıyorum sadece ınstagram dan takip ediyorum. Ama isterseniz takipden de çıkarım.

Gönder: Karanlıkk_03

Ha şöyle yola gel. Takipden çıkma ama abuk sabuk yorumlarda yapma. Eğerki mesajların varsa seni mahvederim bunu bil.

Diye yazdım ve dahada cevap gelmedi. Saat 12 oldu ve kimse yanıma gelmiyor. Azcık daha mı şu yavşaklarla uğraşsam. Yada derinin telefonundan şu gözde denen kız mesaj atmışmı diye baksammı? Bence bakmalıyım. Hemen telefonumdan.

'Katıksız öküz' ismini buldum ve arama tuşuna bastım.

(Çalıyor)

(Çalıyor)

(Açtı)

"Alo derin"

"..."

"Derin buraya gelebilirmisin işin yoksa"

"..."

"Yok ya canım sıkıldıda ondan şey ettim yani aradım gelsene"

"..."

"Tamam saol" dedim ve beklemeye başladım. Yaklaşık beş dakika sonra yanıma geldi.

"Hoşgeldinn" dedim mutlu olan sesimle.

"Sevda bir sıkıntı mı var? Kızlar evde sen beni çağırdın"

"Ya  istemiyorsan git kardeşim tutan yok seni" dedim sinirle.

"Tamam lan ne oldu"

"Hiçç birazdan kızların hepsi işe gider  ki zaten selin yok amerikada"

Karanlık piskolojiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin