Levye

62 3 2
                                    

Serenden:
Of ya ben yataktan kalmak istemiyorum. Evet kendi kendime konuşuyorum ama ne yapıyım yatağım çok sıcak. Gözlerimi bile açmadım daha. Noluyo la kapımın açıldığını hisseder gibiyim. Biri bana yaklaşıyo. Olum hırsız olmasın. Şu an çok fena tırsıyom. Evet hırsız bu. Şimdi üstüne atlamanın tam zamanı. Hadi Seren göster gücünü. Hemen yatağımın kenarında sakladığım o şeyi neydi adı işte demir gibi bişey herneyse onu aldım ve tam üzerine atlıycakken  Burağın olduğunu farkettim. Burak bi bana bide elimdekine bakıp.

"Lan manyak sen yatağının kenarında levyemi saklıyon"

Hah evet levyeydi dimi bu.

"Ya ne biliyim bişey olur diye saklıyom evde tek olunca korkuyom zaten bide üstüne seni hırsız sandım"

"Beni hırsız sandın öylemi"

"Evet" dedim ve Burağın telefonu çalmaya başladı.

"Efendim derin"

"......"

"Tamam kardeşim"

"....."

"Sen bi sevdaya versene" deyip benim odadan çıktı.

Acaba niye odama girdi. Hemde hırsız gibi. Korktum ama ya. Evet önce yatağımı topladım sonrada banyoya girerek elimi yüzümü yıkadım. Aklımda bi plan var. Şimdi ben kahvaltı hazırlamaya üşeniyorum o yüzdende Burağı kandırıp dışarda yiycem ahaha çok zekiyim. O yüzden dışarda giyebileceğim kıyafetler seçmem lazımdı. Üstten göbeğimi açıkta bırakan mor tonlamalı bir tişört alttanda lacivert dar paça bir pantolon giydim. Ayakkabı olarakta beyaz konverslerimi giydim ve aşağıya indim.

Burak bana

"Hayırdır biyere mi gidiyosun"

"Bilmem"

"İyi. Seren derinle sevda yine kavga etmişler onların yanına gidecektik ama bi sorun var gitmiycez"

"1. Neden kavga etmişler. 2. Sorun ne 3.dışarda kahvaltı yapalım"

"1'in cevabını bilmiyorum 2 ye gelirsek bunu bilmesende olur 3 benim istediğim yere gideceğiz o zaman"

"Peki ama geçekten bak ben çok meraklıyım sorun ne"

"Seren zamanı gelince öğrenicen"

"Ya of tamam"

Hemen arabamın anahtarlarını alıp yola koyuldum. Ama bilin bakalım ne oldu. Burak bana

"Hayırdır seren nereye gidiyon"

"Arabama"

"Benimkiyle gitcez"

"Burak bugün arabamla gidesim var"

"Seren beni uğraştırma"

"Burak lütfen"

"Seren bak zorla sokarım seni benim arabama"

"Görücez bakalım" dedim ve arabamın kapısını açıp içine girerken. Burak belimi sarıp beni kendine çekti. Ayağıylada kapıyı kapatıp elimdeki anahtarı alarak arabayı kapattı. Ben tam ne yapıyosun diye bağırmak için ağzımı açmıştım ki burak beni kucağına aldı. O şokla ağzımdan küçük bi çığlık çıktı. Sonrada beni arabasına soktu. Ben şoktan çıkar çıkmaz "ne yaptın sen ya" diye bağırdım. Oda ukala bi tavırla "Demistim sana"  dedi. Sonrada daha fazla uzatmak istemediğim için sustum.

"Geldik" dedi.

Bende hiç ona bakmadan arabadan indim. Deniz kenarında küçük bi restoranta getirmisti beni. Çok hoş bi manzarası vardı. Arkamdan geldi ve kolunu belime sardı. Ben sinirle ona bakarken oda bana. "Küstükmü" dedi. "Hayır nerden çıkardın"

Karanlık piskolojiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin