Oda kim

127 7 1
                                    

Arkadan bir ses geldi

-Bencede derin siz kendi adınıza konuşun.

Gökhanda
-Bak burda benim kardeşim haklı ben onu koruyorum tamammı

Vavvv Selinden bonbeleme cevap
-Senin kardeşin her çarpıştığı kıza avaz avaz bağrıyorsa bu benim sorunum değil önce bi aynaya bakın sonra gelip benle konuşun.

"Pardon Selin bu herif sana bağırdımı dedin. Beyler bakın bu kızlara benden başka kimse bağıramaz eğer öyle bişey olursada karşınızda piskopat kardeşleri bulursunuz bu mahallede herkes bizi bilir ister sorun öğrenin isterseniz kendiniz görün" dedimm.

Galiba Cenk olan çocuk konuştu.
-Bayanlar sakin bi yaaa şimdi biz oturup sakince konuşalım eğer anlaşamazsak da kavga etmeden duraniliriz bence

Bu çocuk suyun kafasından kesinlikle.
Su
-Yani bencede öyle
Selinde
-Su biz sana sus demiştik galiba dünkü olayı hala unutmuş değilim haaa yok ben susmıycam dersen makyaj malzemelerini çöpe atarım dolaptaki son pasta diliminide yerim anladınmı beni

"Yaaaaaa sevda bişey de şuna yaaaa ağlarım" hakkattende gözleri dolmuştu Bi an aklıma gelen ilk şeyi savurdum ortaya.

"Lan bizimle gelmessen ablanı öldüreceğiz deseler bu kadar üzülmezdin bu nası bir aşk"

Bi anda sustu çünkü o böyle olunca hemen kitleniyodu konusamıyodu yaa

Derin konuştu yine
-Bayanlar cenkin dediği gibi bi oturalım. Hadi beyler sizde

-Tmm
-Olur
-Bana uyar
-Peki
-hmm
-Fikri zaten ben ortaya atmıstım

Diye cevaplar geldi ve benim telefonum çaldı.

"Efendim"
"..."
"Tamam"
"..."
"Yani"
"..."
"Tamam geliyom"

-Arkadaşlar benim gitmem lazım siz konuşun. Selin

"Hıı"

"Su ve Seren sana emanet ben yarım saate dönerim"

"Tamam cancan sen git eğer bi sıkıntı olursa ara bizi bizde geliriz"

"Tamam tamam hadi byby"

Ben çıktım mekana gitmem lazımdı düşmanlarımızdan olan Hüseyincan benimle görüşmek istiyomuş hadi hayırlısı gidelim bakalım.

Geldiğimde masada beni bekliyodu sade bi kafede buluştuk

"Evet seni dinliyorum"

-Hoşgeldin Sevda

"Kısa kes işim var"

-Hep öyle olur zaten ama neyse şimdi benim iki haftalığına yurtdışına hitmem lazım seni bi göreyim dedim çünkü biraz sonra sende derin bi yara açıcağımda

"Aç lan sendenmi korkuyorum"

-Yok ya sadece biraz canın acıyabilir

"Oğlum bana bak ben ölümden korkmuyorum anladınmı beni acı çeksemde bişey olmaz zaten çünkü en sonunda hepsi geçiyo ki bende öyle derin bi yara varki senin yapacaklarında veya yapacağında onu  yanında bir hiçtir anlıyomudun beni yani beynin idrak ediyomu"

Güzel bi seslice yutkunarak
-Anladım dedi.

Korkmuştu ki zaten korkması lazımdı
Ben mekandan çıktım galiba yapacagı şeyi yapıyordu çünkü adamlarına işaret verdi bir araba üstüme sürmeye başladı aslında üstunden atlasam atlardım ama dikkatin dağildı ve bana çarptı gerisi zaten muamma gözlerimi hastanede açtım hemşirelerden bir tanesi yanıma geldi .

-Merhaba hanım efendi herhangi birisine haber vermek istermisiniz diye sordu

"Hayır" dedim çünkü  kızları  telaşlanmasını istemiyorum.

Yanıma doktor geldi

-Günaydın hanım efendi şimdi şöyle söyliyimki kafanızı çarpmışsınız ve dikişleriniz vardı onlar patlamış kendinize bu aralar çok dikkat etmeniz lazım şimdi isterseniz çıkabilirsiniz.

"Saat kaç"

"Saat 18.00"

"Teşekkürler"

Ben iki hafta önce bıçaklandın tabi benim düşmanım çok patlamış ve kesinlikle bir ay boyunca dövüşe gidemiycem olamaz yaa.

İslemleri yaptıktan sonra hastaneden çıktım arabamla olmadığım için taxsiye atladım ve eve doğru sürmesini söyledim. Eve vardığımda kapıyı çaldım ama kimse açmadı galiba bahçedeydiler canım çok acıyodu ve üstüne her tarfım sızlıyodu kolumuda sargıya aldırttım çunkü çok ağrıyodu arka bahçeye diğru yürüdüm ve gördüğum şeyler gerçekmiydi benim. Sabah kavga eden ekip şimdi dışarda cips kola çekirdek yiyolardı.Similasyon falanmı görütodum acaba yok hayır gerçek bi anda yarama ağrı girdi o sırada da sadece seren  beni fark etti ve gözleri büyümüş bir şekilde .

"Sevdaa" diye bağırdı herkes bana baktı kızlarad hemen yanıma koştu.Selin telaşlı bir sesle.

"Sevda ne oldu kim yaptı bunu sana"

O sırada erkeklerde yanımıza geldi ben yorgun sesimle

"Şu an çok yorgunum ve her tarafım ağrıyo lütfen beni yukarı çıkarın sonra anlatırım"

Su atladı

-İyide abla niye bizi aramadın

"Telaşlanın istemedim hadi bak hertarafım ağrıyo

Seren komut verdi bi an

-Tamam tamam ben sevdayı yukarı çıkarıyım selin sen çorba yap su sende koş yatağı hazırla hatta aşağıya hazırla bida merdiven çıkmasın kızlar hadi.

Burak

-Kızlar bizde yarfım edelimmi .

Bu sefer su birşeyler derken ben ayakta duramıyordum bunlarda konuşmaya dalmıştı en iyisi tek gitmek adımımı attım ve baya bir ağrı girdi yarama bir anda havalandım noluyo lan öldümmü diycektimki derinin beni kucağına aldığını fark ettim.

"Napıyonsun yaa ben yürürüm"

-Gördük nası yürüyon  hem seni  dinlenmen lazım

"Tamam ama sarmassan karnı.da dikiş var"

-Tamam hadi gel su yatağını hazırladı

Beni oturma odamızdaki koltuğa yatırdı çok ağrıyo hemde her tarafım.Tam uyuyacaktım ki alacaklı gibi biri kapıyı çalıyodu kimdi bu şimdi Selin kapıya bakmaya gitti ve serense tedirgin davranıyodu yine bişey olmuş ama ne tanımadığım bir ses duydum.

-Merhaba

Kimdi bu  şimdi...


Karanlık piskolojiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin