Selinden:
Hep beraber içeri geçtikten sonra Su ve Cenk olayı anlatmaya başladılar. Hep beraber büyük tepkiler verdik tabi sevda hepimizden büyük tepki verdi.
Sonra Sevda, Su ve Cenkten çocukların nası biri olduklarını sordu onlarda anlattılar. Sevda"Ben birazdan gelicem" dedi.
Ve telefinla görüşmeye gitti.Gözüm bir anda Gökhana takıldı valla çocuk çok yakışıklı . Boyu, posu yerinde 6 tane baklavası var. Bence bundan iyi bir kanka olur. Yani zaten daha ötesi olamaz. Olamaz yani demi. Ha bide siz 6 tane baklavasının olduğunu nerden biliyosun diyceksiniz şöyleki beyefendi dar kıyafetler giydiği için baya belli oluyodu.
Sevda içerden geldi ve telefonundan bi video açıp orta sehpaya fırlattı.
Su ciyakladı"Ama bunlar o çocuklar"
Nası yani şimdi sevda çocukları bulmuş üstüne üstlük dövdürmüş dövdürürken videosunu çektirmiş ve geldi bunu bize şimdi izletiyo. Vallahada korkulur bu kızdan. Sonra Sevda.
"Hadi o zaman bu işide hallettiğimize göre herkes sofraya"
Herkesde olur şeklinde kafa salladı ve hep beraber masaya geçtik. Ben tabaklara çorba doldururken Sevda salatayı karıştırıyodu. Serende suları dolduruyodu. Herşey tamamdı ve hep beraber yemeğe başladık. Gökhan bir anda bize bir soru yöneltti.
"Eee kızlar kaç günden beri tanışıyoruz ama hala mesleklerinizi bilmiyoruz siz ne işle meşgulsünüz."
Tabi nedense herkes bana bakıyodu. Bende cevap verdim.
"Benim mesleğim mimarlık ama çalışmıyorum"
Gökhan şaşırmış ses tonuyla.
"Gerçekten mi?"
"Evet de sen niye bu kadar şaşırdın" dedim.
"Bende mimarımda onda "
"Vay be"
Bu sefer Burak , Serene
"Sen ne işle meşgülsün"
Serende:
"Yaa ben tasarım bölümü okudum bir ara biraz çalıştım ama sonra patronla sıkıntı çıkınca bıraktım"
Burakta merakla:
"Nası yani"
Bende:
"Patronu buna asılınca yani yavşayınca Sevdada adamı haşat etti sonra da zaten işten çıktı"
"Vay be hikâyeye bak ee sen ne işle meşgulsün Su hanim" dedi Cenk.
Suda:
" Benim cafem var hala var sadece bu ara biraz ara verdim bizim çocuklar işletiyo şuanda"
Cenk şaşkınlıkla:
" Ne! Sen Çalışıyon mu?"
"Evet olamazmı"
" Yok hayır da şaşırdım sadece senin çalışmadığını zannediyodum"
"Yoo çalışıyorum"
Derinde bu sefer aynı soruyu Sevdaya yöneltti:
"Sen ne işle meşgulsün Sevda"
"Benim işim çoook ama şu an bi boks salonum var orayı işletiyorum ama normalde konservatuar okudum"
"Ne! Sen demin konservatuar mı okudum dedin"
"Evet"
"Yani sesin güzel"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık piskoloji
Teen FictionBirinin pisikolojisinin nasıl olduğunu düşündünüzmü? Belkide o düşünmüştür!!