Duyguları Gizleyemiyoruz

76 5 2
                                    

Buraktan:

Sereni dağ evine getirdikten sonra üşüdüğünü söyledi.Ona hırkamı verdim , kavgalı olsakta bi centirmenlik yapıyım dedim. Sonra şöminenin karşısında oturduk bi anda omzumda uyuduğunu fark ettim.Rahatsız etmek istemedim. Ve sonra benimde gözlerim kapandı. Sabah yüzümdeki acıyla uyandım meğer tokat atmış manyak. Ama özür diledi sonra. Bunun nedeni ilk defa bi erkekle uyumasıymış aslında bende gerçekten ilk defa bi kızla uyudum.Şu anda ise içim çok garip. Seren hanım fotoğraf diye tutturunca her ne kadar istemesemde çekildik. Eve gelmek içinde arabaya bindik.

Uzun yolculuktan sonra eve vardık. Seren, sevdayı görünce bildiğiniz üzerine atladı bu  kızlar çok farklı yani birbirlerine sevgileri bile çok kuvvetli. E tabi sonra sevdanin yanına  gittim.

"Nerdeydiniz lan" diye bagırdı bende

"Sakin ol ya dün sizi ararken  dağ evindesinizdir diye düşündüm oraya gittik sonra çok geç olduğu içinde orda kalalim dedik"

"Öylemi seren"

"Evet sevda"

"Tamam hadi içeri, burak sende şu derin denen arkadaşını buraya çağir hep beraber yemek yiyelim."

"Ben o herif için hiç ayacıklarımı yoramam git sen çağır"

"Ama biz kavgalıyız"

"Sence beni ilgilendiriyomu"

"Ya of gelin zaten hepiniz üstüme gelin "

Sonra biz iceri sevdada derini çagırmaya gitti. Tam oturacakken su bağırınca havaya zıpladım ödüm koptu.

"Cenk hadi markete yoğurt bitti" bizim cenk herzamanki üsenikliğiyle

"Hiç kusura bakmayın sizin için bu değerli kıçımı kaldıramam"

Bende

"Kalk lan işte uzme kızları"

"İyide abi marketin yerinide bilmiyorum ben "

"O zaman suyla gidin bidaha kıza poşet taşıtma ve gitmişken yerinide öğrenmiş olursun"

"Bak bu çok makbule geçen bir teklif kız su kalk bakıyım" dedi mert ve evden çıktılar. Bu çocuk kırıkmı bana mı öyle geliyo. Her neyse bugün çok güzel bence yaaa

Tabi gözlerimi serenin üstünden çekebilsem bide. Noluyo ya bana kendine gel Burak...

●♡●♡●♡●♡●♡●♡●♡●♡●♡●♡●♡●

Sizce bölüm nasıldı?

Öpülüyorsunuz sevgili okurlarım...😘😘

Karanlık piskolojiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin