"Senin gibi bir sevgilim olsun isterdim" dedi derin. Sonrada geri çekilip sırıttı. Ardındanda kapıdan dışarıya çıktı. Ben şaşkınca arkasından bakıyodum. Kendimi toparlayıp aşağıya indim. Herkes arabalarına binmiş beni bekliyodu. Şöylenki Selin, gökhan,burak,seren. Gökhanın arabada. Su ve cenk suyun arabada. Derin kendi arabasında bende en sevdiğim arabama bindim. Önden derin olmak üzere onu takip ediyoduk. Kapkaranlık bir sokağa geldik arabadan indik erkekler önde kızlar arkada gidiyorduk. Bir kapının önünde durduk derin adama selam verdi ve kapıyı açtılar. Erkekler onden girdiler bizde arkalarından gidiyordukki adamlardan biri bize.
"Siz giremessiniz" dedi.
"Neden" diye sordum.
O sırada derin gelip
"Bırak girsinler"
"Derin bey buranın herkese açık olmadığını sizde biliyorsunuz." Dedi. Derinin arkasında berke belirdi.
"Onlar benim misafirlerim artı gökhanlar yanlarında birileriyle geliyosa onları sokacaksın nokta" dedi berke korumalara.
"Peki efendim" dedi adam. Sonrada içeriye geçerken derin elimi tuttu. Benim. Elimi. Derin. Tuttu. Neden. Benim. Elim. Tutmasının amacı ne bir kere.
"Elimi bıraksana öküz" dedim derine.
"Bırakmıycam"
"Ya elimi niye tutuyon bide hayvan gibi sıkıyon"
"Birazdan görürsün"
●♡●♡●♡●♡●♡●♡●♡●♡●♡●♡●♡●
Seçilden:Şu anda berkenin odasında oturup bizimkileri bekliyorum. Sabah zorlada olsa konuşmuştuk. Arkadaş sağolsun fena tehdit etti beni. İşte şöyleki önce kapıdan içeri girdik sonrada kulaklarıma çok yüksek sesde müzik geldi içerisi bardı gündüz olduğu için pek kimse yokdu sadece bir kaç ergen ve dün geceden sızıp kalmış birkaç insan. Berke hala elimi tutuyodu sonrada çekiştirerek bir kapının önünde durdu. Anahtarlarını çıkartıp kapıyı açtı. İçeri geçtik.
"Otur" dedi bana.
"Tamam" dedim ona sonrada koltuklarsan birine oturdum. Odada bir masa var önündede 3 lü koltuklar duruyo mavinin en koyusundan da duvarlar boyanmış.
"Evet küçük hanım niye bana tavırlısın"
"Bilmem belki seni sevmedim veya araba meselesi yüzündendir hatta belkide havamda diğildim" dedim onun laflarını ona satarak.
"Benim laflarımı bana satmak öylemi"
"Bilmem"
"Beni deli etme söyle"
"Cık"
"Hadi"
"Hayır"
"Söyle"
"Söylemiycem"
"Bak sinirlenmeye başladım"
"Olamaz kendin bul."
"Eğer söylemessen öperim hemde dudaktan"
"Hay- Ne!!!! Ne dedin sen. Sapıkmısın. İmdaaaatttt. Kurtarın beniiiiiii." Diye bağırdım. Oda gittikçe bana yaklaştı. Bende ayağa kalkıp geri geri gittim.en sonunda duvarın soğukluğu sırtıma deydi. Ellerini iki yanıma koydu. Kaçsam kaçamam beceriksizimdir ben yapamam onuda şimdi.
"Bana bak ya şimdi niye öyle davrandığını söylersin yada öperim" dedi. Ay tırsıyom. Şaşkınca yüzüne bakarken.
"O zaman günah benden gitti" dedi. Napıcam ben. Gittikçe yaklaştı nefes alışverişim çok fena hızlandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık piskoloji
Teen FictionBirinin pisikolojisinin nasıl olduğunu düşündünüzmü? Belkide o düşünmüştür!!