Bu kızlar acayip

84 4 1
                                    

Derinden: Hastane odasından baya ses geliyodu ve biz doğal olarak şaşırdık sonra içeriye girdikki ne görelim . Sevdanın bir yanında hemşire diğer yanında başka bir hemşire onu yatağa yatırmaya çalışıyo Sevdada "bırakın lan beni, gidicem" diye bağrıyodu. Sonra hemşireden kurtuldu ve çıkışa yöneldi. Bende tutmaya çalıştım. - oha lan  bu güç bu kızda ne arıyo benden güçlü valla-  en sonunda tutmayı becerince.

"Ne yapıyosun sen"

"Gidiyorum"

"Hahaha çok komik"

"Harbi gidiyom"

"Otur oturduğun yerde benim tepemin tasını attırma"

"Allah allah sana mı sorucam"

"Bana diğil ama kızlara sorabilirsin"

"Emredersin dememi mi bekliyosun"

"Senle mi uğraşcam ben be"

"İstemiyosan uğraşma"

"Tamam be ne halin varsa gör"

"Oldu canım goodby"

Hızlıca hastaneden çıktı bizde peşinden gittik. Bu kız yine bir delilik yapıp "Ben bunun arabasına binmem yürüyüp gelcem" diye tutturdu kızlarla tartışırken dayanamadım çok sinirlendim ve asla yapmayacağım şeyi yaptım. Onu kucağıma alıp herkesten uzağa gittim. Bir duvarla arama sıkıştırıp.

"Bana bak yaralısın diye bişey demiyorum ama yetti, şimdi benim sözümden çıkmıycaksın"

"Niyeymiş o bana bak çocuk bana şimdiye kadar kimse karışmadı şimdiden sonrada kimse karışamaz"

"Sen öyle zannet senin bu kaba kız tavırların bana işlemez, ben senin gibi çok kız gör-"

Aniden sözümü kesip

"Ben başka kızlar gibi değilim zaten o sürtükler gibide olmam ve bir daha beni başkalarıyla kıyaslama"

"Bak kızım anlıyorum, ve büyük bir ihtimalle benim kim olduğumu tahmin ediyosun ona göre ayağını denk al"

"Pardonda bana Cüneyt KARA nın oğlu olduğun için böyle konuşamazsın
Ve ben kimseden korkmam şimdi bırakta gidiyim"

"Tamam ama arabaya gidiyosun"

"Hehe tamam"

Evet şimdi Cüneyt  KARA  kim diyeceksiniz kendisi babam olur büyük bir iş adamıdır. Bizim soyadımız aslında KARA  değil fakat babam sonradan karaya çevirdi neden bilmiyorum her neyse. Bu kızım peşinden gittin birde ne göreyim arabanin ustüne kağıtla ben box salonundayım mümkünse gelme yazıyodu bu kız beni deli edicek. Bende bizim box salonuna gittim çocuklara haber vermiyim evde rahatlarını bozmıyım şimdi.

Serenden:

Derin ile Sevda 2 saatten beri yoklardı, endişelendik. O anda burak bana dediki:

"Seren"

"Efendim"

"Biz şu çocuklara bakmaya gitsek"

"Hangi çocuklara"

"Kaç tane çocuk var "

"Bilmem, dünyada milyonlarca çocuk var"

"Ha ha ha çok komik. Derinle sevdayı diyorum"

"Onlar çocuk diğil ama"

"Ama çocuk gibi kaçtılar"

"Tamam gidip bakalım ama bekle hazırlanıyım"

"Bekletme"

Evet uzun süre hazırlanıyo olabilirim ama beğenmiyorum ne yapabilirim... Bence burak bana bişey diyecekmiş gibi  yani ne biliyim onlar box salonundan başka bir yere gitmezler ki olmassa eve gelirler. Ömür boyu kaçmadılarya. Neyse hazırlanıp aşağıya indim arabanın anahtarını alıp Burağa

"Lets go " dedim Burakta bana

"Okay, Lets go"

Dışarı çıktık arabama gidiyordumki Burak:

"Nereye"

"Arabama"

"Benim arabamla gidicez"

Hiç itiraz edecek halim yoktu o yüzden Burağın arabasına bindim. Bir dağ evine gittik... Elektrik yoktu yani kesik falanda diğildi bildiğiniz elektrik yoktu. Ama çok tatlı şirin bir evdi. İceri girdik burak şömeniyi yaktı.

"Çocuklar burda olmadığına göre ve burdan geri dönemiyeceğimize göre burdayız yani yanlış anlama dönemiyeceğiz dediğime çok geç oldu o yüzden"

"Çok kötüsün biliyosun demi. İnsan bana derdi de daha kalın giyerdim"

Bizim orda hava sıcak olduğu için şort üstüne atlet birde hırka giydim. Burakta İnsanlık yapıp hırkasını bana verdi. Burak:

"Merak etme yukarıda bişeyler var " dedi.

Burak çok tatlı ve yakışıklı kavgali olmasak iyidi ama . Bilmiyorum arkadaşız aslında ama ona karşı asıl duygularımı anlıyamıyorum. Neyse sabah oldu şöminenin karşısında omuz omuza uyumuşuz . Uyandığım gibi Burağa bir tokat attım. Sonra özür diledim. Ama ne yapıyim ilk defa bir erkeğin omzunda uyudum. Sonra oranın güzel manzarasıyla fotoğraf çekilip eve dönme kararı aldık.
●♡●♡●♡●♡●♡●♡●♡●♡●♡●♡●♡●

Evet arkadaşlar bölümle ilgili yorumlarınızı  alalım.

Burakla  Seren  nasildı veya Derini  Sevdayı kaçırması?

Arkadaşlar lütfen yorum yapın... please

Bu arda şarkı öylesine koyulmuş bir şarkı

😘😘😘

Karanlık piskolojiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin