Gökhandan:
"Nerdesin lan nerdesin" 2 saattir berkeyi arıyorum ama yok. Açmıyo beyefendi. Babamda endişelendi. Şu anda babamın şirketinde 2 saattir berkeyi arıyoruz.
"Oğlum sen boşver berkeyi o sinirlenince böyle yapıyo hep, akşama gelir"
"Kesin o dehşet barda" neden bir insan barının ismini dehşet koyarki.
"Oğlum bak seninle birşey konuşmam lazım."
"Konuşalım baba"
"Senin çizimlerin muhteşem ama bu aralar fazla tempoyla çalışmamız lazım. Tek mimar bize yetmiyo. Senin kadar iyi birini bulduk. Beraber çalışacaksınız. 2 ay. Sadece 2 ay çok uzun bir süre diğil."
"Off baba ya ben ortak sevmiyorum ama. Neyse isim falan söylede bari."
"Selin Erden seninle yaşıt al bak buda fotoğrafı"
"Selin bu "
"Tanıyomusun"
"Komşumuz"
"Öylemi peki sevdiğin birimi"
"Hemde çok. Öhöm pardon yani takılıyoruz öyle arada iyi kızlar"
"E iyi madem. Artık sendende bir gelin bekliyorum oğlum"
"Benden. Ben ben. Gökhan. Bi dakka ya niye berke diğilde ben"
"Oğlum berkeyi alacak olan kız ya kaçıktır yada berke onu tehditle yanında tutuyodur. Berke senin gibi diğil ki oğlum. Sürekli eğlence. Bar. Onun kanunu bu."
"Sende haklısın baba be"
"Yarın başlıyosunuz o zaman"
"Hadi hayırlısı. Neyse ben çıkıyorum."
"Güle güle oğlum" dedi babam ve bende aşağıya innek için asansöre bindim. Asansörden çıktığımda arabamın yerinde olmadığını gördüm. Korumalara gidip.
"Arabam nerde?" Diye bir soru yönelttim.
"Efendim arkaya aldık hemen geliyo. Birde berke beyin size iletmem istediği birşey var"
"Evet"
"Akşama komşularınızıda alıp dehşete gitmenizi istiyo"
"Saol" dedim ve arabama atladım. Ulan berke ne yapmaya çalışıyosun oğlum. O kadar aradım geri zekalıyı açmadı şimdide korumalara haber veriyo. Son sürat yolda giderken karşıma biri atladı ve ani fren yapmak zorunda kaldım. Arabadan aşağıya inerek kızmaya başladım.
"Lan delimisin nesin arabanın önüne niye atlıyon. Manyak." Diyerek arabanın önüne atlayan kişiye baktım.
"S-selin"
●♡●♡●♡●♡●♡●♡●♡●♡●♡●♡●♡●
Cenkden:
"Niloya niloya niloya derler adıma niloya niloya-"
"Mal" dedi karşımdaki çocuk bana.
"Efendim" dedim.
"Geri zekalımısın oğlum sen" dedi karşımdaki çocuk yine bana. Karşımdaki çocuk derin bu arada haberiniz olsun. Ama küstüm ondan fırça attı bana halada atıyo. Ben nası sıyrılcam bu işten.
"Cenk bak kredi kartı extralarım geldi. Sen bu kadar ne almış olabilirsin aklım almıyo" dedi derin.
"Ya sey ımmm......"
"Ne lan ne deli etme insanı yoksa dambıl la dalacam sana ha çabuk söyle" töbe yarabbim çok töbe.
"Hiçbişey"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık piskoloji
Teen FictionBirinin pisikolojisinin nasıl olduğunu düşündünüzmü? Belkide o düşünmüştür!!