Medyada: Sevdanın elbisesi...
●♡●♡●♡●♡●♡●♡●♡●♡●♡●♡●♡●
Berkeden (4 gün sonra):
"Lan. Öküz. Gerzek. Kuş beyinli."
"Yaa berke bak vallahada yanlışlıkla oldu. Yemin ederim berke kıyma bana" diye yalvarıyodu cenk masanın diğer ucunda.
"Lan sen nasıl benim odamı pembeye boyarsın. Nasıl yanlışlıkla oldu gerizekalı seninle boya yapalım dedik heryeri pembe yaptın mal. Hele bir derin onun odasını görsün levyeyle girişicek sana. Burağı demiyorum zaten o silahla vurucak seni."
"Yaaa ben renklere bakmadım boya kutusunun içine patlayan şeylerden koydum çıktım vallahada renklere bakmadım hepsi aynıdır diye. Zaten başka adamın boyalarını almışım boyacı aradı beni boyaları geri istiyoruz diye zor ikna ettim adamı."
"Tamam lan ama o odaları tek tek fırçayla istediğimiz renklere sen boyıycan anladın mı."
"Tamam"
Evet serenin planı tıkır tıkır işliyo. Nemi yapıyoruz serenin cenke bulduğu cezayı uyguluyoruz. Önce teker teker eşyaları dışarı çıkarttık. Nasıl o ayakla bunları yaptı diyceksiniz. Tabikide ayağı iyileşti ve aradan 2 gün geçti. O kadarda acımasız diğiliz. Sonra işte boyaları aldırdık bu mal renklere bakmadan patlayıcı koymuş bizim odaları mahvetti. Şimdide fırçayla yeniden boyatacağız. Aferin kız seren hemde bizim işimize yarıyo.
Arka bahçeye geçip oturaklardan bitine oturdum. Sigaramı elime alarak yaktım. Sonra kızların evden seçil çıktı. Çok dalgındı ve beni fark etmemişti bile.
"Pişt" diye seslendim ama duymadı.
"Şapşik belam" diye seslendim ve bu sefer şaşkınca bana baktı. Bu kızdan hoşlanıyorum. Ama o benden hoşlanmıyo galiba hiç öyle bakmıyo bana. Yanıma gelip oturdu.
"Niye dalgınsın?" Diye sordum.
"Çok kötü şeyler var ama ben hiç bişey yapamıyorum."
"Ne gibi"
"Sana söyliycem ama kimseye söyleme"
"Tamam"
"Bizim hepimizin bildiği ama birtek sevdanın bilmediği birşey var. Ve eğer bunu sevda öğrenirse çok kötü şeyler olur" kaşlarımı çatarak ona baktım.
"Peki bu şey ne"
●♡●♡●♡●♡●♡●♡●♡●♡●♡●♡●♡●
Selinden:
"Bak gökhan vallahada ben dalgındım"
"Selin dalgın olman arabanın önüne atlaman demek diğil"
"Yaaa ama gökhan"
"Ya ben diğilde başkası olsaydı ve sana çarpsaydı nolucaktı selin ha nolucaktı. Senin kılına zarar gelmesini istemem"
"Gökhan kaç gündür aynı şeyi konuşuyoruz. Neyse hadi biz çizime devam edelim" şu anda ofiste gökhanla çizim yapıyoruz.
"Selin gel benle" dedi gökhan.
"Nereye"
"Camın kenarına"
"Tamam" deyip cama ilerledim. Oda arkamdan gelip belime sarıldı.
"Seni ilk gördüğümde hiç sevmemiştim. Ama sonra bana ne yaptın bilmiyorum beni kendine hapsettin. Senin kılının teline zarar gelmesini istemiyorum. Ben sana aşık oldum. Seni çok seviyorum. Nasıl yıldızlarla gece birbirine uyumluysa bizde aynı öyleyiz ben geceysem sende benim yıldızımsın. Seni çok seviyorum be selin. Benimle çıkarmısın. Benimle olurmusun. Gecemin sonsuz yıldızı olurmusun selin." Dilimi yutmuştum. Evet bende ona aşıktım ama onun bana aşık olduğunu düşünmüyodum. Çocuk şu an benden bir cevap bekliyo.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık piskoloji
Teen FictionBirinin pisikolojisinin nasıl olduğunu düşündünüzmü? Belkide o düşünmüştür!!