Sevdadan:
Karanlık heryer çok karanlık. Gözlerimi açamıyorum. Herşeyi duyuyorum. Ama gözlerim açılmıyor. Dirensem mi? Direnmesem mi? Bilmiyorum. Doktor diye düşündüğüm kişinin çıkma sesini duydum. Ne oldu bana. Neden burdayım. Neden gözlerimi açamıyorum. Hasan. Seni gebertmek yerine hapishane köşelerinde süründürücem. Ama sadece kötülere ders vermek için neden yaşıyorum ki. İstesem hiç uyanmam ve ölüme doğru sürüklenirim. Kızlar bensiz çağrelerinede bakarlar. Ben olmasam ne olur ki. Hiçbirşey. Şu anda yaşamam için biri gelip birşeyler söylese yaşarım. Ama yok. Doktor çıktıkdan uzun bir süre sonra biri odaya geldi.
"Naber sevda." Bu derinin sesiydi.
"Biliyorum beni duyamıyorsun ama ben sana herşeyi söyliycem. Ben iki tane sevdiğim kadını kaybettim. Buna rağmen ayaktayım. Ama şimdi bir tane daha sevdiğim kadını kaybetmek istemiyorum. O kadın sensin sevda. Ben seni seviyorum kızım. Sana aşık oldum. Belki beni duymuyosun diye bunları rahatça söyliyebiliyorumdur. Aslında bundan önce anneme ihanet edeceğimi düşünüyordum ama sonra onunda seveceği bir gelini olmasını isterdi diye düşündüm. Şimdi senin burda yatman diğil ayakda olman lazım. Bak dışarda kaç kişi var. Kızlar perişan. Erkekler şokda. Senin tayfa burda. Mekandakiler. Bak melis ve tontiş teyzenizde burda. Hepsi dısarda seni bekliyor. Şimdi senin ayaklanman gerek. Ve benim sana seni sevdiğimi söylemem gerek. Lütfen iyileş be kızım. Sen benim sert kızımsın. Lütfen lan lütfen" dedi sonrada sessizce kapıdan dışarıya çıktı. O bana aşıkmıydı. Beni seviyormuydu yani. Şimdi herkes dışardamıydı yani. Beni sevenler için hayata tutunmam lazım. Ben gerçekden bunu yapmam lazım.
●♡●♡●♡●♡●♡●♡●♡●♡●♡●♡●♡●
Derinden:
Ben çıkdıktan bir kaç dakika sonra sevdanın makinelerinden biri ötmeye başladı. Doktorlar ve hemşireler buraya koşarak geldiler. Noluyordu şimdi. Herkes ayaklanıp camdan içeriye bakmaya başladı. Fazla kişi kalmamıştı herkesi evine yollamıştık. Bizim ekipdik. Doktor dışarıya çıkdı. Ne olduğunu anlamadık.
"Size iyi bir haberimiz var gençler. Arkadaşınız uyandı. Ama bu durumda 1 hafta hiç yerinden kalkmaması lazım. Sadece lavaboya gidip gelebilir. 1 hafta ona çok iyi bakmanız lazım. Bu akşam müşadele altında tutucaz. Yarın sabahda bir sıkıntı olmassa çıkabilirsiniz. Geçmiş olsun"
"Sağolun" hepimiz mutlulukdan birbirimize sarıldık. Sevda gözlerini açmıştı. Onu normal odaya aldılar ve hep beraber içeri girdik.
"Sevdamm" diyerek seçil sevdaya sarıldı. Seren selin ve suda sarıldılar. Erkeklerde
"Geçmiş olsun" diyerek sarıldılar. Bende yanına gidip ona sarıldım ve ayrıldım.
"Nasılsın sevda" dedi burak. Sevda uzaylı görmüş gibi bize bakıyordu.
"Sevda sana diyoruz" dedi seçil. Sevda çatık kaşlarla seçile baktı.
"Pardonda tanışıyormuyuz" dedi. Ney nasıl. Bir dakka. Hafızasını mı kaybetdi? Olamaz dimi.
"Nasıl! Sevda bizi hatırlamıyormusun" dedi seren.
"Şey hatırlamam mı lazımdı?"
"Sevda biziz ya kardeşlerin selin, su seçil ,seren biziz" dedi selin.
"Yaa hatırlayamıyorum. Şey ben sadece şeyi hatırlıyorum"
"Neyi" diye sordu su.
"İ-ismim sevda yi-yirmi üç yaşındayım soy adımda korkmaz" dedi.
"Peki başka bişey hatırlamıyormusun" dedi cenk.
"H- hayır" dedi sevdada. Herkes birbirine bakarak üzgünce sevdaya döndü. Bir andada sevda kahkaha atmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık piskoloji
Teen FictionBirinin pisikolojisinin nasıl olduğunu düşündünüzmü? Belkide o düşünmüştür!!