Resmen sinir krızi geçiricektim. Derin yanıma gelerek beni kollarının arasına aldı. Beni sakinleştiren tek şey onun kokusuydu. Seviyordum bu adamı. Derin benden ayrıldı ve yanıma seren geldi. Beni güçlüce sardı.
"Çok yoruldum seren artık dayanamıyorum" dedim.
"Bak bunlarda geçecek sevdam sakın üzülme" dedi güçlü bir sesle.
"Biliyorum" dedim ve kapıya doğru gitmeye başladım. Seren
"Nereye" diye bağırdı. Bende arkamı dönerek.
"Eve dinlenmeye" dedim. Çok yorulmuştum ve uyumam gerekliydi. Onlarda peşimden geldiler ve eve doğru yola koyulduk. Eve geldiğimizde Derin eve gitti. Seren ve burakda biraz dolaşıp öyle geleceklerini söylediler. Bende odama çıkarak duşa girdim. Yarım saat duşta oyalandıkdan sonra çıktım ve üstümü giydim. Yatağa uzanarak olanları düşünmeye başladım. Hayatımda birçok şey değişti. Ve bunlar sadece bir kaç ay içerisinde oldu. Çok garip değilmi dört erkek geliyo yan komşunuz oluyo ve aynı bahçeyi paylaşmak zorunda kalıyorsunuz ve bu nedenden kavga ediyosunuz. Ama sonra çok iyi arkadaş oluyosunuz. Onlarla çok şey yaşıyorsunuz. Kaçırılmaktan tut hastanede bile hep beraber oluyorsunuz. İçimizden bazıları evleniyo başka ülkelere gidiyo. Bazıları evlenmek üzere oluyo. Çok garip değilmi. En önemliside sen bu gurubun en yakışıklısına aşık oluyosun. Film gibi hayat. Gözlerimi kapattım ve uyumaya çalıştım. Aradan yarım saat geçti ama ben hala uyuyamıyorum. Ben öküzümün kokusuyla uyumak istiyorum. Yatakdan kalkarak aşağıya indim. Bahçe kapısından derinlerin eve girdim. Bir insan niye kapıyı açık bırakarak uyur ki. Kapıyı kapattım ve derinin odasının önüne geldim. Odaya kapıyı çalmadan girdim. Ve benim sevdiğim hayvan gibi uyuyordu. Allahtan yatağın ortasında uyumuyo. Oraya giderek bende yanına uzandım. Uykulu gözlerini açarak bana baktı.
"Sevda senin burda ne işin var" dedi şaşkınlıkla.
"Uyuyamadım"
"Ve benim yanıma geldin" dedi kaşını kaldırarak.
"Seren yokdu o yüzden ama yani belliki istemiyosun beni gidiyim" dedim ve tam kalkıcakken belimden tutarak beni göğsüne yatırdı.
"Sen hep benim yanımda olmalısın" dedi ve gözlerini kapattı. Bende gözlerimi kapattım ve kendimi uykuya hapsettim.
•♡•♡•♡•♡•♡•♡•♡•♡•♡•♡•♡•♡•♡•
10 gün sonra Sevdadan:"Suuu hazırmısın yavrum" diye bağırdım. Su evleniyorduuuuu... Ne ara diyeceksiniz siz tabi şöyleki "biz o sabah kalktık. Seren ve su beni alarak hazırlıklara götürdü. Hazırlıklar bitti ve akşam oldu. Su elbisesini falan giyindi işte bizde hazırlandık. Sonra erkekler geldi. Cenkin suyu görmesiyle beraber pişmiş kelle gibi sırıtması başladı. Normal azcık sohbet ettikden sonra su kahveleri yapmaya gitti. Kahveleri içmeden önce kızı istediler ve verdim. Sonra kahveleri içerken herkes Cenkden bir tepki bekliyorken kahveyi püsküren Derin oldu. Çünkii Su hanım bardakları karıştırmış. Tabi biz derin püskürünce kahkahalara boğulduk ama neyse işte. Sonra yüzükleri filan taktık. Zaten söz ve nişanı bir arada yaptığımız için nişan yapmaya gerek yokdu birdaha. Sonraki gün su gelinlik bakmaya gitti tam 8 buçuk saat gelinlik aradı ve en sonundada diktirmeye karar verdi. Gelinlikçiye baskı yaparak gelinliğide iki günde diktirdi. Sonrada Cenkle bugüne düğün tarihi aldılar."
İşte şimdide Suyun çıkmasını bekliyoruz. Su ve Cenk kol kola çıkarak yanımıza geldiler. Biz masalara geçerek onların yürümeledini seyrettik. Nikah memuru gelerek nikahı kıydı. Sizi bişey söyliyimmi birisi bana sizin şu kaçık Su evlenecek deseydi inanmazdım. Ama evlendi. Düğün tam gece yarısına kadar sürdü. Sonunda suyu ve Cenki havalimanına götürerek marmarisa yolladık. Peşlerinde selin ve gökhan sonrada seçil ve Berke gitti. Ve bizde evlere dağılarak işlerimizi halledip yattık.
●♡●♡●♡●♡●♡●♡●♡●♡●♡●♡●♡●
Derinden:"Burak kardeşim herşey hazır dimi"
"Hazır abicim şimdi kızları alıyoruz ve çıkma tekliflerimizi ediyoruz" dedi. Korkuyordum. Ya farklı bir tepki verirse Sevda.
"Hadi çıkalım Derin" dedi burak ve kapıdan çıktı. Bende çıkarak arabaya atladım. Sevdaya önce güzel bir hediye almam gerekiyordum biz saat 6 da çıkma tekliflerimizi edicez ve saat dört buçuk. Tabi siz şimdi neden altı diyosunuz çünki istediğimiz görüntü o saatte oluyo. AVM ye geldim ve sevdaya bediye bakmaya başladım. En sonundada en zarifinden üstünde S-D yazan bir kolye buldum. Onu alarak arabaya atladım. Saat 5 buçuk olmuştu bile...
●♡●♡●♡●♡●♡●♡●♡●♡●♡●♡●♡●
Sevdadan:Seren ve ben hiç bişey anlamadık. Burak ve Derin gelerek bizi apar topar aldılar ve bir yere götürüyorlar. Nereye olduğunu bilmiyorum ama çok güzel bir yere benziyor. Burak ve Derin bizim gözlerimizi bağladılar ve arabadan aşağıya indirdiler. Yavaş yavaş bir yere gitneye başladık. Hala ne olduğunu kavrayamazken nereye gittiğimizide bilmediğim için tedirgindim. Derine güvenim sonsuz ama göremeyincede bir farklı oluyor. Burak üçden geriye saymaya başladı."3-2-1 aç" dedi ve gözlerimiz açıldı yok artık. Karşımdaki manzarayla resmen büyülendim. Şimdi size nasıl anlatayım bilemedim ki uçurumun kenarında mumlarla yapılmış 2 kalp var deniz manzarası süper bir yemek masamız var. Ve en önemliside en güzel görünüş olarak güneşin batışı var. Ben hala şok içerisindeyken sereni düşünemiyorum. Burak serenin Derinde benim önüne geldi. İkiside arka cebinden bir kutu alarak bize doğru açtı ve benimkinde kolye vardı. Çok güzeldi. Sereninkine bakmamıştım. Biz kutulara bakarken Derin ve Burakda aynı anda " Benim sevdiğim , sevdiceğim ve sonsuzum olur musun?" Diye sordular.
●♡●♡●♡●♡●♡●♡●♡●♡●♡●♡●♡●
Serenden:Resmen büyülenmiştim. Bu manzara beni benden aldı. Burağın hediyesi çok güzeldi. İçinde resimlerimizin olduğu iki tane saat. Ve en sonundada derinle beraber sordukları soruyla resmen dilim tutulmuştu. Bize beklentili şekilde bakarlarken ben mutlulukdan bişey söyliyemiyordum. Sevdaya baktığımda oda bana bakıyordu. Ben Burağa dönerek. "Herzaman olma dileğiyle seninim" dedim. Burakda saatleri alarak birini benim birini kendinin koluna taktı. Sonrada bana sıkıca sarıldı sevda ve derin bizi alkışladılar. Burakda benden ayrıldı ve o yumuşak dudaklarını benimkilerin üzerine koydu. Kısa bir öpüşmeden sonra Sevdalara döndük.
●♡●♡●♡●♡●♡●♡●♡●♡●♡●♡●♡●
Sevdadan:
Herkes bana bakıyordu. Derin beklentili bir şekildeydi. Herşey güzeldi ama gerisini getiremiycem.
"Sen................."
●♡●♡●♡●♡●♡●♡●♡●♡●♡●♡●♡●
Veee bölüm sonu.
Şimdi öncelikle arkadaşlar biraz uzun zaman sonra yazdığımı farkındayım ama ben bir 8. Sınıf öğrencisiyim. Artık sistem değiştiği için ne olacağım hiç belli değil. Bu yüzden zamanım çok fazla yok.
Kusuruma bakmayın...
Bir sonraki bölüm ne zaman gelir bir fikrim yok ama kısa sürede yazmayı umut ediyorum😍😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık piskoloji
Teen FictionBirinin pisikolojisinin nasıl olduğunu düşündünüzmü? Belkide o düşünmüştür!!