Selinden:
"Gökhan hadi ama hapşı"
"Geldim inatçı keçi geldim"
"Hadi gidelim artık bu hastane beni sıktı"
"Sen iyi olduğuna eminmisin"
"Evet eminim"
"Tamam yürü arabaya"
Bütün gece hastanede kalmıştık ve ben hastanelerden hiç hoşlanmam. Gökhanda sürekli yanımdaydı zaten elime telefon alıyorum çekip elimden alıyo 'dinlen' diyo. Sıkıldım konuş diyorum 'sıkıldıysan uyu' diyo. Yani onu boğmam an meselesiydi. Neyse ki doktorum genç ve yakışıklıydıda sıkılınca onu kesiyodum. Aman yanımdaki muşmula duymasın.
"Hadi geç arabaya Selin"
"Tamam" deyip ön koltuğa oturdum. Gökhanda şoför koltuğuna geçti.
"Selin"
"Hı"
"Hı diye cevap mı verilir"
"Ne var"
"Öküzmüsün kızım sen"
"Kızdan öküz olmaz"
"Akıllı mı desem deli mi desem bilemedim şimdi"
"Sensin deli"
"He he tamam"
"Sen ne diycektin"
"Dün kestiğin doktoru bugün dövdürttüm diycektim"
"Ne!! Ne dedin sen"
"Şaka yaptım çocuğun bi suçu yoktu sen kestin sonuçta onu"
"Ödümü kopardın"
"Ama hiçde yakışıklı diğildi bence"
"Yoo bence gayette iyiydi"
"Sen körsün"
"Niye"
"Farkındaysan ben ondan daha yakışıklıyım"
"Egolu"
"Yani yakışıklı olduğumu kabul ediyosun"
"Evet"
"Tamam o zaman bunu duymam iyi oldu"
"E iyi" dedim. Sinirlerimi bozdu bu çocuk benim ya. Yine geriliyorum. Egolu işte ne yaparsın. Egonu yesinler senin. Ama harbi ha doktordan daha yakışıklı. Hele o bakışı. Yeşil gözleri varya. Selin ne diyon kızım sen kendine gel. Noluyo bana ya. Off başka bişey düşün. Seren. Serenin doğum günü bugün. Eyvah hediye.
"Gökhan dur" diye bağırdım. E doğal olarak çocuk uzaylı görmüş gibi bana bakıyodu.
"Neden durıyım. Selin iyimisin? Ateşin falanmı çıktı senin acaba. Hastaneye geri mi götürsem seni?"
"Yok ateşim falan çıkmadı da benim AVM' ye gitmem lazım Bu akşam Serenin doğun günü ve ben hediye almadım."
"Aaa bu akşam Serenin doğum günü mü? Gerçi sabah Sevda aramıştı dimi ya. "
"Tamam işte benim AVM' ye gitmem lazım."
"Tamam beraber gidelim" dedi ve U dönüşü yaparak AVM' ye sürmeye başladı.
●♡●♡●♡●♡●♡●♡●♡●♡●♡●♡●♡●
Sudan:
"Hayır o olmaz Cenk"
Ne mi yapıyorum? AVM 'de Cenkle Serene güya hediye seçiyoruz. Cenk bey abuk sabuk şeyler göstererek beni sinir ediyo.
"Yaa Su bence bu çok tatlı bunu al sen"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık piskoloji
Teen FictionBirinin pisikolojisinin nasıl olduğunu düşündünüzmü? Belkide o düşünmüştür!!