Sevdadan:
2 gün önce olan olaydan sonra serende bende yıkılmıştık. Seren artık hiçbirşey yemez olmuştu. Bu durum beni endişelendiriyordu. 2 günden beri ne odasından çıkıyor nede göz yaşları duruyordu. Geceleri bile ağlıyordu. Burak ve Derin gelmemişti istanbula. Yada geldiler ama buraya gelmiyorlar. Hiç halim yoktu. Hele Derinin o gün bana emir vermesi çok canımı sıkmıştı. Ne aramışlardı nede sormuşlardı. Off ya. Halsiz olmama rağmen ayağa kalkıp mutfağa geçtim. Seren mercimek köftesine bayılırdı ve bende şimdi onu yapacaktım. Ama bir sorunumuz var. Ben mercimek köftesini yapmayı bilmiyorum. İnternetten bakamam çünkü Seçilin ki gibi olmuyo onlar. Bir dakika ya ben Seçili niye aramıyorum. Arka cebimden telefonumu çıkartarak "Muhallebim" yazısını buldum ve üzerine tıkladım.
Çalıyor...
Çalıyor...
"Alo"
- Efendim sevdam.
"Yardımına ihtiyacım var"
-Ne oldu kötü birşeymi var sesin kötü geliyor.
Özetten olayı seçile anlattım.
-Sevda ben ilk uçakla oraya geliyorum kuzum.
"Kızım gerek yok"
- Ya siz orda o haldeyken ben burda duramam geliyorum.
"Tamam ben yukarı çıkıp serene bakıyım"
-Tamam kuzum görüşürüz.
Yukarı Serenin yanına çıktım. Burnunu çekiyordu sümüklü.
"Sümüklüm kay yana" dedim ve yanına oturdum. Onu kolumun altına alarak yattım.
●♡●♡●♡●♡●♡●♡●♡●♡●♡●♡●♡●
Seçilden:
Hemen koşarak valizimi hazırlamaya başladım. Berke evde değildi. Ama birazdan gelirdi. 15 dakikaya valizimi hazırladım ve aşağıya indirdim. Sonra yine yukarı çıkarak üstümü değiştirdim. Aşağa hızlıca inerken berkede kapıdan içeriye girdi. Bir bana birde valizlere bakdı.
"Nereye lan" dedi. Çenesi gerilmişti. Bende kızlardan dolayı üzgündüm ve şuanda sadece Berkeye sarılmam gerekiyordu. Yavaşca yanına gidip ona sarıldım kasları birazda olsa gevşemişti.
"Berke kızlar iyi durumda diğiller ben İstanbula gidiyorum."
"Benden habersizmi"
"Sana elbette haber verecektim"
"Tamam noldu kızlara"
"Burakla seren büyük kavga etmişler. Sevdada sinirlenmiş ondan sonra Derinde sevdaya emir verince dahada olay karışmış 2 gündür Seren birşey yapmıyomuş sevdanında sesi kötü geliyordu."
"Tamam güzelim sakin ol bende geliyorum erkeklerle konuşurum düzelirler"
"Galiba o kadar kolay değil çünkü Seren bu haldeyse hemen hemen ne yapacağını kestirebiliyorum"
"Tamam hadi gel" diyip valizlerimi aldı ve arabaya götürdü. Hava alanına geldik ve Hemen uçak bileti alarak uçağa bindik. Şansımıza 15 dakika sonra uçak kalkıcaktı.
●♡●♡●♡●♡●♡●♡●♡●♡●♡●♡●♡●
Burakdan:
Hala aklım almıyordu. Ben Sereni kırmak istememiştim. Ama hata bende. Kızı dinlemeden niye yargılıyorsun ey gerizekalı. Derininde benden bir farkı yokdu. Oda Amcamlardan hoşnut olmadığı için sinirliydi ve Sevdayı kırmıştı. Aslında kırmamıştı Sevdanın sinirlendiği emir cümlesini söylemişti. O kum torbasıyla savaşırken bende elimdeki gazoz ile ilgileniyordim. Gazoz herzaman iyidir. İçkiyi seven bir insan değilimdir bu yüzdende gazoz içerim. Derinin telefomu çalmasıyla beraber hızlıca son bir yumruk daha atarak telefonu açtı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık piskoloji
Teen FictionBirinin pisikolojisinin nasıl olduğunu düşündünüzmü? Belkide o düşünmüştür!!