Κεφάλαιο 30

1.1K 134 40
                                    

Το μόνο που ακουγόταν στο απομονωμένο  δωμάτιο με τα κλειστά παράθυρα και την κλειδωμένη πόρτα ήταν οι ανάσες που έπαιρνα και ο ήχος του μολυβιού πάνω στο χαρτί. Ήθελα να τελειώσω γρήγορα και το αποτέλεσμα να ήταν καλό ταυτόχρονα. Οπότε έσβησα σαν μανιακή γραμμές και τις έκανα την μία φορά πιο καμπυλωτές, την άλλη πιο ίσιες μέχρι το αποτέλεσμα να είναι αισθητικά όμορφο. Ήταν άλλωστε, μέρος των εργασιών μου που έπρεπε να παραδώσω πριν τις χειμερινές διακοπές και είχα ήδη αργήσει με τις ημέρες που έλειψα εξαιτίας των τελευταίων συνταρακτικών γεγονότων στην ζωή μου. Αποφασισμένη λοιπόν κλείστηκα μέσα όλη την Κυριακή για να τις τελειώσω τις τέσσερις εργασίες μου, οι οποίες ήταν διπλάσιες απο των υπόλοιπων παιδιών. 

Μετά απο πολλές αποτυχημένες προσπάθειες κατάφερα να τελειώσω τα σχέδια μου με το πρώτο αστέρι που φάνηκε στον ουρανό. Είχα σκοπό να επισκεφτώ το σπίτι της Άστερ για άλλη μία φορά και να μιλήσω με την μαμά μου -αν έπρεπε να την αποκαλώ έτσι- αφού την συγκεκριμένη χρονική περίοδο έμενε εκεί πέρα. Η προηγούμενη συζήτηση -απο την οποία εγώ έφυγα- δεν είχε κυλήσει ήρεμα καθώς οι γονείς μου μάλωναν για ώρες ολόκληρες στο ισόγειο του σπιτιού της Άστερ. Ο πατέρας μου ύστερα γύρισε στο ξενοδοχείο με την υπόσχεση ότι θα μιλούσαμε ιδιαιτέρως εγώ και εκείνος μέσα στην εβδομάδα.

Ευτυχώς είχε τηλεφωνήσει η μητέρα μου την μαμά της Σούζαν για να της εξηγήσει σε γενικά πλαίσια τι είχε συμβεί δικαιολογώντας την απουσία μου και την παράξενη μου συμπεριφορά. Σύντομα κάθε μέλος της οικογένειας το είχε μάθει, οι αντιδράσεις τους όμως δεν ήταν αυτές που περίμενα. Αντί να με κοιτάξουν με τα ίδια βλέμματα λύπησης που είχαν λίγες ημέρες συνεχίσαμε να ζούμε κάτω απο την ίδια στέγη λες και τίποτα δεν συνέβη ποτέ. Και όταν ήρθε η ώρα η Σούζαν να με πάει στο σπίτι της Άστερ δεν συζητήθηκε καν ο λόγος, γεγονός που το εκτίμησα πολύ.

Δυστυχώς άφιξη μου στο σπίτι της δεν έγινε επειδή θέλαμε εγώ και η Άστερ να περάσουμε χρόνο όλοι μαζί αλλά επειδή ο πατέρας της είχε σκεφτεί ότι θα ήταν αποτελεσματικό για την γεφύρωση του χάσματος ανάμεσα σε εμένα και στην μητέρα μου να δειπνήσουμε όλοι μαζί. 

Μετάνιωσα κάθε λεπτό της νύχτα που αντί να κοιμηθώ σκέφτηκα ότι ίσως μπορούσα να την συγχωρήσω  την στιγμή που είδα πόσο δεμένη ήταν με τον πατέρα της Άστερ και το πόσο ήθελε να γίνει μέρος της ζωής της Άστερ. Δεν ξέρω αν είχαν σχέση παραπάνω απο φιλική όμως σε όλη την διάρκεια του δείπνου προσποιούνταν τον ρόλο της γυναίκας του πατέρα που θέλει να γίνει η καινούρια μητέρα της κοπέλας που την αντιπαθεί.

Ένα μπουκέτο Αμαρυλλίς και ΆστερWhere stories live. Discover now