Όταν ξύπνησα την επόμενη μέρα έχοντας πάρει αρκετές ώρες ύπνου την προηγούμενη νύχτα ένιωθα για πρώτη φορά μετά από μέρες πραγματικά ανανεωμένη · ήμουν έτοιμη να ξεκινήσω αισιόδοξα την ημέρα και να μην αφήσω τίποτα να σταθεί εμπόδιο στην καλή μου διάθεση. Αυτό το συναίσθημα το λάτρευα και συνήθως μου παρουσιαζόταν τα πρωινά που για εμένα ήταν η αρχή μίας καινούριας μέρας και εάν κάποιος είχε αρκετή θέληση μίας καινούριας ζωής. Έχοντας μάλιστα αποφασίσει να ετοιμαστώ για το σχολείο λίγο πιο προσεκτικά απ' ότι συνήθως δεν πήγα μαζί με την Σούζαν για τρέξιμο με το πρόσχημα πως ήθελα να μιλήσω με την οικογένεια μου στο τηλέφωνο.
Απόλαυσα την μία ώρα που είχα για τον εαυτό μου καθισμένη στην αυλή του σπιτιού με μία κούπα καφέ στο χέρι παρατηρώντας τους ανθρώπους σιγά σιγά να πηγαίνουν στις δουλείες τους. Λίγο αργότερα αφού μίλησα για λίγο με την κυρία Σμιθ και αποχαιρέτησα τον κύριο Σμιθ που έπρεπε να φύγει νωρίτερα για την δουλειά ανέβηκα στο δωμάτιο και ετοιμάστηκα για την καινούρια μέρα. Επέλεξα το αγαπημένο μου φόρεμα και άρχισα να βάφομαι όσο η Σούζαν έκανε ένα γρήγορο μπάνιο μετά από την άθληση της.
Όταν πια ετοιμαστήκαμε μπήκαμε στο αμάξι μαζί με τον Φιν και σιωπηλά περιμέναμε την Σούζαν που μιλούσε στην μαμά της για ένα άγνωστο προς εμένα θέμα.
''Αμαρυλλίς'' μου τράβηξε την προσοχή κάποια στιγμή ο Φιν κοιτάζοντας με μέσα από τον καθρέπτη.
''Ναι;''.
''Πως κατάφερες και δανείστηκες τα βιβλία από την βιβλιοθήκη;'' ρώτησε με ένα βλέμμα καχυποψίας ''Αφού δεν έχεις κάρτα μέλους''.
''Έφτιαξα'' είπα λίγο γρηγορότερα από ότι θα έπρεπε.
''Μα...-''.
Πριν προλάβει να ολοκληρώσει την πρόταση του μπήκε η Σούζαν μέσα στο αμάξι και ένα κύμα ανακούφισης με διαπέρασε. Η αλήθεια ήταν πως δεν είχα πρόβλημα να πω σε κάποιον ότι είχα μία γενική σχέση με την Άστερ όμως το γεγονός ότι τα αδέλφια Σμιθ την θεωρούσαν υπόκοσμο του σχολείου με έκανε να έχω αμφιβολίες ως προς το πως θα το λάβουν.
Η συζήτηση συνεχίστηκε με την Σούζαν να παραπονιέται για το πόσο βαρύ ήταν το πρόγραμμα της και με τον Φιν να συγκρίνει της ώρες προπόνησης του με το πρόγραμμα της Σούζαν ισχυριζόμενος πως εκείνος κουραζόταν περισσότερο. Δεν συμμετείχα καθόλου στην συζήτηση καθώς σκεφτόμουν πόσο τυχερή ήμουν πως ο Φιν ξεχάστηκε με τον μικρό του τσακωμό με την αδελφή του και δεν της ανέφερε της καχυποψίες του.
ESTÁS LEYENDO
Ένα μπουκέτο Αμαρυλλίς και Άστερ
Novela Juvenil「Βρισκόμαστε στο τέλος της αιωνιότητας, ανάμεσα στην μοναξιά και στον φόβο, κοντά στο ποτέ. Και δεν θέλω να είμαι μόνη όταν φτάσουμε στο τέλος」 ➵Πρώτη θέση στην κατηγορία ολοκληρωμένου βιβλίου στα GBAAwards ▪2018 ➵Δεύτερη θέση στην κατηγορία Εφηβική...