Apu bólint és elköszön, majd elmegy.
-Mit akarsz?!-kérdezem Johntól, majd ütögetni kezdem. Lefogja kezeimet.
-Nyugi már! Hannahról van szó!-mit akar a barátnőmről beszélni??
-Mondd.
-Gyere menjünk el valahova.-kezd el Dave felé vezetni.
-Nem!-az autónál álló fiú erre felkapja fejét. Vigyorogva néz rám.-Nem megyek sehova! Mondjad itt ha valamit akarsz!-teszem keresztbe a kezem felé fordulva.
-Hát jó...szóval! Ugyebár lesz a szülinapja és szerinted mit vegyek neki?? Minek örülne nagyon??-Hm...átgondolom a dolgokat és arra jutok, hogy Hannah egy romcsi estének örülne aminek a végén elvesztené a szüzességét. Igen...a barátnőm nagyon is vágyik erre. Igaz még csak 15 de hát mit lehet tenni?
-Szűz még?-kérdezem tanakodva.
-Honnan tudjam?! Gondolom, hogy igen! Ezt neked kéne tudnod!-néz rám furán. Bólogatni kezdek.
-Jó akkor igen még az. Tehát...fektesd le.-tátott szájjal néz rám. Jó hát ez így tényleg nagyon furi.
-Hogy Mivan?!-kiabál rám.-Mi a jó isten?! Te vagy ilyen kanos vagy Hannah?!-még, hogy én...na persze.
-Hannah. Természetesen. Viszont előtte csinálj neki romcsi vacsit, aztán adj neki egy cuki plüss macit és egy nyakláncot.-gondolom végig a napot, amikor erről dumált Hannah egész nap, mert olvasott valami ilyen storyt.-Aztán ha ezekkel megvoltál, akkor fektesd le. Ja es mondd neki, hogy hívj apucinak!-kezdek el lelkesedni. Uhh ha ezt beveti akkor az én kedves kis barátnőm el fog ájúlni! Ahogy ezeket mondtam, Johnnak egyre furább arckifejezése lett.
-Haver! Ez nem komplett!-kiabál oda Davenak. A fiú lassan felénk sétál aztán megáll jó közel hozzám. Fogadjunk, hogy elpirultam...
-Hát...az tény, hogy furákat mondd...
-Várj! Te hallottál mindent?!-szakítom félbe. Argh miért kell neki mindent hallania??
-Jaja. Szép kis vágy. Én szívesen megcsinálom veled.-kacsint rám.
-Fú...mi?! Mivan?! Fúj! Én Hannah álmát mondtam te idióta!-mutogatok a levegőbe a kezemmel. Újjaimat összerintem a jobbkezemen és a fejemet ütögetem vele. Hogy lehet valaki ennyire idióta?! John és Dave vidáman nevetgélnek.
-Na de most komolyan!-szólal meg Johny.
-Komolyan mondom! Ezt csináld!-mostmár Dave is furán néz. Nem hiszik el basszus!
-Nekem miért nem ilyen a csajom?!-kérdezi a baromabbik.
-Meeert...varj neked nincs is csajod. Te csak szimplán dugod a csajokat.-jelenti ki John. Ezen én nevetek fel.
-Huuu Dave ez égés!-mondom.
-Nem, nem az mert te vagy a csajom!-ejt felém egy Hahaha sort. Abbahagyom a nevetést.
-Szóval. Csakhogy tisztázzuk. Te azt mondtad annak a ribancnak, hogy a csajod vagyok?!-akadok ki. Dave nyugodtan bólint. A k....anyját!
-Bazki Dave! Most mindenki ezt fogja hinni! Ha apáék megtudják...-kezdek parázni. Az "állítólagos pasim" közelebb lép és magához ránt. Mélyen nézek a szemébe.
-Ne félj nem lesz semmi baj.-puszilja meg fejemet. Nem tudok kiigazodni rajta...megfog ölni de most azt mondja nem lesz semmi baj...
-Ellenségek vagyunk Dave! Elfelejtetted? Megakarsz ölni!-nevetek kínosan. Hirtelen megcsókol. Viccsacsókolom.
-Hé skacok... Most akkor Mivan??-kérdezi John megvakargatva a tarkóját.Kérlek komizzatok és vote-oljatok!♥♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A fiú
RomantizmAz én nevem Lucy Smith. Az èletem átlagos volt amíg be nem lépett az ajtónkon Dave Black. Dave minden átlagosat felborított. A megismerkedésünkor a szüleim és én is azt hittük egy ártatlan jó kisfiú. De nem így lett. Egyik nap olyat csináltam amivel...