Érzések

452 15 0
                                    

DAVE

Egy nap sem telik el úgy, hogy ne gondolnék Lucyra. Nagyon hiányzik, de szeretném biztonságban tudni. Azt szeretnèm, hogy soha ne legyen semmi baja. Most itt a maffia vezéreként ülve egy bőrszékbe, el gondolkozok az életemen. Sok mindent elrontottam. Nagyon sok mindent... Egyik hibám utàn következett a másik, de ha el is buktam, felálltam. Most, anyám halálával, úgy érzem nem bírom tovább. A szívem ketté szakad és élettelen testem a földön fog elterülni. A vér csurgadozni fog a kisebb-nagyobb sebekből, de én nem fogok fájdalmat érezni. Nem fogok, mert már lelkem mélyén réges régen halott voltam/vagyok. Nagyra tartom magam, közben pedig egy senki vagyok...
-Fiam...Minden rendben?-néz rám apám, akinek egy szem bánatot sem látok szemében. Miért nem fáj neki??? Hiszen meghalt a felesége! A legszívtelenebb ember is szeret valakit... Vagy ha mégsem, valaki van az életében akit megbecsül, tisztel. Nekem Lucy juttatta el az eszemig ezeket a fontos dolgokat. Mert igen. Nagyon szeretem, becsülöm, tisztelem. Szeretem, mert egy különleges, édes, kedves làny. Becsülöm, mert kitart az akarata mellett. Tisztelem, mert nagyon jól tud rám hatni. Tisztelem az embereket akik hatnak rám, mert ők tényleg fontosak nekem. És én is nekik...

Sziasztok!!! Kis kihagyás után, (megint) itt egy újabb rész. Igaz kicsit kevés, de itt egy kis betekintést nyerhettünk Dave érzéseibe. Mit gondoltok? Most mi fog történni?
Köszönöm ha elolvastàtok!!♥♥
Kérlek komizzatok!!♥♥
Kérlek vote-oljatik!!♥♥
Puszillak benneteket!!♥♥

A fiúWhere stories live. Discover now