Amikor azt hinné az ember, hogy az élete helyre állt, akkor rá kell döbbennie mekkora hülyeséget képzelt valójában. Talán a sors keze. Nem tudom, de az biztos hogyha az egykori jó barátod üldöz, az nem normális. Járok suliba. Apa vagy anya visz és hoz. Minden egyes napon. Dave a közelembe sem tud jönni. Az elmúlt napokban (ebben a kemèny 3napban) megtudtam, hogy ki is ő valójában. Kiderült, hogy az egyik "barátom" akinek elmondtam mindent, az az ő haverja. Fantasztikus! Megtudtam, hogy megakar ölni, mert az apja csak így adja oda neki a vezetést a maffiában. Hát a fiú nem éppen olyan amilyennek magát mutatta. Rákellett döbbennem, hogy egyedül vagyok amióta Jace elment. Jó, igen anyuék folyton cipelnek mindenhova, de velük azért mégsem tudok mindent megbeszélni. És hogy mivan a barátnőmmel?? Egyszerű... Találkozott egy fiúval, aki nem mellesleg John (Dave haverja) és összejöttek szóval most nagy szerelem van én meg persze, hogy le vagyok szarva. Olyan jó, hogy vannak barátaim! De tényleg! Mi lenne velem velük??? Haha. Most éppen a szekrényembe pakolok be a suliba. Utolsó órám lesz. Tesi... Hurrá! Még egy jó dolog. Öröm életembe! Bezárom az ajtót és indulnák, de amikor megfordulok, egy Daveval találom magamat szembe. Szívem felugrik és torkomban dobog. Tátott szájjal és nagyra nyílt, kerek szemekkel nézek a fiúra aki csak mosolyog féloldalasan. Nagyot nyelek, aztán valami hangot adok ki.
-Ö...izé...én..Öhm..-dadogok össze vissza. Dave előre lép és jobb kezével a fejem mellett megtámasztja kezét a szekrényemen.
-Hogy vagyunk ma baba?-kérdezi undorítóan magabiztos mosolyával. Becsukom számat és nagyot nyelek. A szeméről átváltok a földre. Olyan szép és koszos. Érdekes... Természetesen a kérdésére nem válaszolok. Cipőjét nézem. Fekete DRK-s cipő. Iszonyat jól néz ki. Feljebb halad szemem. Gatyája szintén fekete és most nem szakadt mint általában. Pólójára pillantok. Fekete. Mi más is lehetne?! Most komolyan! Gyászol vagy mi??? Jah igen...engem. Van még rajta egy fekete bőrdzseki. Ahogyan izmán feszül Istenien néz ki. Na jó én tiszta hülye vagyok. Eljön értem a hóhér és én azt mondom rá, hogy szexi. Hát igen. Néha elgondolkozok, hogy biztosan jó suliba jöttem-e és nem valami segítőbe kellett volna mennem(?). Dave a nyakamhoz hajol és csókolgatni kezdi. Mi a szar?! Eltolnám én, csakhát teljesen levagyok blokkolódva.
-Még mielőtt-nyög egyet.-megöllek,-végig húzza nyelvét nyakamon.-megmutassam milyen is az,-foga közé veszi bőrömet és megszívja.-amikor a nevemet nyögve élvezed-megint belenyög mondatába.-tetteim?-kérdezi végre befejezve mondatát. Fülcimpámba harap. Engem ettől az egésztől a hideg ráz és tiszta hányingerem van. Hirtelen feleszmélek és ellököm. Röhögve figyeli lépteimet, ahogyan a tesiterem felé megyek. Hátra pillantok és azt veszem észre, hogy ez a kanos állat engem méreget tetőtől-talpig, majd megnyalja ajkát és megharapja. Fúj!
-Perverz állat!-mondom és elrohanok. Befutok az öltözőbe. Mindenki rám néz. Na jó inkább a nyakamat nézik tátott szájjal. Gyorsan a hajamat előre rakom és úgy sétálok a "helyemre". Hülye Dave!Csáóka!! Itt egy újabb rész! Remélem tetszett. Kérlek komizzatok és vote-oljatok!♥♥
YOU ARE READING
A fiú
רומנטיקהAz én nevem Lucy Smith. Az èletem átlagos volt amíg be nem lépett az ajtónkon Dave Black. Dave minden átlagosat felborított. A megismerkedésünkor a szüleim és én is azt hittük egy ártatlan jó kisfiú. De nem így lett. Egyik nap olyat csináltam amivel...